@rieneke…wat super leuk van die 10 joh!!
hier was het vandaag ook lekker…of nou ja lekker…iig geen regen…
heb de hele dag gewerkt…ga zo douche en dan lang uit op de bank;)
groetjes
filiz
@rieneke…wat super leuk van die 10 joh!!
hier was het vandaag ook lekker…of nou ja lekker…iig geen regen…
heb de hele dag gewerkt…ga zo douche en dan lang uit op de bank;)
groetjes
filiz
@Beps: gezellig dat je toch nog even bent overgekomen! Nou proost dan maar he!
Nok, nok, ben ik hier goed?
Ik dacht van wel! Doe mij dan ook ook maar zo’n cocktail.
Wel gezellig he dames?
Ook graag een cocktail voor mij
**Meiden we krijgen een rondje van die jongen op de hoek met dat roze shirtje aan! Bestellen maar dus! **
Doe dan maar alvast een cocktail voor mij erbij. kan ik zo door als ie ik die andere op heb
**@Linda: hé doe je wel een beetje rustig aan :laugh: **
**Nou meiden ik weet niet wat jullie doen maar ik ga de dansvloer op! **
Hèhè, eindelijk, ik ben er, jullie vlogen ook zo hard! Mijn superjet kon jullie niet bijhouden. Mag ik een Raki? En van die lekkere nootjes graag!
@diamond: welke muziek draaien ze er vanavond?
**Mar je besteld maar wat je wilt, die jongen daar betaald toch! Jaja Rien was niet te houden, binnen no time waren we er al!! **
**@Linda: volgens mij hoor ik dat nieuwe nummer van Shakira, ga je mee dansen? **
@diamond: ja lekker dansen wij gaan vast de vloer op de rest zal zo wel komen
**Meiden als jullie Lin en mij zoeken dan zijn we ons aan het uitsloven op de dansvloer hoor
**
Nou ik dans vanavond niet, want ik heb nog spierpijn van gisteravond van het swingen.
Ik kijk (en drink) wel naar jullie. Ik geniet zo wel! Ik neem ook nog zo’n lekkere cocktail. Hoef toch niet te rijden vanavond.![]()
Hmmm, lekker, ik denk dat ik vanavond maar eens lekker dronken ga worden van de Raki.
Zo LIN EN DIA, ik zie dat die buikdanslessen wel nut hebben gehad voor jullie!!
**@Mar: ben morgen ook vrij dus no limits
**
tja miere011 dan hebben onze lessen iig nog nut gehad en hebben we z eniet voor niets gevolgd
Bèèèèh, ik moet morgen weer werken na 14 dagen vakantie, NIET LEUK!!!
Maar als die kater van de Raki net zo echt is als die Raki red ik het wel. Ik kom ook ff dansen!
Ik vind het ook knap van jullie hoor! Ik moet ook maar eens op les gaan.
roanna…ik kom gezellig met een drnakje naast je staan…heb vanaaf ook niet zo veel zin om te dansen…![]()