**@Beps: same for me, alleen dinsdag en woensdag werken! Zou anders vrijdag nog hebben gemoeten maar dan hebben we verplicht adv. **
**Have fun met motorrijden! **
**@Marion: jij ook veel plezier met shoppen! **
Kus, Dia
**@Beps: same for me, alleen dinsdag en woensdag werken! Zou anders vrijdag nog hebben gemoeten maar dan hebben we verplicht adv. **
**Have fun met motorrijden! **
**@Marion: jij ook veel plezier met shoppen! **
Kus, Dia
@Dia: lekker he, zo’n kort weekje!! Jij zo veel plezier met shoppen, ik heb ondertussen weer een paar legging achtige capri’s gekocht, lekker makkeli op vakantie, verder draag ik die dingen toch niet dus(hihi)
Hier schijnt het zonnetje, en het waait behoorlijk. Ziet er zooo heerlijk uit, bijna net zo lekker als bij Bloemmie op de foto(hihi)
![]()
**HIer is het gelukkig ook weer droog geworden. Vanochtend onweerde en regende het hier nogal :mad: **
**@Beps: ideaal inderdaad voor de vakantie die broeken. Hopenlijk slaag ik vanmiddag ook, heb nog best het één en ander nodig. **
Goeiemorgen allemaal !
Ben al héél lang op, had ook een kort nachtje, mn vriend heeft me om 1.30 wakker gebeld vanacht om op msn te komen
Omdat zijn neef hem had wakker gebeld, moest ik zo nodig ook wakker dus, en we hadden elkaar pas gesproken laatst om 23.30 ![]()
Hier héél véél wind, nu en dan wat zon maar héél zelden en 17°C ![]()
![]()
Iedereen die gaat shoppen veel plezier!!!
*Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
*
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
**
Heb even mijn datum veranderd er stond nog 5 juli maar het 7 juli geworden.
Nu op de tickets wachten alles is nu betaald.
**
*Groetjes
@Beppie:
Weer veel plezier op de motor. Hoop dat het bij jullie niet zo hard waait. Nog niet gehoord wanneer je op examen mag?
Zonnetje schijnt hier, wel veel wind maar die voelt niet koud.
Marion: Ja ik mag voor mn AVB(bijzondere verrichtingen/motorbeheersing) op 7 juni om 13 uur(HELLUP!!!) Ik weet dus nu al dat ik de kleine slalom niet kan, dus ik mag er nog maar 1 missen om toch te slagen dus!! Als ik de verdere lijst bekijk moet het kunnen en ik weet natuurlijk niet hoeveel ik ertussen nog kan rijden, zeker 2(met vandaag mee) mss 3-4. We zien wel, maar ik ben er niet echt nerveus voor dus. Als ik zak doe ik het nog een keertje, niemand gaat er dood door toch??!!
![]()
@Beppie:
Gaat goed komen hoor, je kan het!!!
Wist niet dat je voor bijzondere verrichtingen apart op examen moest. Vroeger ging dat gewoon allemaal in 1 keer. Weer wat geleerd vandaag.
@Marion:
Vroeger deed je eerst de bijz verrichtingen en dan ging je de weg op. Tegenwoordig oefenen ze eerst de bijz verrichtingen. Als je dat helemaal onder controle hebt ga je examen doen, en dan ‘echt’ de weg op. Is denk ik, wel beter omdat je eerst leert de motor te controleren! Maar het blijft toch wel een btje spannend(hihi)
![]()
Is ook beter. Wij gingen meteen de weg op bij ons in het dorp, stuntelend en wel. Is toch effe wennen met koppelen en de motor is toch een stuk zwaarder dan een brommer. Dan 2 of 3 lessen in het dorp, wat oefenen op de parkeerplaats op de bijzondere verrichtingen en dan de volgende les de snelweg op naar Nijmegen. De blunders maak je dan gewoon in de stad tot groot vermaak van de intructeur en de overige weggebruikers.
Lieve meiden, Sev gaat gaan shoppen nu !!!
groetjes xxx
@Von: Ik heb hem nog, het is een kaart voor 1persoon €32.50 en de tweede persoon gratis… Ik doe er toch niks mee dus je mag hem zo van me hebben hoor!
@Beps: SPANNEND! Ik zal aan je denken als ik al in Gümbet zit!! Nog maar 2 weken… aaah wordt nu al gek!!!
x
Lekker hoor als je nog maar 2 weekjes hoeft te wachten. HEERLIJK!!!
Ben benieuwd wat onze shoppers allemaal kopen hihihi.
Groet jac
Ja wat een rust hierzo!!! Kan echt niet wachten om naar Turkije te gaan, en mijn vriend weer vast te kunnen pakken!!!
Morgen ga ik ook nog ff shoppen ![]()
x
Hoi allemaal,
Jeetje, ben ik 4 dagen niet geweest, is er van alles veranderd.Maar alles went, dus dit ook wel weer.
Ik ben met mijn werk naar Funpop geweest in Arcen, Limburg. Zaterdag zulk ontiegelijk slecht weer gehad…en het is een buitenfestival, dus dat was erg gezellig! Vuilniszakken en regencapes aan en om en stug blijven kijken naar de artiesten hoor. Die stonden wel droog gelukkig. Genoten van Lee Towers en Guus Meeuwis. En ach, als je dan al die lachende gezichten ziet van de clienten dan weet je weer waar je het voor doet. En gisteren was het de hele dag droog en werden we zelfs af en toe verrast door de zon. Ben nu net thuis en erg moe. Vanaf vrijdag tot net dus eigenlijk aan het werk geweest. En in het weekend heeft manlief tickets geboekt voor a.s. zaterdag. Hij gaat dan met een vriend lekker 2 weken naar ons huis in Marmaris en als hij weer thuis is dan ga ikzelf nog een weekje. Dus nog maar een dag of 20! Hoop dat Mar meekan, dat was helaas nog niet helemaal zeker.
Nou, ik ga mijn wasmachine aanzetten, tas vol halfnatte kleren en zo.
Voor degene die bijna weggaan: goeie reis en heel veel plezier!
doei, gr.Marjan
@Mar: Lekker joh, als je nog een weekje zou gaan! Tickets via Neckermann zeker? Die zijn af en toe echt goedkoop!! Ik heb trouwens wonderen bestaan ook nog gekeken… Lijkt mij persoonlijk echt eng als er bij mij zoiets zou gebeuren!! Wel leuk om een gezicht nu te hebben bij je tekst ![]()
x
Ik ben ook een aantal dagen niet geweest.
Bijlezen is haast onmogelijk.
M’n dochter was jarig, m’n schoonmoeder ziek, dus daar een stukje extra zorg.
Eindelijk m’n huis eens opgeruimd.
Nu even naar school om op het forum te komen. We hebben een week vakantie.
Was ik maar in Side, want ik mis Ercan heel erg. Gelukkig vanochtend nog even met elkaar gesproken. Over 8 weken ga ik weer naar hem toe. Het gevoel van heimwee wordt steeds heftiger.:love: :love: :love: Ik kan niet wachten tot het 10 juli is. Sta nog niet in de lijst, want dat lukte me steeds niet.
Mijn vriendin zit daar nu wel, maar ja die heeft iets meer geld dan ik. Die gaat zelfs wel eens even voor een lang weekend. Zij hebben daar een eigen huis. Maar ik gun het haar van harte hoor.
@Marjan, lijkt me echt leuk op dat Funpop.
En dat weer is dan uiteindelijk nog weer meegevallen dan. Zaterdag was het wel heftig.
In midden Holland is een windhoos geweest. Ik heb het niet gemerkt. Woon dicht bij Alphen aan den Rijn.
Het waait nog steeds wel erg hoor.
@Bep spannend dat je op mag voor de bijzondere verrichtingen. Gaat echt wel lukken hoor. Ik vind motor rijden ook helemaal leuk.
Voor velen komt de vakantie met rasse schreden dichterbij. Lekker om te weten dat je snel kunt gaan.
Voor velen zal het ook weer een weerzien met hun geliefde zijn. Helemaal geweldig. Ik weet hoe dat voelt.
Voor degenen die aan 't werk zijn werkse.
Voor wie deze week toch naar school moeten, leerse.
Voor degenen die voor het examenen zitten, sterkte met de voorbereidingen.
Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
1. Jacquelientje…2 juni…Alanya
*
2.Cynthia…5 juni…Gümbet
3.Diamond… 7 juni… Alanya
@Fransijn: Heb je er bijgezet hoor!
x*