Turkish Tea Time Deel 1

OOOjah! Zit ik nou iedereen een beetje in de war te brengen… sorry!! CURSUS is morgen, EXAMEN is vandaag!! Beetje laat nu om nog success te wensen, maar ik hoop dat het goed is gegaan!!

Goed bezig Kristina, het komt nog wel goed met je :wink:

Denk het ook wel Sev. Ze is in goede handen hier :wink:

@llemaal: Het was vanmiddag, kijk anders maar op de kalender, ik vul die dingen in…NEE ik is gezakt!! Alle snelle oefeningen die ik normaal makkie vind, gingen niet dit keer!! BALEN!!!

In principe mag ik de 26ste weer!! De puber moet de 19de dus ja, we blijven er druk inzitten!!!

Morgen nog die BUT cursus en dan VAKANTIE!!! Hubbie heeft dat nu al:(

:wave:

*:turkey: Annemiek…9 juni…Gümbet:banana:
*
Marjogege…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

joepie ik sta op plaats 5!!!

Groet jac

**owwwwwwwwww Bep, wat jammer dan. :sad: Nouja, volgende keer beter toch? **

Denk nu maar eerst lekker even aan jullie welverdiende vakantie en dan, na de vakantie nieuwe ronde, nieuwe kansen.

**Groetjes :wave: **

Nou inderdaad.
Eerst maar genieten van je wel verdiende vakantie het schiet op!!!
Lekker idee lijkt het me.

De groetjes jac

@Beps: jammer dat het niet is gelukt, maar volgende keer beter, en het zal dan wel zeker en vast lukken, ik weet het gewoon ! Eerst genieten van die vakantie waar je zo naar uitziet! xxx

Wel balen inderdaad dat je niet geslaagd bent! Maar niet getreurd, wij staan klaar om je op te vrolijken.
Gewoon niet aan denken, gedachten op je vakantie (waar ik erg jaloers op ben) en genieten maar!

@Beppie
**OOOOOOOO WAT JAMMER MEISSIE! **
Nu eerst lekker op vakantie en dan uitgerust er weer tegenaan.

**Heeyooo ben ik ook weer eens :smiley:
Dat met dat opruimen heb ik tot nu toe nog andersom gehad :stuck_out_tongue:
Ik kan een (enorme wil ik nou ook weer niet zeggen) sloddervos zijn en mn (ex) vriendjes ware juist wel netjes.
Nou ja van S weet ik het niet zeker, toen ik daar was in de kerstvakantie (ik kwam aan op een vrijdag) zeiden ze dat zaterdag altijd schoonmaakdag was (huis zag er netjes uit). En die dag erna zijn ze idd flink wezen boenen, ik mocht niets doen, behalve toekijken :smiley: Heb ze dus maar even geholpen met zeggen waar nog stof lag :stuck_out_tongue: hihi! (you missed a spot :D)

@ Bep: Ah wat jammer dat je het nu niet hebt gehaald! Nou ja hopelijk gaat het de 26ste dan beter!!! Ik duim voor je iig!**

Ohw by the way! Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar volgens mij niet…
Een vriend van me uit Turkije (vriendje van mn beste vriendin (ze heeft hem via mij leren kennen ongeveer :D)) komt hier in Groningen studeren!
Alles is nu rond, en hij heeft zn ticket! Hij komt 14 juli naar NL!
En dan gaan we samen een Turkey-meets-Holland feestje geven, zodat hij ook mijn vrienden leert kennen en natuurlijk om hem welkom te heten hier!
Wij zorgen voor de Nederlandse hapjes en drankjes en hij voor de Turkse en hij neemt een goeie waterpijp mee (die van mij doet et niet zo goed meer).
Volgens mij gaat het super cool worden!!! :smiley:
Ik laat hem het uitgaan in Groningen zien, hij hoort vaak mn verhalen dus hij is erg benieuwd! Hahaha mn beste vriendin moet dus als hij er net een weekje is, een weekje weg en dan zei hij al gaan we elke dag stappen :stuck_out_tongue:
We tellen de dagen af! Nog 28 dagen! Hahahah!

Liefs Rieneke

Hello…!! :smiley:
Alles goed hier ??
Ben al zoooo’n tijd hier niet meer geweest… schaam schaam

Groetjes…

Hey Mizzy,

Idd lang geleden!!
Shame on you…alles goed met je?

Meiden nu ben ik wel siewig!!! Ik kan de 26ste geen vrij krijgen van mn werk, ivm vakanties, en nu kan ik pas de 10de JULI!!! BALEN!!!
Maar goed het is niet anders, na de vakantie eerst nog een keertje lessen, en dan voor mn examen nog maar een keertje denk ik

Vanmorgen Diamond uitgezwaaid op het vliegveld. Met een uur vertraging zijn ze dan om 12.36 uur de lucht ingegaan. Ik ga zo effe sms’en of ze gied is overgekomen. Zodra ik het weet laat ik het wel horen hihihihi.

@Beppie: Jammer zeg! De 26e beter

@beppie: de 10e bedoel ik

Ach das vervelend voor haar en haar moeder, 1 uur zeg, dan baal je zooo!!!
Ik hoop dat wij dat vrijdag niet hebben dus!!
Gelukkig gaan we heeeeel vroeg, vaak gaat dan nog alles goed, maar terug heeeeel laat, ach we zien wel!!!
Doe haar de groetjes

@beppie zal haar de groetjes doen volgende week vliegen ze alweer terug om 06.15 's ochtends terug (Turkse tijd) geloof ik

Altijd uitgaan van het positieve. Ze kunnen wel zeggen dat als je het ergste verwacht het altijd mee zal vallen, maar dan ben je zo’n doemdenker. Je gaat geen vertraging krijgen =D.
Trouwens, ik ging een keer terug van Gran Canaria naar Rotterdam, en het stormde heel erg (was twee weken lang 38 graden geweest…) en toen viel de stroom uit op het vliegveld. De lichten deden het niet, de wc’s spoelden niet door… We hadden 5 uur vertraging!