Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

hallo iedereen!!
is het vandaag nog steeds rustig hier net gister avond?
Beterschap bloem!

Haha ja soms kan ik echt vrolijk worden van die malle Beps!!!

x

Ach jongens, maak ik jullie aan het lachen?? Mijn dag is al goed als ik maar één mondhoekje laat krullen…

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd…

En geloof me, al voel ik me giga K*T dan nog lach ik, mss nog wel het hardst!!
(En lamsvlees is het lekkerst!!)

Met gesmolten boter zeker???
Nee geef mij maar een Tavukkie!!!

x

@Cynnie Schat…das met:beef: geen lams(tenminste de meeste döners…) En ja dan met gesmolten boter…maar dan bedoel ik een schotel he…geen opgerold kindereten(hihi) echt eten voor de grote mensen…:lol:

@ beterschap Bloem!!!

groetjes jac

Sorry allemaal dat ik er bijna niet aan toe kom om hier bij te lezen.
Op school is het gelijk alweer keidruk. Toetsen oudergesprekken, vanavond om half acht al weer bouwvergadering.

Zo’n lekkere week weg ben je ook zo weer vergeten.

Hoop in ieder geval dat iedereen een beetje leuke avond zal hebben.

Mensen blijf allemaal lachen en blijf of wordt gezond:lol:

Sorry mama!!! Maar goed geef mij dus maar KIP zonder gesmolten boter maar met pul biber en kekik…!!! :dope:

@Cyn, ik ook een pul…EFFES!!!

@Cyn en Bep: Dat eten ken ik dus nog niet, maar ga dat allemaal nog leren in Turkije. :stuck_out_tongue: Doe mij maar zo’n lekker Kwijntje erbij. **

:wink: Groetjes.

Wat een rust hier de laatste tijd :paranoid:

@Bloem: beterschap!!

@Fransijn: hopenlijk kun je het vakantiegevoel nog even blijven vasthouden

Vanavond heeft m’n vriend cursus in Almere dus ik kan lekker mee eten bij paps en mams!

@Roanna: Ik neem je mee hoor…ken daar de wereld aan lekkere dingen… Ohhh ja, het kipperestaurant…kip in een knoflooksaus, groenten en door de plaatselijke mama gemaakte aardappelpuree…voor 12 lira(Ong 7 euro) jajaja met 1 drankje erbij(Bier of fris…) Smullen maar…

@Dia, niet slim, met vriendje mee moeten gaan, en ff bij mij langs gekomen, ik woon er 25 km vandaan hahaha geen mini meeting dus…

@ Dia: Nee dat waren geen Turkse liedjes. Die heb ik eerlijk gezegd ook niet eens. Moet ik toch maar eens meenemen als ik daar op vakantie ben. :nod:

Het waren dvd-cd tjes met Indonesische liedjes, die iemand had meegebracht van een vakantie en dan vragen ze aan mij of ik ze voor de hele familie wil branden. En ach, ik vind dat wel leuk om te doen… dus.

Groetjes :slight_smile:

:slywink: Oh lekker Bep. Maar ik moet natuurlijk wel een beetje aan mijn figuur denken, want ik krijg ook al eten in het hotel. :unibrow: :unibrow: Straks pas ik niet meer in mijn nieuwe bikini

Oja Bloem, beterschap hoor. :wink:

ben blij dat mijn eten al bijna klaar is, want ik krijg honger hier van jullie allemaal
@ roanna…ga eens lekker bij de turk eten!! je moet mee met de meeting, valt je bek van open, ahhahaaa
turks eten, jammie jammie

@ de rest…oeps, vergeetachtig, ben het alweer kwijt
ah eten is toch klaar, dik belegde ciabatinna…jammie jammie…:unibrow:

Oh maar Bloem, ik heb hier in A’doorn al weleens bij de turk gegeten hoor, maarja dan is het meestal een vleesschotel of zoiets dergelijks. Dat restaurant had ik zelfs nog aanbevolen, als jullie naar hier hadden willen komen.

Maar Utrecht is ook goed en ik laat me wel verrassen door jullie en het restaurant. :slight_smile:

zo vandaag wezen shoppen in Enschede. ik kon merken dat het daar vakantie is.

@ dia veel plezier morgen in Arnhem

Goeieavond allemaal,

Beps en Bloem: veel beterschap, voel met jullie mee!

Ikke ben ook ziek, maagontsteking, pffff… pijn.
Net of er een steen ofzo in zit. :retard: Voel me echt slecht. Ben zoo moe ook doe bijna niets anders als slapen…
Daarnet toch maar effe met de auto naar de keuring geweest.(Dringend)
En wat krijg … ja een rode kaart. Omdat m’n linker voorlicht iets lager stond ingesteld dan m’n rechter :mad: . Weeral betalen, weer naar de garage… Het zit me niet mee deze week. Maar ik nog een mooi vooruitzicht:

**:turkey:SUMMA 9 MAART ANTALYA EN KALKAN!!!:turkey: **
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni- Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN

Gisteren nog met askim gebeld we gaan volgend weekend bij het Olympisch vuur de nacht doorbrengen… ben benieuwd:nod:

@ fransijn: back to reality, hopelijk valt het een beetje mee, ach tis zo weer vakantie voor je.
@ cyn: fijn dat het zo goed gaat tussen jullie, net op wolkjes hé!
@ Mar & Mar: Istanbul komt ook dichtbij hé
@ cyn, beps, bloem, roanna: al dat eten heerlijk, verlang er zo naar.

Voor de rest weet ik het even niet meer ik ga terug wat liggen… pfff.

Groetjes en veel plezier aan iedereen!

Liefs Summa

@Beps: was leuk geweest zo’n minimeeting :nod: Nou ja, we gaan elkaar zien de 25e!!

@Roanna: Turkse muziekjes zijn ook erg leuk om alvast in de stemming te komen :teeth:

@Besmile: nog wat leuks gekocht in Enschede? Heb bij Schu*rman schoenen erg leuke gezien en van de week viel er een kortingsbon van 10 euro in de bus dus morgen zijn ze van mij :unibrow:

@Summa: bah wat naar dat je je zo slecht voelt. Maar je hebt wel iets héél romantisch om naar uit te kijken :wub:

@diamond: die bon heb ik ook gekregen wil nog wel nieuwe schoenen gaan kopen, alleen nog niet naar iets gekeken