@Bep zonde joh, en jammer dat je nou zo lang moet wachten! Maar we kunnen samen sieuwig zijn, want ik mag niet naar Turkije volgende week. Doet nog wel een beetje auw van binnen hoor!
Hé meiden, is het jullie al opgevallen??? Het is mooi weer geworden! Ik heb wel zin in een glaasje wijn in Alanya, (of ergens anders, als het maar in Turkije is!) Is het vliegend tapijt startklaar, Rienus? Ik heb nog wel een flesje Raki staan, wie neemt er wijn mee? O, weer ff msnen met m’n schoonzus, kom later terug,
Ik zorg wel weer voor de wijn. Rode en zoete witte wijn. Anders nog wat?:laugh: Dan gaan we ff proosten op Diamond, die hopenlijk goed is aangekomen en natuurlijk op het zooooooo siewig zijn van Miere en Bep.
Ik ben ook heel siewig =(. Ik mag waarschijnlijk niet naar Turkije van mijn ouders!!! Ze vinden me nog te jong om alleen te gaan voor zes weken (word deze zomer 18!!) Ze zijn bang enzo!
Iemand nog wat lekkere hapjes?? Van die lekkere turkse kaasrolletjes. of wat doner? Ik ben meer van het lekkere eten eigenlijk! Is Rieneke er al eigenlijk, tapijtje al gestart?
Jaa, jij zit dan aan de echte Spaanse Sangria! Hmmmm! Vooral lekker aan de Sangria omdat je dan ergens op een gezellig terrasje zit, leuk uitzicht op de zee… dansende banaan
Nou, Kristina en Roanna, zo te zien moeten we met z’n drietjes. Waar zullen we heen gaan? Ik heb nog wel een oud stoffig tapijtje op zolder liggen, k zal m ff uitkloppen, kijken of tie nog vliegt
en kristina, is dat zo’n beetje dezelfde kant op hiervandaan?dan vliegen we in een rechte lijn naar Ortaknet, dat ligt vlak bij Bodrum, we zijn daar 5 x in hetzelfde hotel geweest