Goeiemorgen allemaal !
Ben al vroeg wakker, straks examen en dan ben ik terug van weggeweest op WW !
Tot straks x
Goeiemorgen allemaal !
Ben al vroeg wakker, straks examen en dan ben ik terug van weggeweest op WW !
Tot straks x
@Sev: Geluk op je examen, al heb je dat niet nodig, want je het geleerd gister toch!!??
@Mierre: Doe ze de groetjes daar in de verte…en kletsen met turkse jongens hihihihi ja kletsen kunnen ze wel hahahaha
Ikke is weer op het werk, voel me een stuk lekkerder…maar heb hubbie aangestoken(hihi) Maar we komen het weekend wel door dus…
Nou tot straks eerst maar eens werken
Goede morgen!!
Weer lekker ff bijkomen bij WW, een beter begin van de dag kan je niet hebben toch? Er is vandaag een nieuwe stagiaire begonnen dus ben zo meteen niet in mijn uppie achter aan het werk. Lijkt me wel een leuke meid.
@Miere
Leuk zeg dat jullie Rieneke gaan zien in Istanbul.
@Beps
Kan je zien hoeveel hub van je houdt, hij neemt gewoon je griep over :slywink:
@Sev
Succes met het examen!!
Soooo goodmorning ladies!!!
Ook weer aan het werk, maar ben moe, voel me slap en heb buikpijn… Heb ik nu het Beps-virus?? Maar wel nog steeds zo vrolijk!
Nou ja komt wel weer goed!!!
Meiden ik ga ff wat reserveren, en dan zien jullie mij straks wel weer!:evil:
X
Hoipiepeloi !
Ikke is terug, examen is denk ik goed gegaan…
Mn weekend is begonnen ! (buiten morgen te moeten werken) zaaaaaalig om zo vroeg thuis te zijn ! Lekker veel op WW ![]()
Jeetje 10.45 en Sev is al weer thuis!!!
Ik moet nog tot 18.00 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh:delete:
Hehe ja, heb anderhalf uur nodig gehad om mn examen te maken ![]()
O pleaaaaase duim dat ik goeie punten heb !
Het is 10.45 en mijn werk zit er op. Nu volhouden tot 12.45…luxe probleem dus. Zeker met het flinke stuk mokka vlaai en de cappu hier… Voel me echt beter dus Cyn, jij komt er ook wel overheen, duurt maar kort als het mijn virus is hihi
Tot straks ff genieten
Mokka VLaai ??? Is dat dan zoiets als euhh… Tiramisu ? Njammieeeeee !
mogguh
ikke moest wachten om te kunnen douchen, dus ik dacht…ach, vast al ff de pc opstarten.
Ikke wil nu alvast de mensen die naar Tarkan gaan heel veel plezier toewensen…een turks dagje dus veel plezier
@ de rest, luf joe toe!!
ga douchen!! ciao
Ja lekker joh, dit zegt het bedrijf dat erin zit:
Bodem van luxe deeg met koffiebanketbakkersroom en mokkabavaroise. Afgewerkt met caramelgelei, mokkaslagroom en hazelnoot.
JAMMMMIE!!!
STOP ! Mensen op dieet hier ! Hahaha mmmmmm ik wil ook een stuk !
He bah wat vervelend nou Beps dat je taart hebt!!! Geef ons ook ff een stukje… (ik houdt trouwens niet van mokka)!! En dat virus… ik geef mijn lichaam nooit de tijd om uit te zieken… :beef: Ik geef mijn lichaam gewoon geen kans om ziek te worden!!!
@Sev, ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeel HARD voor je duimen goed?
X
Ja en het ergste is dat ik kon kiezen uit boeren-appel/schwartzwalder/aardbeien-kwark en fruit.festival of dus die gouverneurs vlaai…JAJAJAJAAJa kon niet kioezen dus…
En nog minder dan 2 uur en ik ben klaar haha
@Beps: :finger:
Jajajajajajaja luxe probleem, en daar ik deze week me keurig aan alles gehouden heb, en dus ook wat afgevallen ben(zie je niets van, maar de weegschaal zegt van wel…) mocht ik van mezelf een stuk nemen zooooo lekker
@Sev
Zeker weten dat je het examen goed gemaakt hebt.
@Beps
Shame on you!!! Zit ons hier ff lekker te maken, niet met de mokkataart want daar wordt ik niet cht blij van. Wel met de schwartzwalder en de aardbeienkwark.
@Bloem
Voel je je al weer wat beter na een dagje rusten?
mm ik lust wel alles, mokka en al die andere namen die jullie hebben klinken lekker al weet ik niet wat het is, maar als het zoet is dan lust ik het wel ! ![]()
@Beps, dus jij komt vandaag naar Alk??? Zal ik je eens ff van de weg rijden als ik jullie tegenkom!!! Wraak vanwege gisteren!!!
x
Zo pauze dus natuurlijk ff hier kijken :teeth: Nog 5,5 uur en dan heb ik weekend!! Morgenavond lekker uit eten met vriend en zondag verjaardag van schoonvader.
En volgend weekend weer stappen (dansende banaan
)