Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

MK116:Nee nog niet, dat komt nog! :unibrow: Straks zit je het hele weekend op de doos.:unibrow:

Mariska, jij ook een heel fijn weekend en natuurlijk al de anderen ook. :thumbsup:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeèèèèèjjjjjj

@roanna
Ik heb ze gisterochtend al gegeten en ik voel me nog steeds kiplekker :smiley:

Njammie, jullie kunnen er wat van hoor vandaag ! Ikke wil ook !!!:crybaby:

MK116: Ja maar, dat gaat meestal pas na 2 dagen werken. :lol: Grapje hoor!

Ik las dat je zwangerschap goed verloopt, dus heerlijk toch meid? :thumbsup:

@roanna
Alles gaat voorspoedig gelukkig maar… ik kan zelf chocolade eten die over datum is :slight_smile:

Als ik iedereen zo over kindjes hoor, begint het zelfs bij mij al te kriebelen… Zag vanmorgen een vrouwtje in de supermarkt die was zoooo blij met haar zwangerschap. En dat vond ik zo leuk!!! IK WIL OOK!! Maar ik ben nog maar 20, maar het lijkt me zo heerlijk zo’n klein schatje in je armen wat voorkomt uit liefde. :stuck_out_tongue:

x

ja ja cyn…totdat er geluid uit komt…en trust me, ze blijven niet altijd klein en schattig hoor…!!

there goes your life!! hahahaa
zo veel mensen zo veel verschillende wensen…

goeieavond allemaal. Alles goed hier;

Snel effe alles bijgelezen, ook vanavond weer erg rustig hier

Idd rustig ja. Ach ja komt straks allemaal wel weer op gang naarmate de vakanties dichterbij komen. Het is een beetje komkommertijd :smiley:

ja vanaaf ook schaatsen, dusse…ikke ben druk!!

Ja en vanaaf ook NEC-FC TWENTE en… Linda, let op…

Twente voor met 2-0. :thumbsup: :lol: momenteel!

@roanna: heb het er ook op staan, hoop dat t zo blijft en ze gaan winnen!

@roanna: en zo is het 0-3, juppie

Ik heb t gezien Linda. Joepi…:dope:

Hallo allemaal,

Ben net terug uit Istanbul:crybaby: en heb er een heerlijke week gehad met m’n vriend:wub: .Alleen vonden we beiden Istanbul wat groot en gaan we volgende keer naar een kleinere plek,zal dan wel weer Kusadasi worden waar we ons beide beter voelen :smiley: .Maar we hebben nu ook zeker genoten en veel gezien.
Heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen maar dat zal ik zeker nog gaan doen heb al wel gezien dat jullie aardig gekletst hebben.

Groetjes en allemaal een fijn weekend gewenst !!!

@turkije-lover: fijn te horen dat je het leuk hebt gehad

@roanna: super uitslag, staan nu zelfs vandaag en morgen misschien nog wel langer op de 2e plaats

Hey meiden ik ga slapen morgen weer vroeg op moet werken

Weltrusten allemaal

Mijn 1100ste post!