Turkish Tea Time deel 18 (Eindelijk volwassen hihi)

I am a life :unibrow: Dat je alles tegelijk kunt op welk uur van de dag. Vind ik knap.

Jaaaaaaaa, ik ben er ook nog!!!
Druk met werk, en niet zoveel te melden, eigenlijk. Marjan en haar Hub waren hier net even om koffie te drinken, vandaag alweer een dag gewerkt. Deze week uit, en dan nog een volle week werken, en dan nog 2 dagen en dan, en dan…
**ISTANBUL, HERE WE COME!!!:lol: :lol: **

Wel leuk weekend gehad, maar zoals altijd veel te kort.
Zaterdag eerst gewerkt, en daarna nog gezellig uit geweest, mosselen en gamba’s gegeten, heerlijk en gezellig!!!
En zaterdag natuurlijk naar het concert van Tarkan :wub: in Ahoy, gaan er nou eigenlijk nog meer mensen van ons heen? Bloem, ik dacht dat jij ook ging?
We (de 3 marren) gaan eerst Rotjeknor onveilig maken, dan lekker iets Turks eten (natuurlijk), en dan naar Ahoy. Ben benieuwd hoe het is. Maar jullie krijgen verslag, hoor!
Welterusten!!

Leuk vooruitzicht miere011. :thumbsup: Wat een heerlijk leven heb je toch! Geniet er maar van!

Zo, heb net even een paar cd-jes gebrand en ga er nu ook maar in.

Weltrusten allemaal… Gorusmek uzere :wink:

@ Roanna, je moet je leven zelf leuk maken! Ik ben nou best wel oud, vind ik zelf, maar begin nu pas te genieten. Nou ja al een paar jaar eigenlijk. Stom he, dat ik het niet eerder heb gedaan.

**

@Mierre: Zo oud als je je voelt, als ik in de spiegel kijk past mn hoofd niet bij hoe mn hart zich voelt, nl rond de 20 dusss…maar het hoofd is idd wel wat ouder hihih Nee zonder dollen, geniet want je bent langer dood dan dat je leeft…

Goedenmorgen allemaal, wat een begin van de dag…

Vandaag lekker dagje vrij met hubbie. Niets bijz gepland, alleen ff langs CWI en verder niets…(Moet verplicht eens in de 6-8 weken omdat je anders niet ingeschreven blijft…)
De keelpijn word heviger, praat al schor, dus ik denk dat het keeltje aan het ontsteken is… Zo maar ffies de dokter bellen anders voor een paardekuurtje…Geen zin in ziek zijn…

Tot straks

Goede morgen!!

@Beps
Vervelend die keelpijn, had er zaterdag ook last van maar gelukkig was het de dag erop over. Nu alleen nog flink verkouden. Zal wel een overblijfsel van de carnaval zijn.

@Marion: Bel ik net de huisarts(kan je dat zo bestellen meesal…) is die man op vakantie…moet je naar een ander die niet zomaar meegeeft…dus geen paardekuur…BLEHHHH

Goedemorgen dames.

@ Bep: Wat vervelend dan dat je huisarts er niet is. Dat wordt dan dus even naar de drogist voor een verzachtend middeltje.

Ik heb gisteravond ook even en tijdje op die Weh**** zitten kijken en ze hebben inderdaad leuke binkin’s zeg, voor een leuke prijs. Ik denk dat ik me er ook een paar bestel. Heb nog een waardebon van ze liggen van € 5 dus. Voor die prijs, kan ik niet zelf voor breien. :biggrin:

Nou, geniet van je dagje vrij met Hub.

Iedereen weer een fijne dag gewenst. :thumbsup: Ga nu ff douchen en dan, ja wat dan…

Goeiemorgen:wub:

Ben wakker, maar vraag me niet hoe!!! Ben echt te moe vandaag!!

Wel aan het werk, en morgen lekker vrij!:stuck_out_tongue: Morgen zullen jullie me dus ook niet zien denk ik zomaar!!! Ga lekker morgen shoppen!!! Heb douglas bonnen van mijn werk (veel geboekt bij O*D) en ga die lekker uitgeven!!!

Gisteravond Askim gesproken:wub: :wub: Lijkt wel alsof het steeds beter gaat tussen ons… Maar toch “mis” ik iets… Maar dat zal wel het “lichamelijk contact” zijn!!!

Meiden ik heb zin in de meeting!!

Sorry voor het ego’tje!!

X

Kan ook niet wachten jullie weer `in the flesh´ te treffen…zijn er toch een paar die een heeeel dikke knuffel verdienen

@Beps
Vervelend dat de huisarts op vakantie is nu. Moet je aan de thee met honing, helpt ook tegen de keelpijn. En … drink je meteen minder koffie.
Over de knuffel … de allerdikste verdien je zelf deze keer!

@Roanna
Had ook al naar de bikini’s zitten kijken maar ben nog niet in de stemming om er al 1 te kopen. Wordt tijd dat het lente wordt. In de stal begint het er al op te lijken want de 1e lammetjes zijn er al. Nu buiten nog.

@Cyn
Goede morgen ego :wink: :smiley:
Altijd leuk gratis shoppen. Veel plezier bij Douglas morgen.

@ Beps: Ik ook??? :redface: :question:

@marion: haha en bedankt :wink: Jij ook goeiemorgen hoor!!!

Hi girls,

@Miere: idd een super vooruitzicht! GENIETEN!!

@Roanna: wat voor een muziek heb je gebrand? Turks? Ga zo ook 's ff op die sites kijken of er nog leuke bikini’s opstaan!

@Beps: sterkte met je keel. Kun je knap chagerijnig van worden.

@Cyn: heerlijk die bonnen! Ga morgen een dagje met mams shoppen in Arnhem, benieuwd waar ik allemaal mee thuis ga komen :teeth:

@Meetinggangers: heb ook heel veel zin om jullie te gaan zien!!

@ marion, de eerste lammetjes? echt waar, owh,… so lief!! Ik las gisteren dat de cavia en konijnenopvang bij zoetermeer was afgebrand (brandstichting) zou zo erheen gaan om een koninchen te adopteren…maar ja, eerst een huisje voor het bloempje, dan pas een beestje voor bloemmie.

Ikke ben KO. alles gloeit, maar heb het toch koud. geeuwen doet pijn, mn hoofd bonkt, traantjes prikken in mn ogen en overal heb ik spierpijn…juist, jullie snappen het al>>> griep…zucht.

@bloem
Beterschap.

@marion
Oh wat lief, als ik wat dichterbij woonde was ik met de kleine langsgekomen om te kijken.
Mijn tante heeft ook geiten en schapen, ik zal haar binnenkort eens bellen.
Vorig jaar zijn we ook geweest.

Heerlijk lammetjes…gestoofd in de pan, döner, ach ja, en dan zijn ze ook nog schattig hihihi

HAHAHAHAHAHAHA Typisch Beps!!!

x

:evil:

:so: zeg ik iets verkeerds dan…:beef: ook lekker…

Kan je de wereld aan lekkere gerechten met lams/schaap en geitenvlees vertellen hoor, jammie:drool: :drool:

@Bloem
Beterschap! Vervelend die griep.
WORDT TIJD DAT DE ZON WEER KOMT!!

@Cyn
Idd weer zo’n typische Bepsopmerking, vrolijkt de dag ook weer een beetje op toch?

@MK116
Jammer dat je niet dichterbij woont, loop ik weer een meeting mis.

@Dia
Veel plezier morgen met shoppen. Wij zijn ook benieuwd waar je mee thuis komt :wink:

@Beps
:teeth::teeth::teeth: