zucht you lucky girlll
zou maar niet switchen van werkgever …hehehehe…![]()
Ben het zat na m’n eerste dag werken. Ga lekker koken en daarna sporten.
Allemaal een leuke avond gewenst.
Nog 61 dagen te gaan.
hallo allemaal,
jij ook een leuke avond gewenst fransijn:)
:(zijn er hier mensen die naar days of our lives kijken om 16:15 op rtl5? het word opeens niet meer uitgezonden:tear: en het was zo spannend:(
Rode paprika gevuld met champions en mozarella erover (ik moet morgen me gaan wegen bij de dietiste, en als ik dat eet, is er nooit een gram bij, integendeel, paar honderd grammem eraf, die baklava en pizza van vorige week zijn er bijgekomen :D)
@Bloem: wat is in hemelsnaam plastic bami ??
bami die smaakt naar plastic, eruit ziet als plactic en als een baksteen op je maag ligt…burp…yuk!
Jammie Bloemmie, doet de eetlust meteen toenemen(NOT)…
Nou mij heeft het gesmaakt… Zo een lekker bakkie, en dan genieten met hubbie op de bank, tv aan, koekje erbij, lekker naar CSI kijken… daarna lekker op bed, het volgende tv programma(weet niet hoe dat heet, over ontvoerings onderhandelaars…) en morgen weer een dagje saampjes vrij… Wat een vervelend leven heb ik toch hahahahaha
@Bloem: mmmm lekker ! :biggrin:
Goedenavond dames.
Nu, dan hebben jullie de bami of Mi-hoen van Ronny nog niet geproefd. Heerlijk! Ja zou het spontaan gaan lusten. Alleen die geur al, ( veel knoflook erbij) als hij het klaar maakt.
Mmmmmmmmm…!
Zo, vandaag een paar uur op mijn kleinkids gepast, omdat moeder moest werken. Ben zelf tussendoor ook nog wel even wezen werken en heb opa laten oppassen. :unibrow:
@Bep: laat je nog wel even weten hoe of wat, op je sollicitatie? ![]()
Nee helaas, nog nooit geproefd van Ronny, moeten we anders maar eens verandering in brengen, komen we met zn allen bij jou thuis meeten, kan ronny koken…JAHA!!!
Ja als ik iets hoor laat ik het weten
Een heel goed idee Bep, van zo’n meeting. En of Ronny kan koken. Eg wel! :lol:
@mk: nee nog niets gehoord, als het goed is deze week
Wat is het hier vanavond rustig zeg
ja erg rustig…
al sinds vrijdag…
aan mij ligt het niet hoor!!
ik probeer ook zo veel mogelijk langs te komen
Nou, aan mij ook niet hoor. Zal ik een lekker wijntje voor jullie indoen? :unibrow:
Ja, velen hebben overdag op het werk tijd en zin om hier te beppen en dan zijn ze s, avonds moe. :paranoid: Nouja, jij dan niet he Bloem! Maarja jij bent ook een brok energie.![]()
En anderen zitten weer graag met vriendje en hubbie’s :wub: op de bank tv te kijken, dus ja, blijven er niet veel over.
Ik ga nu slapen morgen weer vroeg op hoop vannacht goed te slapen afgelopen nacht zeer slecht heb elk uur gezien hoop dat het vannacht beter zal gaan
@roanna: ga nu slapen maar houd wijntje nog graag tegoed overdag kan ik nooit hier langs komen gaat niet lukken als je in winkel werkt nou tot morgen
Weltrusten dan Linda en hopenlijk slaap je nu beter. Een warm kop melk met honing wil nog weleens helpen.
Truste. :slywink:
wat wil je daarmee zeggen roanna??
‘get a life??’ hahahhaaa