>Eurovisie Songfestival hahahahahahaha :D:p
het klaart hier nu een beetje op…verveel me ook maar heb dadelijk rijles…toch al weer een dik uur voorbij dan…
ja haha songfestival…vind de uitslag altijd het leukste!!
wat vonden jullie van treble…vind het niet echt wat soeps…maar wel jmmr dat we dit jaar dus niet mee doen…ach ja…ik ben nu maar voor turkije dan he;)
groetjes
filiz
**@Linda: zet de thee maar vast klaar, we komen er zo aan. **
Gezellig!!! Ik wil ook wel thee!!! Met een koekje???
x
Eurovisie Songfestival: Hahahaha wat een afgang was dat weer! Maar moet ook zeggen, Finland was echt een megashow… en dan komen die drie onschuldige meisjes van treble met hun trommeltje… haha dan valt dat toch een beetje weg…
X
waar is iedereen toch?
@Cyn…Dat doe je goed, stuur ze allemaal maar lekker naar Turkije !!![]()
Maarre wat zei je over die kaartjes voor Zwaluwhoeve???
misschien wel geïnteresseerd…XXXXX of ben je ze al kwijt ??
@Linda: was gezellig he! Toen we bij jou weg zijn gegaan zijn we lekker ergens een pannenkoek gaan eten.
@Von: 2 juni ga ik weer lekker met een vriendin naar Zwaluwhoeve!! Is waar we veel heen gaan(20 min rijden he, zalig!!) Gaan weer lekker een dagje bijkletsen en hebben een heerlijke gezichtsbehandeling genomen!
@llemaal: We hebben idd een bed gekocht!! Het was ff zoeken maar het is gelukt dus, eindelijk!!! We hebben nu een waterbed, maar hubbie heeft al een jaar last van zijn rug. Ook ik begin nu last te krijgen dus we hadden wat meer haast ineens. Het matras van de puber hebben we gekocht toen we nog dachten dat hij alleen de weekenden zou komen en verder in de marine zou zijn. Niet dus, en nu is het helemaal doorgezakt. Dus ook voor hem maar meteen gekocht, zijn we allemaal klaar. Hij helemaal happy, verteld net aan zn zus dat hij niet naar boven gaat want dan komt hij niet meer naar beneden!!
Nou zo lekker rust, hij naar de jongerendienst in de kerk, hubbie slaapt(nachtdienst) en ik lekker thuis!!! ZALIG GENIETEN!!!
![]()
**@Beps: heerlijk zo’n nieuw bed! Nou alvast slaap lekker voor vannacht maar dat zal wel lukken
**
Wij gaan nu lekker een dvd’tje kijken, heerlijk huismusserig op de bank hihi
Kus, Dia
@Dia: het komt pas na de vakantie, moet nog aangepast worden. Hebben een boxspring gekocht, alleen de onderkant moet aangepast duurt min 3 weken!! Komt vanzelf
![]()
**Oh haha ja da’s natuurlijk ook logisch. Ben helemaal niet ongeduldig hoor :whistle: **
Nee ik ook niet(hihi) De puber wel dus, das alleen een matras en hij loopt helemaal te trippen dus!!
![]()
@beppie.wat lekker van het nieuwe bed…succes met w88 hoor;)
laat je ons weten wanneer je je eersta nacht erin hebt…?
en alweer terug van de kermis,…of nou kermis. het regende idd te hard en we zijn dus maar wat gaan drinken…was wel erg gezellig
groetjes
filiz
@diamond: heeft de pannekoek gesmaakt? las net pas dat je daar was geweest, mijn zusje zat gisteravond nl hier op de pc, vandaar
**@Linda: ja was lekker! Was ook alweer een hele tijd geleden dat we daar geweest waren. **
**@Filiz: jammer joh dat jullie kermisplannen helemaal verregenden. Gelukkig heb je toch nog een leuke avond gehad. **
En vandaag weer regen…
Ok ik ga zo even bij lezen, wilde alleen dit even kwijt: IK BEN EEN 10!!!
Hahahah ![]()
Ik kom wel eens op zo’n site waar je oa je foto’s kunt laten beoordelen en ik krijg gewoon een 10! op een foto!!! DAMN!
Hihi
Hey Rieneke, kan je dag vast niet meer stuk vandaag
!
@Rien: Maar dat ben je toch ook waard!!! Iedereen is een 10 en als mensen je dat niet geven zegt dat wat over die ander, niet over jou dus!!
Zijn er nog plannen voor vandaag?? Wij houden een lekker rustig middagje, de puber aan een bouwpakket, ik niets zeggende spelletjes, hubbie nog ff slapen en dan ff lunchen enzo. Niets dus, een echte zondag!!
![]()
@Rieneke: gefeliciteerd