he turkije lover, welkom back…
linda, slaap zacht, truste
net een filmpje met MIJN denny morrison, whieheee :biggrin:
die gaat een wr rijden!! mark my words!!
he turkije lover, welkom back…
linda, slaap zacht, truste
net een filmpje met MIJN denny morrison, whieheee :biggrin:
die gaat een wr rijden!! mark my words!!
nou ja, geen wr, maar scheelde niet veel, wel de 1e wereldbekeroverwinning voor ‘mijn’ denny!! jeehhh…
dat jullie het allemaal maar ff weten
owh, en truste en prettig weekend allemaal!!
Goedenmorgen
Ik zal niet veel komen, heb dus de DS Lite,… en een manier om heel veel spelletjes te spelen zonder dat het geld kost…dusssehhhh ik denk niet dat ik veel langs kom vandaag hihihihihi
Eerst boodschapjes, dan eten en het huis de IS en ga maar zo door, dan een verjaardag van een vriendin…
Ik heb wel voor de kleine van mn vriendin een heeeel leuk muziekding gekocht van Diddle…dat paardje op een kussentje en als je het opwind gaat het koppie bewegen en speelt het een slaapliedje…prijsje was alleen niet echt leuk, maar ik was zoooo verliefd, dat ik er een baasje voor moest bedenken dussehhhh…
Nou tot vanmiddag of anders morgen denk ik…
Hello!!!
@Turkije-Lover: Welkom thuis!! Zal wel zwaar zijn weer zonder je vriend!!!
@Beps, veel speelplezier!!! Had je me sms nog gehad??
@Bloem: JEEH!!!
@Linda: Goed hoor van Twente… Knap dat ze tweede staan (vind ik trouwens niet zo leuk, want ik ben voor Ajax!!!)
Vandaag weer werken, rotweer, dus het zal wel rustig blijven!!!
x
goedemorgen iedereen!!
welkom terug turkije lover!!
Iedereen een fijn weekend!
Goedemorgen dames.
Zit nu ff aan de koffie. Zo nog ff douchen, boodschappen doen, verder niks bijzonders vandaag. Morgen miss ff naar de zwarte markt.
Volgende week vrijdag groot feest van mijn werk in Nijkerk, in het Hof van Holland. Kent iemand dat? ![]()
Cyn werkse meid. Ik zat net nog ff met R***** te MSNen. Hij heeft een nieuwe laptop van ons met kerst gehad en alles is nu ( draadloos) aangesloten, voor zover dat moet dan. Zat hij op het toilet met mij te MSNen. Het moet toch ook niet gekker worden. Ha, ha, ha. :lol:
Jullie ook allemaal een heel fijn weekend. Wat jullie ook gaan doen.
Groetjes ![]()
Goedemorgen allemaal,
Was wel vreemd wakker worden vanmorgen zonder me vriend naast me.
Ik heb vanavond een surprise party voor een vriend dus,zal wel een hele verrassing voor hem zijn,nou ja een echte verrassing is het niet meer hij weet wel dat we iets gedaan hebben maar wat weet hij dus niet.
Morgen naar mijn clubbie in Amsterdam is kijken of we weer eens 3 punten kunnen pakken en we weer terug naar de 2 plaats kunnen ( sorry Linda)
@Turkije-Lover: Tuurlijk pakken we die 3 punten weer!! Heereveen is ook niet echt sterk de laatste tijd!!!
@Roanna, haha lache!!!
x
mogguh!!!
:wub:
Mogguh terug lieverd
he bepske…miste je me zo erg? toch ff spieken!!!
hahahaaa
hoest er allemaal mee allemaal?? wat een budweer he?
iedereen klaar voor vanaaf? turkish night in ahoy??
Ik zou echt zoo graag gegaan zijn vanavond… :crybaby: …
x
waarom ga je dan niet gewoon??
pff…ik denk ik blijf thuis, kan ik ook geen geld uitgeven…:redface: heb ik kaartjes gekocht voor en Ilse de Lange en BlØf…oeps…
Ikke heb gister al teveel geld uitgegeven hihihi maar ja dat had ik van de week dus ook al verdient…maar toch…
@Bloemmie weet je toch, heimelijk hebben wij al zooo’n tijd een (h)echte relatie zonder dat de anderen het weten hihihi
@Cyn: Gewoon gaan hoor. En mn nicht is nu het niewe AZ stadion aan het bekijken, overal mogen ze in…al ben je geen AZ Fan, toch kicken dus…
Tot straks of morgen
tot straks beppie
Het nieuwe azstadion is wel mooi, maar vind de Arena mooier… Ben 3 wedstrijden geweest naar Az. En de sfeer is wel super… Zat ook in het sfeervak!!
Nee moet vanavond ff de mobiele reisadviseur spelen :retard: Mijn oma wil een rijnreis gaan maken… Dus ga ik ff bij haar langs met wat gidsen!! Kan haar ook een enkele reis Australie aansmeren natuurlijk :beef:
x
Ik heb net ook even geld uitgegeven.
Hier op het WC is een nieuwe telecomwinkel geopend, gerunt volgens mij door (hele aardige) Turkse mensen en heb me eigen even voorzien van een nieuw eenvoudig foontje.
Oh Blof is zo goed. Zijn wij anderhalf jaar geleden ook naar toe geweest toen ze hier een concert gaven. Ilse ook gaaf! Goeie muziek, vind ik dan he!
Fijne dag nog! ![]()
@Roanna, welke telefoon heb je???
x
Een No*** 1100. Echt zo’n ouwe vrouwen foon, weet je wel! :unibrow:
Ik had een NO***3310 en daar moest ie een beetje, qua bediening op lijken, anders word het weer te ingewikkeld voor mij. :wacko: