Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

You Just Try Girl…dan ken je Beps en haar rijstijl nog niet…je rent/rijd hard weg, want ik rijd als een dronken malloot…

Nog 30 minuten en dan WEEKEND!!

hi there
helemaal schoon en droog…gaat al iets beter, maar voel me een beetje slapjes.
nou ja, dit weekend lekker weer schaatsen kijken, kreeg al bijna afkickverschijnselen!!
hihi…
enneuhm…taart…jammie jammie

@ cyn, moet je de 10e werken? ik moet namelijk die dag bij jou in ut durp zijn…

Ik denk wel dat ik de 10e moet werken… Wat kom je doen dan??

x

:wink: Waar woont je zus ook alweer? Oudorp?

ikke heb een meeting over nepal…helemaal in fckng alkmaar…nepal lijkt nog dichterbij…heheheee

Jeetje dat is niet echt in de buurt voor je… Tsja ik werk in Castricum… Ik dacht al wat moet je daar nou>??? Welk bedrijf organiseerd het dan?

x

tja…is bij iemand in de woonkamer
dacht, als je nou dichtbij zit, kom ik ff een theetje drinken ofzo…
nou ja ik kijk wel ff

Zou gezelli zijn, maar ik werk dus in Castricum, 2 stations van Alkmaar…

x

Iedereen een heeeeeeeel fijn weekend!!!

Groetjes Jac

@ jac …jij ook!! maar dat gaat helemaal goed komen denk ik zo!!

Hallo iedereen!

Gisteren een druk dagje gehad.
We hebben sinds vorig jaar april een brengservice van de post. Nu bleek deze week dat er ook af en toe wat poststukken in de postbus terecht kwamen. En de mensen (Chinezen) van dat depot (een supermarkt) hebben nooit aan de bel getrokken dat de post niet opgehaald werd.
Een chauffeur van TNT vroeg de beste man deze week wat voor stapel post dat toch was dat daar hoog opgestapeld stond. En hij vertelde doorleuk dat die post nooit opgehaald werd.
Gisteren werden er dus 11 kratjes vol oude poststukken gebracht (april 2006 tot en met februari 2007). En dat mochten we gisteren fijn uitzoeken.
We hadden al wel het idee dat er toch wel erg veel stukken kwijt raakten, maar dit was wel heel erg veel.

@bloem
Ben blij voor je dat het weer wat beter met je gaat, nog een weekend voor de buis met schaatsen voor de boeg en dan ben je er wel weer.

@bep
Wij hebben hier vanmorgen de fooienpot geplunderd en er lekker appelflappen voor gehaald, door de vakantie zijn er veel collega’s vrij dus we zaten maar met een klein clubje.
Jij hebt dus ook genoten van je punt vlaai!!!
veel plezier bij je zus.

@sev
Mooi dat het examen goed is gegaan. En nu maar genieten van je weekend.

@cyn
Ben je nog steeds in een vrolijke bui?
Wij gaan zondag shoppen in Alkmaar.

@jac
Heb je je nieuwe bikini al gepakt?

@Cyn: Koedijk. Eerst naar De Mare om de DS te halen en dan door naar de Daalmeer(ongeveer ertussen in!)

Dus allemaal tot morgen
Kusssss

@Beps, veel plezier!!!

@Mk; IK OOK!!! Ben verslaafd aan shoppen!

@ mk…oeps dat was wel ff slikken dan!! en natuurlijk ook belangrijke stukken denk ik?? jeetje hee, lekkere mensen daaro…

zo de boodschappies zijn binnen! ik hoef het huis niet meer uit…brr…zit nu een beetje te trillen, dus ga zo dadelijk ff met de beentjes omhoog denk ik! hihihi

@cyn
Ik zal goed kijken of ik je zie :slight_smile:

@bloem
Er zaten idd ook belangrijke stukken tussen, maar daar hadden we inmiddels wel kopieen van opgevraagd. Je moet wel alle stukken goed doorlopen om te kijken of het inmiddels al verwerkt was.
Er zat ook nog een doos paaseitjes tussen van april 2006 :smiley:

juk!! en dan zo helemaal wit uitgeslagen chocolade…ieks!! :eek: :drool: :puke:

hoi iedereen!!,
ik kom ff iedereen een prettig weekend wensen:biggrin:

@bloem
Alleen de pure chocolade was wit uitgeslagen, de melk mankeerde nog helemaal niets aan :smiley: :smiley: we zijn er niet ziek van geworden.