@von: zowel diamond als sev hadden het over vbplaza zou ergens bovenaan in een balkje staan maar bij mij staat dat niet
die zie ik nu voor de eerste keer haha
moet je eerlijk zeggen dat ik me nooit met die punten bezighou sorry I can’t help you :mad:
@Von: hij zal vast blij zijn met je lieve kaartje! Nou ik neem nu iets sterkers dan appelthee, misschien maar een glaasje raki of zo. Doe je mee?
Kus, Dia
ben er achter hoe het nu komt dat ik vbplaza niet kon vinden mijn pagina stond op default style ipv wereldwijzer.nl stijl
@Von: Leuk idee van dat kaartje ! Zal hij zeker blij mee zijn !
@Diamond: voor mij ook iets sterks graag ![]()
Mijn vriendje gaat een Kurdische cd maken voor mij !
We hadden de webcam op met geluid en hij luisterde naar Kurdische muziek en hij vroeg of ik het graag hoorde. Ja tuurlijk !!! Lekker gezellig, relax, alles gewoon ! Toen zei ik: mag je me gerust zo een cd’tje maken ! zei hij direct: ok, ben zooo blij dat ik eens iets voor je kan terug doen! En hij was zo fier als een gieter dat hij die cd mag maken en dat ik ‘zijn’ muziek graag hoor !!
@Sev, leuk van die CD. kan hij mooi aan de gang!! Kurdische muziek is mijn vriend (ik weet het , hoe onverwacht haha) ook helemaal gek van. Kan hij helemaal bij in trance raken bijna zo mooi vind hij het.
Hij vindt het ook leuk dat ik zo veel (eigenlijk bijna alleen maar) Turkse muziek luister. Lopen we samen horen we muziek en kunnen we samen zingen. Hij zal ook wel eens denken woont dat nu in NL??
Ken je trouwens de muziek van Yurtseven Kardesler?? Daar kan je echt een leuke Turkse avond mee maken, samen met de rest v.d. (pop)muziek natuurlijk!!
Ben benieuwd naar je cd.
@Dia. Inderdaad iets sterkers is een beter idee. Raki komt wel in de buurt ![]()
@diamond en von: heb nog nooit raki gedronken wil wel een glaasje proberen
Hé, meiden, daar ben ik weer, terug van ons weekje Turky.
Helemaal bruin (nou ja, buiten mijn badpak om dan:embarrese) en uitgerust. Ik kan er weer ff tegen.
We hebben het heerlijk:banana: gehad in het appartement van Marjan in Marmaris.(www.leomar.tk)
*Alhoewel ik Marmaris wel een beetje erg toeristisch vind, maar wel onwijs gezellig. *
Maar, zoals overal op het ogenblik veel te rustig voor de tijd van het jaar. Er staan meer stoelen in de restaurants en op het strand dan dat er toeristen zijn. En het gevolg daarvan weer is dat er bijna wordt gevochten om een toerist op hun terras of strand te krijgen. M.a.w. je kan niet rustig over de boulevard lopen, je wordt overal bijna letterlijk naar binnen gesleurd. Ik begrijp het wel, met het is op een gegeven moment wel moelijk om vriendelijk nee dank je te blijven zeggen. Het helpt nog wel eens om te zeggen dat je uit China komt! Hahaha (voor degenen die mij niet kennen, ik zie er niet echt Chinees uit, maar dan zijn ze wel even stil en kan je snel doorlopen!) :hairy:
Verder niet zoveel bijzonders gedaan, terrasje, zonnen, beetje varen, lekker eten, zwemmen, het echte vakantiegedoe dus.
Het enige culturele uitje was de boottocht naar Dalyan, met de schildpadden, koningsgraven en modderbad. Nou, dat ziet er echt niet uit, ik in een modderbad. Zal de foto maar niet plaatsen, dan schrikken jullie je helemaal rot! :laugh:
Maandag weer werken, en dan proberen te zorgen dat ik over drie weken weer een week vrij ben, dan kan ik met Marjan mee nog een weekje terug. Zou heerlijk zijn! ![]()
Ik ga maar niet proberen de laatste week bij te lezen, das niet te doen denk ik.![]()
Ik las wel ergens dat Beppie d’r puber eindelijk z’n theorie heeft gehaald, Gefeliciteerd, Beps!
En Dia, vervelend, zo’n ongeluk, was het heftig, en heb je geen pijn?
En gaan jullie nog weleens vliegen op het tapijtje van Rieneke?
Vanaf nu ga ik weer proberen er een beetje bij te zijn, In ieder geval allemaal de groetjes van mij!
*XXXxxxx Mar
*
@Von: Ik verlang ook al naar die cd ! Hij was superblij dat ik er zelf om vroeg !! Zegt hij: als je nog wat wilt, graag ! Nou ja, had ik gezegd: schrijf me eens een brief. Maar ja, net iets té veel gevraagd voor iemand die niet graag schrijft ! Het was al een grote prestatie van hem dat hij me een verjaardagskaartje heeft gestuurd ![]()
Maar zijn woorden toen hij zij dat hij zo blij was dat ik een kurdische cd wou ! Prachtig ! :love:
@Miere: welkom thuis ! Ja idd Dalyan is prachtig en ook ik heb hier nog enkele foto’s liggen van het modderbad ! Echt niet om aan te zien !!!
Deze week waren we nog op het vliegend tapijtje, ons niet tegengekomen Mier ?![]()
- Nee, ik heb jullie niet gezien, keek zeker net ff de andere kant op, of ik had mijn ogen dicht voor de zon! Of kwamen jullie vrijdag langs, toen het zo vreselijk regende de hele dag, en jullie hier in nederland prachtig mooi weer hadden???
*
@ Linda 1980: Nooit Raki gedronken???
Xxx Mar
**@Sev: ik ken die muziek niet echt. Is dat heel anders dan Turkse muziek? Hihi een gieter, die uitdrukking kende ik nog niet
**
@Mar: welkom terug!! Zo te lezen hebben jullie het heerlijk gehad, leuk! Enne kom maar op met die foto, ben nu wel héél benieuwd natuurlijk
Ben benieuwd hoe het over 2,5 week in Alanya is, denk dat ik me dan ook maar voordoe als Chinees hihi. Binnenkort gaan we weer vliegen op 't tapijtje, ga je mee?
Kus, Dia
@Dia: weer een uitdrukking in je belgische woordenlijst
Straks examen ervan!!! Die muziek is net iets anders dan Turkse, maar leunt er wel dicht tegenaan. Tegenwoordig begin ik van de meeste liedjes al het verschil te kennen. Mn vriend luistert bijna uitsluitend naar Kurdische muziek, én, er word kurdisch in gezongen
Dus als ik het bijna helemaal niet versta ga ik er van uit dat het Kurdisch is :D:D
als jullie weer gaan vliegen op het tapijtje ga ik graag met jullie mee
ik ga slapen weltrusten spreek jullie morgen weer
@Miere . Welkom thuis meid. zo te lezen heb je het heerlijk gehad. Lekker welkom weer in ons onstuimige landje. Sluit je v.h. weekend maar even op en geniet nog maar even na :whistle:
@Sev. Inderdaad, je kan ook te veel vragen haha.
Zit nu ook ondertussen heerlijk cd’tje van Kutsi te luisten.
Heb van die wisselende muziekperiodes, zo is het de hele tijd Hande Yener en dan is de cd van Murat Basaran weer niet uit m’n cd speler te slaan.
Het is toch wat …
@Linda. Ben je er klaar voor…komtie
@ Dia, gelukkig heb ik geen flauw idee, hoe dat moet, een foto hier plaatsen, en ik wil het niet weten ook! En geloof me, jullie willen het niet zien ook!
Xx Mar
O jaaaaaaa miere, wees er maar zeker van dat we het willen zien! We zijn er klaar voor ![]()
Ja, sterk spulletje hè die Raki:wave:
Slaapzacht Linda1980 !! Ik ook bijna, wacht nog even om te zien of mn vriendje er nog opkomt of niet
Moet er morgen om 5.45 uit pfff
Blijkt maar weer dat jij helemaaaaal niet weet wat wij willen XXXXX