Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

tja…aan mij zal het niet liggen ejh??

Aan mij ook niet, overdag moet ik werken maar probeer 's avonds zoveel mogelijk langs te komen

Heb vandaag trouwens nog een hele grote, maar erg leuke uitgave gedaan, over ong drie weken word ik de trotse eigenaar van een nieuwe rena** twn*o, mijn auto die ik nu heb, ruil ik in

Hi ladies,

Ben hier de laatste dagen eigenlijk ook niet veel geweest :tssk: Tis idd érg rustig.

Had nog bericht van Rien, die heeft het echt helemaal naar dr zin in Istanbul. Kon natuurlijk ook haast niet anders :so:
Hebben vandaag nog even gekeken wat het kost om er in oktober een paar dagen heen te gaan :smirk:

Slaap lekker allemaal en see you tomorrow!

Aan mij ook niet. :wink: Ik l*l wel mee! :unibrow: op naar het volgende deel!

He maar Linda, dat is goed nieuws. Gaaf joh, zo,n Rena* Twin** .**

@roanna: ben er ook heel blij mee, kan niet wachten tot het zover is

Hey ik ga slapen ben moe ne heb morgen weer een hele lange dag, 9-21, spreek jullie morgen na werk weer weltrusten allemaal

@ diamond, he als je dr weer spreekt wel de groetjes van mij (ons) doen he??
@ linda…hee gaaf!! gaaf een nieuwe voiture!!

ikke ben ook weg hoor, zzzzzz…

Ik ook. :paranoid: Weltrusten allemaal.

:slight_smile: De maan :slight_smile:

Goedemorgen allemaal,

Ik zou dolgraag vaker meepraten en langskomen, maar het lukt gewoonweg niet.
Heb gewoon teveel aan de kar hangen.
Zou thuis internet krijgen en Csm* zou komen, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Hoop dat het voor iedereen een beetje een leuke dag gaat worden.

Nog 58 dagen.

Goede morgen allemaal!
Vandaag mijn kantoordagje dus geen gebabbel voor mij tot vanmiddag.

@Fransijn
Snappen het wel dat je niet vaker langs kan komen, hoop dat C. snel komt.

@Beps
Where are you?

@Linda
Super zeg een nieuwe auto! Het kost een berg maar dan heb je ook wat.

@Bloem
Al wat opgeknapt?

@llemaal Beps had geen zin vanmorgen
Zit nu op mn werk, moet de hele dag(gaaaap) en ben/word steeds zieker…snifsnif, loopneus die ik niet op een stoel te zitten krijg, en een hoofd dat boven alles uit steekt( zo voelt het)

@Linda: Daar heb ik jaren met veel plezier in rondgetoerd. Je trekt haar aan en wilt er niet meer uit!! Gefeliciteerd ermee, je gaat ervan genieten!!!

Ja ik vind het hier ook stil, wat gaan JULLIE eraan doen hiihiihaa

Jaja allemaal klagen dat het stil is, en verder niemand die iets zegt…lekkere schatten zijn jullie hihihihi

Goedemorgen allen.

Inderdaad Bep. En dat zijn dan jou “vrienden”. Ha, ha, ha. :dope:

Laten jou alleen op het werk en ook nog hier zwoegen. :lol:

Nou, ik zet even koffie. Jij ook een bakkie dan? Oh nee, je mag niet zoveel koffie toch? Nou, 1 bakkie dan?

Werkse allen .

Goeiemorgen lovely’s!!!

Alles goed hier?? Met mij wel, ben echt vrolijk!!! Weet niet waarom maar voel me gewoon goed!!!

Gisteren lekker geshopt, mascara, oogschaduw, oogpotlood, pet, zonnebril, 3 paar oorbellen… Haha… Lekker hoor!! Helemaal weer happy!!!

Over 2 weken ga ik weer aan Sonja beginnen… Behalve met de meeting:finger: Want dat heb ik mooi een SAS dag!!!

Heb jullie niet zo goed gevolgd… Sorry daarvoor… Weet alleen dat Beps een handeltje is begonnen op M*rktplaats… Gaat lekker zo te zien!!!

Nou meiden ik ga weer ff verder met arbeid!!

Dikke kus

@Cyn: Ja gaat lekker, heb al 6 spelletjes betaald gekregen, nog 2 die betaald worden, is toegezegt, dus ik heb de lite besteld(bij zussie, want op de Mare is hij nu in de aanbieding bij B.S Dus vrijdagmiddag ff ophalen daar. En dan door naar zussie(Gaat ook steeds beter gelukkig!)

@Roanna: Ja lekkere vrienden zijn dat dan dus…NOT! En wat die koffie betreft, doe maar(Niet) want het smaakt me niet nu, ben echt ziek aan het worden. Heb de 20 kruidenkorrels meegenomen naar het werk. Beps aan de thee…

Beps, ik voel met je mee hoor. Zit je ziek te worden, moet je thee drinken en dan ook niemand om tegenaan te kletsen.

Hoi allemaal, nou sorry hoor, maar ik heb het echt stinkend druk op m’n werk.
Kan echt niet de hele dag ww-en! Beps, kom mij maar helpen!!
Maar allemaal een fijne dag, en Beps, Beterschap! En ook alle anderen die aan het snotteren enzo zijn!
Ga weer gauw verder werken, Dikke XXXX

@Mar: Zou wel willen…het hier wachten tot het 17 uur is…en NIETS te doen…duurt TE lang…

@llemaal: jullie moeten me niet zielig vinden want dat ben ik niet…ben een muts dat ik hier zit, maar vind dat ik niet anders kan, want mn ´collega´ is op vakantie, en er is niemand die kan werken…

Nou nog iets minder dan 5 uur:retard:

Goeiemiddag allemaal ! Me is back :smiley:

heb nog niets bijgelezen maar zal mss wel af en toe hier komen kijken :wink: