zo ik kom ook weer eens langs mijn deeg zit te rijsen hoop ik
Ik ga morgen dan naar Centerparcs en broer vroeg of ik turkse broodjes wou maken met gehaktvulling.
Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen hmmmmmmmm lekker.
Dus ik moet zo kleine broodjes maken en knoflooksaus lekker stinken!
Heb vanmorgen al hollandse huzarensalade gemaakt
hahaha.
Heb niks bijgelezen, maar enkel Beps jij ook beterschap.
eindelijk iets bij te lezen
@ beps, je weet wat ik zou zeggen, doe het dus niet, ge bent gewoon een eigenwijsje!!
@ cyn, he dat klinkt allemaal leuk/ stoer en nieuw!!
@ jac, jammie jam, bak maar een zooi meer, die raak je vast hier wel kwijt…
uhm…denk denk
bij doccie geweest, hij wil dat ik rust neem…ok, doen we wel. morgne nog ff bloed prikken en voor de rest ga ik de deur niet uit…nou ja, vanavond ff boodschappen doen dan…moet toch eten (soeppie)
verder dus alles rustig, veel slapen en dromen enzo…
is iedereen lunchen ofzo…?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit!!! :beef: Weet alleen echt niet waar het door komt!!!
@Beps, verliefd op jou??? Haha ja enorm!!! Nee weet niet, misschien het idee dat ik Askim over 12 weken gewoon al zie!!! Of het idee dat de zomer eraan komt…
Ennnnn… mijn ouders hebben nieuwe meubels gekocht, 2 weken geleden… en nu heeft dat bedrijf een actie dat je een schilderij krijgt bij aankoop van minimaal €1500.- aan meubels… Wij lekker genaaid dachten we… Mijn moeder dat bedrijf gebeld, en ze willen voor ons een uitzondering maken :beef:
En nu… krijg ik dus dat schilderij… En je kan je eigen foto erop doen… Dus over 5 weken heb ik een schilderij van 100 cm X 75 cm met een foto van mij en askim!!!