En daar is hij !
i knew it !!!
Neeeeeeeeeeee
http://images.google.be/images?q=tbn:bdYOpcQT1f5xnM:www.urania.be/php-txt/dynpage/modderbad2.jpg Heb ik even de foto van Miere geplaatst ![]()
Haha, leuk geprobeerd, Sev
Xx Mar
Beetje klein uitgevallen
Sta je erop ? ![]()
meiden ik ga jullie verlaten. Teatimen jullie nog maar even lekker door ik hou het voor gezien.
Heb ff geen inspiratie voor Verhalentopic …pffffffffffffff
Trusten XX
Welterusten Von ! Ga dan ook maar eens als mn vriend eraf is… Word een kort nachtje
Maar heb het er wel voor over ![]()
Goed gewerkt meiden!!!
@Dia:
Effe schrikken meid, een aanrijding. Niet leuk je auto in de prak maar het belangrijkste is dat je er zelf zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Wel vervelend dat ze probeerden jou de schuld in de schoenen te schuiven.
@Mar:
Welkom thuis!!! Fijn dat je zo genoten hebt, en het aftellen kan direct al weer beginnen.
Waren een paar jaar geleden ook in Dalyan. Lekker kliederen in dat modderbad, komt het kind weer even in je los. Vond het schildpaddenstrand en de reis er naar toe mooier. Slimme beestjes die schildpadden, ze zoeken overal de mooiste stranden uit.
@ Sev, past niet hoor, ik op zo’n klein fotootje!
@ Marion, idd het mooiste strand ooit, dat schildpaddenstrand, daar kan je echt relaxen, we zijn er maar een uurtje geweest, maar ik wilde wel veel langer blijven.
En dat geklieder in dat modderbad vond ik ook niet zo, maar het hoorde er nou eenmaal bij. Het was wel grappig, maar het stonk verschrikkelijk, vooral dat hetebad erna. Bèèèèèèèh
Xx Mar
@MARJA!!! Hoi daar!!! Goed te lezen dat je het wel naar je zin hebt gehad, verder ben ik het qua Marmaris helemaal met je eens hoor!! Leuk voor een weekje relaxen. Ja de knul heeft het van de week gehaald, eindelijk, en ik mag binnenkort mn bijz verrichtingen-examen doen(bij de motor in 2en, bijz verrichtingen en daarna het weggedeelte!).
Nog minder dan 3 weken joh, en ik ben er zoooo aan toe na alles de laatste tijd!!
@Meiden, nou lekker dat die topics zijn samen gevoegd, moet 6 keer zoveel bijlezen. Ben je er een dagje niet, 6 pagina’s!!! Ff rustig aan hoor!!!
Fransijn,Sev en Cyn: Werk ze vandaag
Von: Inspiratie opdoen jij kan zoooo lekker schrijven ik zit al te wachten
Marja: Geniet nog ff van je weekend, maar goed jij bent alweer aan het aftellen dus
De anderen FIJN WEEKEND!!
Wij gaan vanmorgen/vandaag eens rond voor een nieuw bed. Hebben een waterbed, al jaren, maar hubbie krijgt ineens pijn in zn rug ervan, dus een ander bed, heel simpel, TOCH??? NOT!!! Dus we gaan maar eens ergens anders kijken of de info gelijk is en dan zijn we er wel uit…maar als de info anders is…
![]()
Zometeen weer naar het voetvalveld. De kids hebben weer een toernooi. Hopen maar dat het droog blijft.
Lekker tijd in het weekend he? Om 8.15 uur verzamelen.
Goedemorgen allen.
Zo, de eerste keer op Tea Time voor mij. Gezellig weer hier!:yes:
@ Mar: Ook namens mij weer welkom thuis en wat fijn dat je heerlijk een weekje hebt bij kunnen komen. We hebben van ons vakantiegeld binnen, dus je kunt weer een deurtje in trappen voor de volgende vakantie.:RockOn:
Nou dames, een heel goed weekend allen en hopenlijk wordt het weer wat beter, want dit is niks!
Groetjes, Roanna:wave: (ps. Typ op mijn nieuwe pc) ha,ha,ha.
@mar: welkom thuis!
Hé Roanna! Zal ik een lekker kopje thee voor je inschenken? Nou dat vakantiegeld mag van mij ook komen hoor!
Zo heerlijk weekend. Hebben jullie nog wilde plannen hihi?
@llemaal . Goedemorgen …
Zo ben al erg ‘actief’ geweest haha.
Dacht laat ik weer eens iets bakken, appel/krenten tulband dit keer.
Toch enigszins demotiverend als er op het pak zo’n spreuk staat "Eenvoudiger kan niet " en ik sta daar even later met het geknede deeg plakkend aan m’n handen, mezelf afvragend of dit nu wel de bedoeling was.
En ik lees er nog maar eens een keer de in veel te kleine letters beschreven bereidingswijze op na. Nee, over aan handen plakkend deeg staat niets…
Het goedje zit nu in de oven en Insallah zal het goedkomen.
@Marion. Heb met je te doen, zo vroeg al op het voetbalveld…Wel lekker lang weekend zo ![]()
@Roanna, dat je maar veel post mag plaatsen hier haha. Maar over dat weer…Tip v.d. dag: gordijnen dicht (Turkse) muziek opzetten, cocktailtje erbij ennnnnn …onder de zonnebank!!!
Hoi Diamond. Ja lekker, doe maar even.
Nou Diamond, wij gaan vanavond weer met de hele familie naar de Indische avond. De laatste van het seizoen. Ff weer swingen.:RockOn:
Verder moet ik zo nog even mijn huisje schoonmaken. Echt weer voor!:sick:
Ik heb al wel van de week het vakantiegeld gekregen van mijn werk en zoals je misschien wel had gelezen, zijn Mar en ik via dit forum er achter gekomen dat we bij dezelfde cateraar werken. Zodoende schreef ik dat “wij” het vakantiegeld binnen hadden.
Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Nou, doe nog maar een kopje. Lekker hoor! Wel zoetjes erin.![]()
Roanna
@Von: Ja da’s ook een goed idee, alleen heb ik geen zonnebank.![]()
Maar kan onder het poetsen inderdaad wel ff een leuk vakantiegevoelmuziekje opzetten. Werkt wat prettiger. Arbeidsvitaminen. Hihihi.
Groetjes Roanna:wave:
@Roanna , misschien een idee voor ons Theehuisje hier(Tea Time) …**Diamond **we willen hier graag een zonnebank !!!
Schoonmaakse…lekker :RockOn: tijdens het poetsen:laugh:
Zoo goeiemorgen!!!
@Mar: Welcome terug!! Fijn dat je het lekker hebt gehad!!!
@Sev: Leuk joh dat je vriend een cd gaat maken!!
Meiden ik heb nog een bon van de Zwaluwhoeve voor 1 persoon €32.50 en de 2e persoon gratis. Iemand interesse ik doe er niks mee?? Wie het eerst komt krijgt hem ![]()
x
Zo’n zonnebank met geurtjes en muziek erin! Zetten we het geluid van de zee op, heerlijk! Daarbij een lekker Turks muziekje en ik val zo in slaap ![]()
**@Von: hoe gaat het met de tulband? Klinkt in ieder geval erg lekker. **
@Roanna: oh leuk de Indische avond! Nou veel plezier, wij zijn nog steeds niet geweest ![]()
Ben je al klaar met de schoonmaak?
Bah het regent weer. Waar blijft die zomer toch?
Kus, Dia