Turkish Tea Time Deel 1

Heeey dames,

Ik moet weg. Ben vergeten mijn Engels hw te doen!! En we moeten morgen het boek uithebben.
Moet lukken. Veel plezier nog vanavond, ik laat mijn Sangria achter voor jullie ;). Geniet ze!

En slaap lekker voor straks,

Kristina

Hé Linda, ben je er ook weer? Gezelli!!
Kris, Nou ben je wel weer een beetje voorbarig hoor, pensioen, daar denken we nog niet aan hoor! En Roanna en ik werken in de bedrijfscatering.
Maar stiekum zeggen mijn man en ik wel eens tegen elkaar, dat als die staatsloterij eindelijjk eens een keer valt waar die moet vallen, het eerste wat we doen is een huis in Turkije kopen!

Oh, wat een skeetjes zeg! Volgens mij heeft een kennis van mij daar ook ooit opgestaan met hun golden retriever. Wij hebben geen huisdieren, dan alleen al zo’n 32 jaar een dwerpagegaai en sinds kort 1 zangkanarie.

**Ik ben al 57:embarrese en voel dat ook nog niet. Maarja, het is wel zo! Heb ook al, bijna 40 jaar dezelfde man. Ja, kan gebeuren:wink: **

Heb 1 dochter ( gescheiden) 2 kleinzoons en 1 zoon die onlangs in Noordwijk getrouwd is met zijn eeuwige ( zegt ie ) liefde.

Werk partime in de catering bij dezelfde werkgever als Mar. Hobby’s internetten en … op vakantie gaan.

**Vallen jullie nog niet van het tapijtje?:laugh: **

Voor als jullie zo naar bed gaan, alvast truste.
Gr, Roanna

meiden, i k krijg net een wurmpje in mijn handen gedu wdgvf ,en die wil me e u tpen, dus ik haak maar even af , gaat niet zo lekker zo! y Tot ;c vvlaterrrrrrrrrr!!
**
Xxx mared4d

meiden, i k krijg net een wurmpje in mijn handen gedu wdgvf ,en die wil me e u tpen, dus ik haak maar even af , gaat niet zo lekker zo! y Tot ;c vvlaterrrrrrrrrr!!
**
*Xxx mared4d *

Snap je helemaal!! Loop ook al een paar weken met de ziel onder mijn arm. En iedereen op het werk gaat maar op vakantie, komen terug, en gaan nog maar een keertje. En daar zat ik dan, in mijn welverdiende meivakantie in de regen. Had me er zo ontzettend op verheugd. Het enigste voordeel is dat ik het nu nog tegoed heb. Maar wanneer??? Heeeeeeeeeeeeel misschien rond 20 juli, maar vermoed dat het oktober zal worden. Duurt nog erg lang en ben er zoooooooooooooooo aan toe :confused:

hey meiden.
shame on me…heb me te lang niet in je theehuis laten zien Diamond sorry…
komt er niet zo vaak meer van, heb op m’n werk geen internet (in elk geval - hoe zou het toch komen- niet tot dit forum :no: )

maar zie in de snelligheid een paar nieuwe namen, leuk ! dat gaat goed !!

@marion2. ja, balen is dat … maar je hebt hier een lotgenoot. Ik sta niet op de vertreklijst en zelfst niet op de ‘vertrekplannenlijst’…
vooralsnog maar hopen op een goede zomer !!! maar de komende dagen zijn de voorspellingen gelukkig goed.

@Miere, nou ik heb weer even klein stukje bijgeschreven hoor in Verhalen…

@llemaal: sorry heb niet alles nagelezen, maarre keep on writing en ik zal m’n leven beteren en v.h. weekend in elk geval weer even helemaal bijlezen…XXX weltrusten

@Von
Is je geraden ook dat je je leven gaat beteren. Heb je gemist hier op het forum :o .
Moet geloof ik nu snel naar de verhalen!!

Om het niet af te leren Beps, daar kom je nog een keer!!
Geniet er maar lekker van :laugh::laugh::laugh::laugh:

:turkey:* Annemiek…9 juni…Gümbet :turkey:*

Marjogege…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

@Beps: en loopt alles op rolletjes???
Zijn de koffers al ingepakt en je bent niets vergeten???
WOW het is morgen al!!! Doe de groeten aan cyn en bloem.

FIJNE VAKANTIE!!!

groet jac

joehoe…!!
**
net geslaagd voor mn rijbewijs
**

wou het even met jullie delen

liefs

filiz

:banana: :banana: PROFICIAT FILIZ :banana: :banana:

@Filiz: PROFICIAT !!! Voelt héérlijk hé ? Nou, laat het stappen maar beginnen ! :smiley:

Filiz, gefeliciteerd meid met je rijbewijs…heerlijk hoor dat je die hebt, scheelt je weer een heleboel centjes…

Hebben jullie Bloem’s verhaal al gelezen?? Ben er diep van onder de indruk, wat kan het toch allemaal raar lopen en tegenzitten zeg.

Beppie: Heb je nou je motorexamen gehaald? Of heb ik niet ver genoeg teruggelezen??
In elk geval wens ik je een hele goeie reis toe en heel veel plezier daar in Turkije…wel heel jammer dat je nu Bloem niet ziet daar, dan moet je de stroopwafels zelf maar opeten.
Ik stel voor dat we niet te lang wachten met een volgende meeting. Volgens mij hebben we elkaar zoveel te vertellen, Als je terug bent van vakantie moeten we maar eens een datum gaan prikken, vindt je ook niet?
Nogmaals een geweldige tijd daar, geniet ervan.

doei, gr. Marjan

Sorry Beppie…heb net een heeeeeeeel eind teruggelezen en las dat je gezakt bent! Wat jammer zeg…
nou ja, morgen lekker vakantie, ga je eerst daar maar op richten!

ja idd dat verhaal van bloem!! wat erg dat het zo is gelopen!!
volgens mij heeft ze de beste beslissing genomen door terug te komen.

groetjes

filiz

Nou Beppie, morgen is het dan eindelijk zover…JE MAG NAAR TURKIJE !!

Voor morgen een goede reis en in Turkije

** :RockOn::RockOn:LOTS OF FUN :RockOn::RockOn:**

Natuurlijk ook voor hubbie.

Doe de groetjes aan Cyn!

He,meiden

Steun bloem een beetje,
Kan ze wel gebruiken nu.

Hans.

Tuurlijk steunen we haar ! Iedereen trouwens die er nood aan heeft !

allemaal thanks, doet me echt heel erg goed…er gaat morgen een vlucht voor 50E naar bodrum en de dag erna ook…oh! wat een dilemma!
als ik me nu gewoon verstop in een 5***** hotel en dan…? nee erg onverstandig. misschien zal hij me neit vermoorden, maar misschien wel verkrachten, aanranden, slaan, schoppen, bijten of neersteken, of gewoon telkens voor mn neus staan met de nodige stress. of mensen in mijn omgeving bedreigen of weet ik veel wat…wat is dan de lol van in turkije zijn??
maar ik wil zzzzzzzzoooooo graag terug naar bodrum.
de rest van turkije is ook leuk, maar ja, daar zitten sinds 5 weken mijn vrienden en daar ligt mijn hart nu. barst telkens in huilen uit.
waar is de kebab, waar is de doner, waar is de 32 graden (oh wat is het koud!!) waar is dat gat in de grond, waar zijn de nasilsiniz-en en waar oh waar zijn de twee zoenen!! en de heuvels, en de zee-lucht en het vrije gevoel??
oh, dit was zoveel meer dan een ervaring, dit was thuiskomen.
snap dat jullie dit gevoel ook allemaal hebben vanwege de vakantie"s, maar dit voelt nog 100x erger dan de keren dat ik terug kwam van vakantie.
en wat moet ik in godsnaam in NL? of ergens anders?? Naar italie? is niet turkije…naar griekenland, is niet turkije (naar kos?? dan kan ik naar turkije??)
ohhh!! wat een ellende!!