Turkish Tea Time Deel 1

Vorig jaar rond deze tijd had ik ook vakantie. Toen was het echt prachtig weer, maar nu… Denk dat ik straks maar ga schoonmaken hier

Ik ben klaar met poetsen. Moet zo nog wel boodschappen doen.

Je wilt het niet geloven, maar hier schijnt momenteel al een tijdje de zon. Ik vraag me af, voor hoelang. Maarja, we hebben natuurlijk ook al best mooie weken gehad.

Als dit weer zo aan houdt, heb je wel kans, dat mensen alsnog besluiten een weekje Turkije te boeken. Ik keek daarnet even in krant bij de vakantiekrant en zeg nou zelf, je kunt practisch voor niets (nouja bijna) weg.

Als je er de tijd en het geld voor hebt, heb je nu wel geluk.:yes: Het is, dat ik niet zoveel uren meer heb, maar anders wist ik het wel!:stuck_out_tongue: Inpakken en wegwezen!

Groetjes Roanna

@Roanna: inderdaad de klanten willen met dit weer toch wel een weekje weg! Normaal schijnt de zaterdag bij ons rustig te zijn… Nou vandaag is dat helemaal niet zo! Het is zelfs druk!! Haha maar wel lekker hoor!! Zitten we ons tenminste niet te vervelen!!

@Dia; Heb je al thee???

x

**@Cyn: heb je al veel geboekt vandaag? **

@Roanna: zon, wat is dat? Hier komt het met bakken uit de lucht :frowning:

Nou de thee staat klaar hoor meiden, heb ook maar meteen maar een paar pakken koekjes gehaald, dus schuif maar aan!

Hmm lekker cookies!

@dia welke smaken thee heb je hihihi

Nou ik heb het nu ff bij appelthee gehouden. Zul je straks in Turgutreis nog wel veel meer van gaan drinken :slight_smile:

He bah ik lust geen appel!! Heb je ook alleen heet water… dan neem ik mijn thee zelf wel mee :wink:

x

Wat een weer zeg! Kwam inderdaad met bakken tegelijk uit de lucht. Niet te geloven gewoon, tussen de voetbalwedstijden door was het telkens droog. Iedere keer als onze mannen moesten spelen begon het weer te regenen. Waren met zijn allen koud en nat tot op het bot en zitten dus nu weer lekker warm te worden.

**@Cyn: heb nog wel een paar zakjes liggen: framboos, aardbei, vanille en bosvruchten. En anders geef ik je idd wel heet water hoor :smiley: **

@Marion: vertroetel ze dan maar lekker! Bah dit is echt waardeloos! We hadden nog ff naar de stad gewild maar nu ook geen zin in :frowning:

Ben juist terug van mn werk en wat een weer !!! Storm ja !! Gietende regen, zoveel wind dat de bomen bijna plat liggen en donder ! Echt november weer :frowning:

@Dia: Doe maar aardbei… Nee niet zoveel geboekt, maar wel een pittig uitzoekklusje voor Afrika. Vlucht naar Kaapstad, en daar 2 nachten verblijven. Dan vlucht Kaapstad - Livingstone en daar weer 2 nachten blijven. En dan 2 weken later terug vanaf Lusaka ofzo… haha daar zal ik wel ff mee bezig zijn!!

x

*Goeiemorrugge, of nee al goeimiddag, *
Ik heb er ook al weer het een en ander opzitten. Toen ik terug kwam uit Turkije lag er een geboortekaartje en een rouwkaart. Dus vanmorgen eerst 1,5 uur uitvaartmis, en toen naar het crematorium (0,5 uur rijden) en toen nog meer als een uur daar. Het was de oude baas van het restaurant waar ik in het weekend nog af en toe werk die was overleden toen ik nog in Turkije zat.
Dus thuis nu alles nog doen. Maar ben zo klaar, de was is allemaal al weggewerkt, dat vind ik altijd het ergste.
Nou meiden groetjes
Xxxx Mar

Nou gelukkig maar Cynthia, dat het wat drukker is dan normaal. Gaat de tijd wat sneller en heb je eerder weekend.

Mijn zoon mailde me daarnet ook nog even. Moet ook werken op het reisbureau en zei ook al dat het drukker is dan anders. Mensen nemen dan waarschijnlijk niet de gok, om hier in de regen te moeten zitten. Maarja, het is nog wel vroeg in het seizoen, dus er kan nog van alles gebeuren.

Ik neem wel die appeltjes thee. Vind ik wel lekker.:stuck_out_tongue:

Groetjes Roanna:wave: :wink:

hey meiden…heb sinds gisteren een nieuwe pc en ben dus weer helemaal online:D
kan weer lekker iedere dag meelezen en hoef niet steeds 10 pagina’s bij te lezen…jeetje dat ging echt vervelen!!
lijstje is ook weer lkkr lang…hoop dat ik er ook weer snel bij kan…

wat zijn jullie plannen voor het weekend? ik ga vanavond naar de kermis in de stad…morgen weer werken…vandaag heb ik lkkr uitgeslapen:D

vandaag vertrekit hugo naar gumbet…miss ben je al weg…maar ik wil je graag veel plezier wensen…

groetjes

filiz

@llemaal: YES, weer 4 personen naar Turkije geboekt!!! Let maar op… Turkije gaat lopen deze paar maanden!!

x

yes…!!! en jij maakt het mogelijk cyn!! :D;)

kus kus

@Filiz: gelukkig dat je weer helemaal online bent! Veel plezier op de kermis, hopenlijk is het bij jullie wat beter weer dan hier.

@Hugo: een heel fijne vakantie!!

Bah zit me een beetje te vervelen. We zouden naar vrienden gaan maar ging toch niet door. Nu maar 's kijken of er een leuke film in de bios draait vanavond.

@Filiz: Ik doe mijn best :wink:

x

@diamond: aangenaam verveel me ook hartstikke

het regent, onweert en hagelt hier als een gek. straks maar eens kijken of er vanavond wat leuks is op tv of i.d.