Turkish Tea Time Deel 1

En nee ik ga niet mee naar Alanya, ik ga vroeg naar bedje heb ik wel zin in dus!!
:wave:

**@Roanna: oh heerlijk de Mac! Zo af en toe laat ik me daardoor ook verleiden hoor. **

**@Beps: eetze! **

**@Rien: ja lekker uitleven in de haven, heb ik ook wel zin in! **

Kus, Dia

@ Bep: Lijkt me inderdaad ook erg lekker zeg! Ik ben een beetje slechte eter, maar dit lust ik vast en zeker wel.:stuck_out_tongue: :cool:

Oke, we gaan nu ff Maccen.

Misschien kom ik ook straks nog wel ff naar Alanya. Ik weet nu de weg!

Doeg:wave:

Ok! Eet smakelijk! En misschien tot vanaaf in Alanya!
Doei doei :wave:

Hoelaat gaan we. Ik ben er echt aan toe. Misschien gaat tie griep die ik heb over:(

groet

We kunnen zo wel gaan, moet even mn tapijtje op laten starten en even kijken wie gaat er nog meer mee?

Ik wel ben nog nooit geweest in alanya dus show me the way.

Trouwens hebben jullie ook boer zoekt vrouw gezien??? Zitten best leuke boeren tussen.

Groet

**@Jac: nee niet gezien. Is dat vandaag weer begonnen? Nou Rien en ik zullen je wel de weg wijzen in Alanya, kennen er alle leuke plekken :yes: **

Nee ik heb het niet gezien, heb et wel 1x gezien, maar vond het geen leuk programma…

Ik zal je Alanya wel even laten zien, ik ken et wel :stuck_out_tongue: Bistro Bellman, James Dean, Murphy’s, Robin Hood, Latino club (ook heel mooi en super mooi uitzicht!), Zaph Hahn en ga zo maar door!
Bistro Bellman is my favorite! :smiley:

@Rien: waar is de Latino Club, daar ben ik dus nog nooit geweest…

Oke show me the way to alanya!!!
En natuurlijk de beste plekjes.

BZV is zaterdag weer begonnen.
Kijk altijd de aftrap en het einde. hihihihih.

Effe omkleden en ik ben er klaar voor.

Diamond: Latino club is de bovendste verdieping van de Robin Hood :slight_smile: Met een beetje geluk, kan ik daar gratis drinken :stuck_out_tongue: (of met grootse korting) Ach ja, ik heb zo mn contacten, hahaha.

Ik moet me ook nog even omkleden en opmaken doe ik dan wel op het tapijtje onder het genot van een waterpijpje en een raki! Puur want met water vind ik vies :stuck_out_tongue:

Volgens mij ben ik verdwaald. Ik sta nu bij Floyd of zoiets… Welke kant moet ik nu op?:laugh: :laugh:

Ga met je rug naar Floyd staan, dan moet je de rechterkant op :wink:

**@Rien: hoort dat niet bij Robin Hood dan? **

**@Roanna: ik kom je wel ff tegemoet lopen dan loods ik je wel richting haven. **

Dan weet ik het weer. Richting het beeld van Ataturk en dan nog ietsje verder toch? Kom eraan:whistle: :wink:

Nou het lijkt wel bij de Robin Hood te horen, maar het heet toch echt ‘Latino Club’. En het personeel heeft ook een ander shirt aan.
Heel leuk is et daar en super uitzicht over de haven en richting de burcht :smiley:

Ha weer een ideetje om in juni naartoe te gaan.

@Roanna: ja klopt, we zijn nu bij Bellman. Rien en ik zitten aan de bar aan een lekkere cocktail

Meiden, ik ben ff binnen gewipt, doe mij ook maar een cocktailtje, nu ik nog erbij mag van hubbie, ff Alanya ja toch wel weer lekker dus!!
:wave: