Mijn buurmeisje is vandaag thuis gekomen, gaat redelijk naar omstandigheden, het komende half jaar zal nog heel zwaar worden, veel naar ziekenhuis hier en naar groningen, bezig met chemo
@ summa, ga je ook naar kalkan?? ik heb in dat dorpje gewerkt!! das van de lahmucun van 1 lira!! hahahaaaa, zo’n heel oud mannetje in een van de zijstraatjes van de hoofdweg echt kalkan in! volgens mij kun je al het fruit weer van de bomen eten…zucht…:crybaby:
@Linda: Gelukkig zijn kinderen erg flexibel…voor ons is het vaak zwaarder. Maar ik denk aan jullie allemaal
@Bloem: Moeilijk he, die herinneringen…krijg je meer heimwee, wil je terug… Eerst maar eens meeten dan komt al weer een hoop goed
Zo nieuwe hobby erbij…marktplaats spullen verkopen… Gister mn spelletjes van de DS erop gezet, gewoon al de helft verkocht. Loop het hele huis door wat er nog te verkopen valt hihihihi
Zo naar mn werk, half dagje dan naar de kraker en dan weer thuis…vanaaf dancing on ice…hihi
Tot straks
Iedereen op vakantie ineens??? Wat een stilte hier :finger:
Dat komt omdat jij zoveel kletst ,beps. ![]()
Hihihihih
Was het maar waar, Toos. Zit hier hard te werken, maar af en toe lees ik ff bij maar er is niets bij te lezen:confused:
Tja heb ook niks spannends te melden. Hang aan de verfroller, ben met het laatste stukje muur bezig en dan is het klaar. YEAHHHHH.
En ja, dan duurt zo’n dag lang he Bep? :lol:
Bep werkse nog even, Toos verfse en ik ga ze ook zo weer ff verdienen. Je weet wel Bep, ff centen voor de vakantie. :unibrow:
verdienen.
Fijne dag iedereen.
Groetjes ![]()
@Roanna: werk ze ook vandaag. Denk maar zo dat het voor n goed doel is.
Goede morgen allemaal!!
@Beps
Weer heel ff iets te lezen al heb ik eigenlijk niets te melden. Is wel goed toch die rust, kan je ondertussen je handel op marktplaats ff checken
.
@Toos
Wat zal jij blij zijn dat het eind in zicht is? Heb zo’n verschrikkelijke hekel verven.
@Roanna
Werk ze!! Des te meer k*twijntjes kun je drinken in Kusa.
Zo dames mn werk is klaar(tenminste de post is verwerkt, das de belangrijkste klus in de ochtend…) Nu wachten tot het 13.30 is en dan naar de kraker…
Ja is lachen dat Markt****s… ga zo mn advertentie vernieuwen, komt hij weer bovenaan te staan…doe ik een keer of tig per dag. Kan je ook laten doen, kost 10 euro voor 6 dagen, nou dan ga ik er wel ffies voor zitten hihihi
@Toos, sterkte de laatste loodjes duren het langst
@Roanna, ja verdien maar driftig, voor de K*twijntjes…Kan ik ook meedrinken als jij een fles besteld hihihihi
@Marion, lachen die handel hihihi
Ja Beps, je moet wel je handel in de gaten blijven houden hoor. Vind marktplaats geweldig, heb al n paar keer leuke spulletjes opgescharrelt.
Zal super blij zijn als het eindelijk klaar is, al dat geploeter heeft wel resultaat want het is wel mooi geworden.
@Toos: Als het straks klaar is ben je al snel de troep die het was omdat je het mooi wilde maken vergeten…
En ja, lachen op marktplaats… Loopt als een trein. Kan het bijna niet bijhouden. Net ook nog hier op het werk 2 spelletjes verkocht…hihihihi
kijk…doe je goed beps, gewoon 2x geld verdienen!! hahahaa
ikke slapen slapen slapen slapen, voel me wel ietsje beter, de koorts zakt een beetje, maar heb echt gewoon keelontsteking, maar goed…verdiend wel ff rust toch??
@Toos
Als over even de zon gaat schijnen is je hele huis lekker op orde, dan kan het genieten gaan beginnen.
@Beps
Al een heleboel wijntjes verdient dan deze morgen … hihihi.
@Bloem
Zeker weten!! Rust maar lekker uit.
@Bloemmie: Rustig aan. Ik zit me hier rot te hoesten, terwijl ik werk/chat/spelletjes verkoop hihihihihihi. Je baas red het wel zonder jou…
@Marion: Gaat zooo snel, had ik niet verwacht. Mn zus had ook al het nodige verkocht, maar dat het zo snel gaat…nee dat niet…
Loop nu door het huis(in gedachten) om te kijken wat ik nog meer verkopen kan…hahahaha geld voor Kusa…wijntjes/dürüm döner/hamam yeahhh
@ Bloem: ja ik had al gelezen dat je er een tijdje geweest ben.
En ga zeker de lahmucun, proberen. M’n vriend z’n vader woont daar en ga hem voor de eerste keer ontmoeten spannend!
Fruit van de bomen eten whaaw heerlijk.Zal aan je denken hoor!
Seg Kalkan-expert, zijn er zo nog dingen die ik zeker moet doen als ik daar ben? We blijven er 3 daagjes denk ik. Heb al vele foto’s gezien en ja het is daar echt wel prachtig!
Veel beterschap nog,
X Summa
@Beps
Je halve huis staat straks op marktplaats en dan ga je er een week extra van op vakantie :drugged:
Hoihoi,
Wat een regen he telkens, moet zo werken en dan ga ik richting de eemhof.
Lekker zwemmen en luieren!!!
Ik heb er zin aan!
@Bloem: Beterschap!!!
groetjes jac