Oh wat een kl*tedag! Heb vanmiddag een aanrijding gehad. Iemand met blijkbaar nogal wat haast is zo m’n auto ingereden! En mij dan ook nog even de schul willen geven. Bah voel me er helemaal rot door!
Kus, Dia
Oh wat een kl*tedag! Heb vanmiddag een aanrijding gehad. Iemand met blijkbaar nogal wat haast is zo m’n auto ingereden! En mij dan ook nog even de schul willen geven. Bah voel me er helemaal rot door!
Kus, Dia
Heb je het kunnen bewijzen dia dat jij gelijk hebt ? Hoop voor jou dat je geen moeilijkheden krijgt !
Heey Meiden! Ben uiteraard ook van de partij!! Doe mij maar een Raki… Ben wel toe aan iets sterks
@Dia: Jeetje… is het een grote schade? Hoop voor jou dat alles goed komt wat betreft verzekeringen enzo!!
Een nieuw topic, leuk zeg!!! Zullen we wel weer vele vervolgen opkrijgen!!
x
Dat word dus het dubbel aantal blz want anders verdeelden we die nog over 2 topics de laatste tijd, nu is er maar 1 meer, dus extra véél bijlezen !!!
Haha ja dat is ook wel weer waar!!! Sorry Sev van gister dat ik de Jackpot van 1400 estores heb weg gejat voor je neus!!
x
Wrijf het er nog eens in :bored:
Waardeloos,diamond,hoop dat het allemaal goedkomt.
Dames,raad de later ingeschakelde lezers aan om de laatste berichten op de beide topics door te nemen;die gaan nl.wegzakken.
Voor de rest…veel plezier;diamond,schenk me nog maar een glaasje in…
Hans.
He Hans! Ja ik had het inderdaad net gelezen! Goed idee om ze samen te voegen!!!
We gaan er zeker weer een mega-topic van maken!!
x
@diamond: alles verder goed afgelopen? Heb je veel schade? Politie erbij geweest? Hoe is het precies gebeurd?
vraagje: ik heb nu 26x gepost, mijn reputatiekracht staat nog op 0 weet iemand wanneer dit veranderd?
Niet, als je ze niet aankomt bij estore. Beps heeft het ook gehad maar sinds ze de eerste heeft gekocht, gaan ze nu wel de hoogte in na het aantal posts !
@sev; kun je mss hoe dat werkt met estore?
Meiden ik ga ervandoor!!! Moet morgen werken, dus zal morgen wel weer langs komen denk ik zomaar!!!
Doeg!!! Laf Joe All!!!
X
Je gaat kijken bij vbPlaza (hierbovenaan) dan kijk je meer onder naar de pagina en zie je allemaal kadertjes staan, waar precies het staat, weet ik niet (beps weet het mss nog) maar het moet er ergens tussen staan en dan koop je dat als je tenminste genoeg punten hebt…
**Ja echt waardeloos! Terwijl je zelf zo zuinig bent op je spullen is het vaak een ander die je iets aan doet. Nou ja, heb zelf gelukkig verder niks en de schade wordt wel weer gemakt. **
@Lin: niet zo ongeduldig he Ik weet ook nog steeds niet precies hoe het nu werkt…Gewoon lekker blijven posten in ieder geval!
@Hans: wat kan ik je inschenken?
**@Cynthia: werkze morgen! **
Kus, Dia
ojeeeeeeeeeeeeee daar gaat m’n toch al niet zo bijster veel voorstellende reputatiekracht…
Sorry Beps…:embarrese
@Dia. Sterkte meid dat moet ook even schrikken geweest zijn. Stom he dat mensen dan ook altijd willen wegrennen van hun verantwoordelijkheden.
Hoop dat alles in orde komt. Gelukkig alleen materiële schade!!! Sterkte en een dikke knuffel. Neem maar even een lekkere sterke appeltjesthee.
o vandaag écht zoooooooo’n lieve kaart gekocht om naar m’n vriend te sturen.Mooi twee glazen rode wijn erop (we drinken niet maar het staat wel romantisch haha), beetje vervaagde achtergrond, en op de voorgrond mooi twee hartjes in elkaar. Echt romantisch kaartje zwijmel zwijmel zwijmel . Nou, op onze toekomst dan maar haha:yes:
gewoon heel veel posten hier hahaha.
je ziet het ik ga ook lekker (NOT)
@von: