Turkish Tea Time Deel 1

Doe het vanmiddag ook even rustig aan. Gisteravond tot 22.30 uur gewerkt en vanmorgen van 8.00-11.00. Vanavond moet ik nog een uurtje of 2 als de mekkerende dames tenminste wat door willen lopen. Ga dus vanmiddag lekker met een boek op de bank.

@marion: mekkerende dames? wat voor werk doe je precies?

Allemaal een lekker rustige zondag dus. Kreeg trouwens net een paar foto’s doorgestuurd van het hotel waar we 2 juni naartoe (zouden) gaan. Nou het lijkt meer op een bouwput dan dat het bijna af is. Zal mij benieuwen of we daar nog terecht gaan komen…

Pfff zo en ik ben weer bijgelezen!
Ik moet vandaag hard bezig met school :frowning: Bah!
Ga zo maar even koffie zetten en eens bezig… Voor hoeveel mensen moet ik koffie zetten? Bep, jij lust liever koffie dan thee toch?

Hier schijnt de zon nu een beetje, maar ook hier was het hele weekend in het water gevallen! Nu even zon door buien heen…
Voor mij mag de zomer weer komen!!! Met lekker hoge temperaturen!

@ Dia: Ik hoop dat het hotel wel helemaal af is als jullie komen, dan! Zou toch niet graag in een bouwput zitten (wie wel…)

@Rien: we weten al wel waar we terecht gaan komen als het nog niet open is. Op zich best een mooi hotel maar veel ouder. Hoop echt dat het gaat lukken maar ben dr bang voor…

DE ZON SCHIJNT HIER!!!

Het is hier iig droog das al heel wat. Heel hoopvol vanmorgen mn capri aangetrokken en ik weiger hem uit te doen dus!! Maar het is wel frisjes dus
:wave:

Tis hier weer grauw :frowning:

@ Linda:
Hebben een boerderij met melkgeiten

@ Dia:
Even afwachten, je staat er soms versteld van hoeveel werk men kan verzetten in een korte tijd.

@ Beppie:
Gewoon volhouden met de capri, de aanhouder wint!
Hebben hier af en toe een heeeeeeeeeeel mager zonnetje

Heb lekker pide in de oven liggen, ben zo dus ff in turkse sferen!!!

Bah! heb net even naar de weersvoorspellingen gekeken…Nou die voorspellen niet veel goeds… :frowning:
Hele week regen en magere temperatuurtjes…ZUCHT!

@Marion: pide, heerlijk! Kan ik bij je komen eten?

Kus, Dia

Ahhhh ME TOOOOOOOO??? :slight_smile:
Ohw lieve lieve Marion :slight_smile:

Wij eten een apart soort kaasfondue, heerlijk een recept van een vriendin, maar zoooooo lekker. Net de groenten schoon gemaakt, en zo lekker aan de slag…HMMM

Mmmmm klinkt lekker hier ! Verwater al !

Ik verveel me! Moet saaie dingen voor school doen, al de hele dag mee bezig en nu heb ik even pauze, maar weet niks leuks te doen… Ben er zelf helemaal saai van geworden! :frowning:
Niet goed!

@Beps: eet smakelijk, klinkt lekker!

Heb zonet een broodje omelet gemaakt, lekker makkelijk voor een zondag.

**@Rien: heb je nog een beetje op kunnen schieten? **

Kus, Dia

Voor allen die nog moeten eten, eetse.

Wij gaan zo nog ff lekker naar de Mac. Af en toe ook lekker, toch?:stuck_out_tongue: :yes:

Neem ik altijd een Happy Meal. Heb ik zat aan en… ik krijg een kadootje voor mijn kleinkinderen.

Groetjes Roanna

@ Dia: Ja ik heb nog wel redelijk een stukje op kunnen schieten (aangezien ik het beste s’avonds werk)

Iedereen: eet smakkelijk! Al die lekkere gerechten die ik lees hier, jammie! Ben jaloers, heb even iets simpels in elkaar geflansd, wel erg lekker geworden gelukkig :slight_smile:

Ik heb trouwens ook wel zin om vanavond nog uit te gaan in de haven van ALanya! Zijn er meer gegadigden voor een feestjevanavond?

Ja meiden, de fondue is klaar, en weer voortreffelijk vinden puber en ik!! zo de groenten blancheren, stokbroodje bakken, en hmmmmmmm we kunnen niet wachten!! Zometeen lekker onder OCC een beetje eten!!
Voor de geinteresseerden onder jullie ff een PBtje en ik zal het recept mailen!!