Nu ik weet dat ik volgende week gewoon lekker met Marjan in Marmaris had kunnen zitten wordt ik helemaal niet goed van alles wat vakantie is, IK VIN HET NIET EERLIJK!!!
Waar wil je heen dan, Kristina?
Met dat vliegticket bedoel ik
Ik wil richting Bodrum, of eigenlijk zelfs NAAR Bodrum. Gumbet… Maarja, tis duur =( (trouwens, niet als je zes weken wil, dat is relatief goedkoper…) En het is inderdaaaaaaaad niet eerlijk verdeeld in deze wereld! Ach, we kunnen samen drinken op ons leed
Proost !
Dromen jullie niet ook helemaal weg bij de gedachte aan turkije? Heb echt zin om komend jaar Turks te leren (mijn laatste jaar op het VWO) en dan te studeren daar =D
@roanna ja klopt woon ook in het oosten
Ik heb 2e pinksterdag nog familie van me geholpen om via het internet een reisje te boeken. Die gaan voor € 250.p.p. naar een hotel/appartement in Torremolinos, waar ik al eens geweest was. Super accomodatie, maarja geen Turkije dus.
Zij waren al zo,n 8 x naar Turkije geweest en wilden juist dit jaar eens wat anders.
Goed speuren op het net en nieuwsbrieven laten komen van verschillende touroperators en je hebt de mooiste reisjes voor weinig. Wij waren vorig jaar ook voor € 150 in September naar Alanya geweest in hotel/app. met eenvoudig ontbijt, maar het was een super vakantie.
Mmmmm lekker die witte wijn. Ik neem er nog een. :RockOn: Jullie ook nog?
Nou, Kris, das voor mij niet weggelegd, ik ben al een ouwe muts hoor! Hahahaha, maar ik zou wel graag turks leren. Ik heb wel een turkse vriend, en soms leer ik wat woordjes, maar die vergeet je weer als je het nooit gebruikt.
JA, LEKKER, MIJ OOK EEN WIJN, MET VEEL IJSKLONTJES GRAAG
Ja, sluit ik me bij aan Roanna, goed speuren op het internet, Marjan had nou toch ook weer een ticket voor 123 euries, inclusief alles(Luchthaven belasting enzo)
Jaa, ik ga proberen last minute te boeken… Misschien dat ik dan wat leuks tegenkom voor heel goedkoop. Zal wel tegenvallen zo midden in het hoogseizoen (20 juli)
en Miere, woont je vriend in Turkije of is hij een Turkse vriend in Nederland?
O jee Mar, ik denk dat we ons maar weer eens moeten voorstellen.:embarrese
jaaaa, leuk, stel jezelf voor!
Trouwens, ff heel wat anders, op de site van prinspetfoods.nl staat een leuke foto van mijn twee honden, als foto van de week. Het gaat erg goed met de grote en de kleine!!
Wat een poepjes, echt lief! Echte schatjes.
**Ik ga nu ff kijken. Zet ik vast een wijntje met veel ijsklontjes voor je klaar. Vermaak je even.:whistle: **
Voor dat voorstellen is een apart Topic, daar staat alles!
Maar in t kort: 50 Maar daar voel ik niks van, hoor!
Collega van Roanna, maar we kennen elkaar niet echt, we werken op een andere lokatie, in een andere regio.
Ik ben getrouwd (2e x) en heb 3 zonen en 2 stiefkindern, allemaal volwassen, met allemaal een vaste relatie, dus 10 kinderen!!!
En die vriend die woont in Nederland, Schiedam nu, maar eerst hier in Noordwijjkerhout, in een Turks restaurant, maar dat is nu jammer genoeg dicht.
XX Mar
Kort maar krachtig! Wat doen jullie voor werk dan? Nog plannen om te emigreren naar Turkije ofzo alsje met pensioen bent?
@roanna; ja lekker ok een wijntje voor mij