@Bloem: beterschap.
@Beps: Nog even doorgaan dan heb je een extra vakantie verdient.
YEAHhhh ben inmiddels klaar met verven, althans de muren, nu nog een bordenrek. Moet straks gaan afkicken
@Bloem: beterschap.
@Beps: Nog even doorgaan dan heb je een extra vakantie verdient.
YEAHhhh ben inmiddels klaar met verven, althans de muren, nu nog een bordenrek. Moet straks gaan afkicken
@Jac: Veel plezier
@Jac
Heel veel plezier op de Eemhof, geniet er maar lekker van!!
@jac
Veel plezier in het zwembad!
@roanna
Die extra centen zal jij wel nodig hebben, als ik hoor wat Beps met jullie wil doen, eten en drinken… ![]()
@bep
Leuk he m**ktplaats, ik heb deze week een loopauto gekocht.
Wat heb je allemaal in de aanbieding???
@bloem
Beterschap… rust maar lekker uit, volgens mij werk je teveel.
@MK: Alleen nog 5 spelletjes voor de DS, maar dat zijn best ingewikkelde… zoek op lelystad en geen plaatje(sta nu geloof ik einde pagina 2 begin 3), gaat zoooo hard, had er 17!!!
Nou ik ga naar de kraker, spreek jullie vanmiddag wel weer ergens…
Tot straks
@ beps, kraak ze
@ jac, have fun
hahahaa, marktplaats…straks hebben jullie wel een vakantie verdiend, maar is je hele huis leeg!! hahahaa
ikke kom dr net achter dat ik niet in aanmerking kom voor huurtoeslag…uhm?? grrr…is ff een flinke domper, zoveel verdien ik echt niet, maar blijkbaar toch wel ofzo…
@summun, ik heb dr alleen maar gewerkt, maar er zouden in de buurt hele mooie graven moeten zijn, ook het strand moet prachtig zijn (ietsje verderop) en tja…gewoon in kalkan zijn, de haven, het eten, het ater, het strandje, mn huis, de boom met ‘new life’ fruit,
liep ik langs de vrouwtjes op de veranda, boden ze me een fruitje aan, ff proeven…zo zoet en zo sappig…mmmm
en de poc,a van de bakker…en de lahmucun uiteraard.
of die ene keer dat ik niet naar het internetcafe was geweest 's avonds en de dag erna, de eigenaar meteen vroeg waar ik was geweest…hihi…
en die heuvels…grrr…nie leuk, maar zo’n mooi uitzicht…zucht…mag ik mee :crybaby:
hallo iedereen,
mk: hoe gaat het met de zwangerschap?
bloem: beterschap!
xxx
Goedenmiddag dames.
Zo, ik heb ze weer verdient.
@ MK116. Ja, het mag wat kosten zo’n vakantie. :unibrow: Moet ook nog naar de hammam inderdaad. Maarja, als ik op vakantie ben, kijk ik niet op een tientje!
Toch?
@ Jac: Veel plezier op de Eemhof. Geniet ervan!
Die Bep toch! Heeft ze weer een nieuw handeltje gevonden via Markplaats. Nouja, gelijk heb je. Wat moet je er anders allemaal mee? Weer extra centje voor leuke dingen. Succes bij de kraker.
Ik ga volgende week ook nog even overwerken ( receptie draaien, money, money), dus weer voor die heerlijke (hoop ik) K**wijn. Breng ik ook een fles voor jou mee Marion. ![]()
@ Toos: Inmiddels al klaar met painten? Mooi geworden zeker he? ![]()
Groetjes
Goeiemiddag allemaal !
Ja ik leef ook nog hihi… Maar heb vrijdag examen en moet nog héél véél uit mn hoofd leren, dusseuh…mij zie je eventjes wat minder deze week, sorry !
Ook sorry voor het egobericht !
Love you all !
Zo allemaal
Hier gaat het treintje nog steeds. Gister om deze tijd stonden de spelletjes er net op, vandaag heb ik al voor 3 geld op mn rekening gestort gekregen en is de 1ste al verzonden. De andere 2 gaan morgen op de bus, en de 2 van mn werk krijg ik morgen betaald, dus dan heb ik het geld voor de nieuwe Lit* D* al in huis…hihihihi
Nou nog aan het handelen over 1 spelletje, maar ik heb er gewoon een vaste prijs voor dus jammer als ze minder willen betalen.
Hoe is het verder met iedereen. Heb niet eens echt bij gelezen(Shame on me!) Ach ja, morgen tijd genoeg, moet een hele dag werken. Gister vrij voor morgenmiddag werken, ook lekker
Vanaaf dancing on ice dus ikke is er weer niet hihi
Tot morgen
@ beps…have fun!
@Bloemmie: Thanks…
**Heel veel plezier Bep en waag jezelf niet op het ijs hoor!
**
Ikke kijk wel uit, schaatsen en ik dat voegt niet…heb daar ooit de grootste verleiding allertijden gevonden, ben er niet ingetrapt maar ohhh. Als ik ga schaatsen word het nooit meer als toen, en het ijs is voor de rest van het seizoen verpest hahahah
Nee kijken dat is nog wel grappig. Zie me al gaan, in een of andere houding…kraak ik mezelf hihihi
dag dames,
ben ik weer even! heb t erg druk met de studie die weer begonnen is! maar ben nu een beetje ziek dus kom even langs ![]()
verbouwing is eindelijk bijna klaar, alleen nog handgreepjes aan de kasten en plinten en dan zijn we klaar… heerlijk gevoel!
nou fijne avond iedereen!!!
@ Bep: En ik maar denken, dat je naar de live uitzending zou gaan.
**Nouja, vanaf de bank zie je het ook wel goed, misschien wel beter en hoef je je ook niet op glad ijs te begeven. :lol: **
**Nou geniet ervan!
**
Kijk eigenlijk alleen maar naar het schaatsen wat op vrijdag op sb* 6 word uitgezonden
rustig hier zeg…
@bloem: ja he vind dat niet alleen vandaag maar al wat langer hoor
het blijft hier erg rustig,
waar is iedereen toch?