Turkish Tea Time Deel 1

Hé we hebben nog helemaal geen groepsfoto van ons allemaal! Roanna vraag 's ff aan die barman of hij er één kan maken (foto dus!) en een cocktailtje mag ook, heb de mijne alweer op hips

zit mn haar wel goed…?

Hebben jullie nog honger dames? Heb de pide meegenomen. Wel een beetje laat maar toch…van al dat dansen krijg je honger.

@Filiz: je ziet er goed uit hoor, maar hier heb je m’n spiegeltje, kun je ff checken :slight_smile:

@Marion: lekker! We maken dr gewoon een privébar van met privé barman!!!

Ik hou niet op papier!

Oh daar zeg je wat Mar. Ik moet mijn Sod****bloesjes nog strijken voor morgen. Moet wel weer netjes voor de dag komen.

De barman komt er zo aan om foto’s te maken. Hij moest nog even een cocktail voor mij shaken.:stuck_out_tongue:

Ik ook Roanna, sterker nog, ik moet ze eerst ff opzoeken, ik weet niet waar ik ze gestopt heb voor de vakantie, waarschijnlijk ergens diep in m’n kast!

Ah mooi! Nou ik hou me maar ff goed vast aan de bar want ben een beetje wiebelig hihi

Ik sta al op de foto! Na mijn modderbad.

ahh bedankt dia voor je speigeltje…kan dr idd best mee door;) en ja hou je vast…dadelijk lig je naast de foto…hehe

roanna je hebt 't goed geregeld met die barman…kan hij voor mij ook nog iets shaken…?

**@Allemaal: ik ga dr vandoor nu, ben een beetje misselijk na al die drank :embarrese Feesten jullie maar lekker verder, ik zie jullie morgen wel weer op het strand ofzo. **

@Mar: succes met werken morgen!

@Roanna: strijkze!

**@Linda: zie je morgen, hopenlijk slagen we en komen we met tassen vol weer thuis! (Lin en ik gaan morgen uitgebreid shoppen joehoe!!) **

Ja, ik pak ook m’n superjet maar weer terug naar huis, want…nou ja, jullie weten het wel, hè, w.e.r.k.e.n.
Xxxx Mar

mijn taxi staat ook voor…

@linda en diamond…veel plezier met shoppen morgen…laten jullie weten wat het geworden is?

welterusten

filiz

Shoppen? Oja er is morgen markt in de wijk Oba. Ga ik ook maar eens ff kijken.

Nou, dan ga ik ook maar. Ik heb genoeg gedronken voor vandaag. Volgens mij wel zo’n 5 of 6 cocktails.

Ga ff stijken, als ik tenminste nog rechtop kan blijven staan.:wave:

Voor wie gaan slapen zo, truste… en de rest tot ziens weer.:wave:

Linda & Dia:
Veel plezier met shoppen! Is de bedoeling dat deze shopaholic morgenmiddag ook gaat. Die kleine is uit bijna al zijn kleren gegroeid.

PS

En W.E.R.K.S.E morgen allen en in het bijzonder Mar.:whistle: :wink:

En voor diegenen die op school zitten, goed je best doen weer. Succes!

Dank jullie allemaal. We zullen jullie laten weten wat we allemaal gekocht hebben. Ik ga d’r ook vandoor, zo lekker mijn bedje opzoeken. Spreek jullie morgen weer. Weltrusten.

Ik heb het maar bij die ene gelaten, moet morgen weer op de motor dus!! Voor iedereen die geen vakantie meer heeft:laugh: sterkte morgen, de anderen een goede week.
De mijne is al nooit lang, deze week nog extra kort!! Alleen dins- en woensdag dus!!! Lekker he
:wave:

Heey gaat iedereen al weer naar huis??? Ohw jammer, nou ja dan kruip ik ook weer op mn tapijtje

Slaap lekker en droom mooie dromen (over Turkije? vriendjes? of anders moois!)