**Nou, dan schiet het voor jou ook al lekker op Linda 1980. Nog maar 100 dagen, klinkt toch anders, als nog ruim 3 maanden.:laugh:
**
Groetjes Roanna
**Nou, dan schiet het voor jou ook al lekker op Linda 1980. Nog maar 100 dagen, klinkt toch anders, als nog ruim 3 maanden.:laugh:
**
Groetjes Roanna
Annemiek…9 juni…Gümbet
*
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side*
**
Even het lijstje erbij gehaald, was weer goed naar onder gegaan. Nou, Beps: EINDELIJK, als Dia in het vliegtuig zit sta jij bovenaan, ook al had je het 2 maand geleden wss niet verwacht ! Nou, hier is ie dan, geniet van je eerste plaats, die is zo weer weg !
En ik sta op een gedeelde 10e plaats, tenzij we goed nieuws krijgen en we 32 dagen vroeger kunnen vertrekken ! :RockOn:
Ik dacht dat Mar er tussen was in het lijstje? Die kon toch helaas niet mee? Wel jammer voor haar en andere Mar.
Sta ik iets eerder bovenaan:whistle: Oja, maar niet naar Turkije dit keer.
*Goed opgemerkt Roanna, ik heb mezelf al uit het lijstje gehaald, want helaas, helaas, snif, snif, snif, ik kan niet met Marjan mee, naar Marmaris, ik kan onmogelijk vrij krijgen volgende week. *
Dus, Sev, ik kan eruit, helaas. Wel leuk voor iedereen erachter, schuift iedereen weer een plaatsje op. Maar wacht maar, ik kom nog wel, alleen zal dat wel super lastminute worden, heel misschien in Juli.
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris, niet dus…
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…5 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
XXxx Mar
Dia: Goede vlucht enzo, ik heb het je eigenlijk gister al gewenst maar toch nog maar ff!!!
JA IK STA OP EEN!!!
Vandaag de laatste dingen regelen, examen doen, boodschappen enzo, en de koffer inpakken!!!
Morgen een Kwalitatie Uitermate Teleurstellende cursus, en dan…
VAKANTIE
Ik laat jullie het verloop van vandaag weten
![]()
Nou Beppie, het is eindelijk zover!!
JE STAAT OP NUMMER 1
@Dia
Zag net dat je er nog was en het kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Wens jou en je moeder een
…GOEDE REIS EN LOTS OF FUN IN ALANYA…
![]()
@Dia: Ik zie dat je online bent ? Hup, nu snel het vliegtuig op, straks mis je het ;). Goeie reis !!!
@Beps: succes met examen doen !
Oeps vergeten :embarrese
BEPS SUC6 met het examen!!!
Bedankt meiden, ik ga met 15 minuten weg, eerst nog ff oefenen en dan Het Moment dus!!!
Jullie horen het vanmiddag goed of slecht!!!
![]()
Hier ben ik ook weer. Gedaan met werken voor vandaag !
Jeeetje, wat kan iedereen beppen!! Bijlezen is echt een kunst!
@ Sev: gaat het nog lukken om die honderd euro voor je vriendje bij elkaar te krijgen?? Waarom moet jij dat eigenlijk doen? Jouw vriendje zat toch ergens in Turkije??
@ iedereen die op vakantie is/gaat: fijne vakantie! Ik heb het echt niet meer onthouden.
Ik ben vandaag lekker na het derde lesuur naar huis gegaan omdat ik chagerijnig was omdat ik een 4,6 had voor mijn Literatuurexamen. Ik dacht dat ik echt een heeeel goed cijfer zou hebbe, hij ging ontzettend goed. Maar ach, ik mag nog 1 herkansing, dus dat wordt hiervoor.
Nu ga ik lekker leren! Iedereen success en veel plezier met inpakken enzo!
Doeeeeei!
@Sev
We gaan weer lekker tegelijk op. Ben ook klaar met werken…tenminste op kantoor.
@Kristina
Is echt een tegenvaller als je denkt het examen goed gemaakt te hebben. Leer ze en succes in de herkansing.
@Beps
Ben je er al? Ben zooooooooooo benieuwd!
Beps ging toch morgen pas examen doen?
@Marion: Nou ja, ik ook gedaan op mn werk, en heb zojuist bewezen dat ik ook kan strijken !
Man, wat een berg ! Alleen de hemden van mn pa heb ik overgehouden, er zijn er een paar bij van Turkije van Camel die echt niét leuk zijn en zeker niet gemakkelijk om te stijken, en ik zit nog maar in het beginnersstaduim ![]()
@Kristina: Nou, ik betaal voor hem omdat hij het eigenlijk niet gevraagd heeft om bij me op hotel te komen. We zouden wel iets vinden, maar overdag zou ik dan toch alleen gezeten hebben want dan kan ik het hotel niet binnen waar mn ouders blijven. Nu heb ik hem bij me op de kamer geboekt zodat ik overdag in het hotel kan blijven en dan komt hij na zijn werk ook naar het hotel, eten we samen, stapje in de wereld zetten, slapen, ontbijten samen en gaat hij weer werken. Ook een beetje voor mn eigen gemak, want vorig jaar sliep ik bij hem in zijn hotelletje en dan moest ik smorgens héél vroeg eruit omdat hij me naar het hotel bracht met zn scooter en begon hij te werken. Nou, nu had ik liever ook eens gemakkelijk gehad op mn eigen vakantie en heb ik hem nu bij me. En hij heeft niet zo een goede job, kan toch ook niet vragen dat hij 500€ betaald omdat ik gezegd heb dat hij bij me kan slapen? Maar onze oktoberreis moet hij dan wel weer betalen. Hij is echt goed bezig aan het sparen omdat hij er zo naar uit ziet.
Ik snappet =). Wel lief dat hij alsnog aan het sparen is voor oktober dan! Je kijkt er waarschijnlijk heel erg naar uit om lekker samen te zijn. Hoe lang ken je hem eignelijk al? Ik ga zo trouwens ook maar eens jullie goede voorbeeld overnemen en strijken. Mijn ouders zijn drie weken op vakantie (lesbos) en ik ben alleen thuis. Soms komt mijn vriendje langs, maakt er een zooi van en gaat weer weg. Heb je ook helemaal niets aan heh =P (hij is wel heel lief hoor! Maar soms gewoon een beetje hopeloze sloddervos)
Hehe Kristina, ja jongens
Mn vriend daar kan er ook wat van op onze hotelkamer. Dan is hij beschaamd dat de schoonmaaksters die boel zouden moeten zien en mag ik opruimen :bored: nu ja, soms laat ik het ook eens gewoon liggen en mag hij zelf zijn boeltje opruimen !
Nou, mn pa merkt nooit dat ik iets doet, is een beetje blind voor werk denk ik, en toen hij terug naar zn werk vertrok, zei hij: Ow, ben jij aan het strijken voor je ma ? Zeg ik trots: ja, goed hé ? Zag ik zo aan zijn gezicht dat hij het lief van me vond, maar hij heeft het nog altijd moeilijk om het over zn lippen te brengen ![]()
En ja, dat van mn vriend dat hij aan het sparen is, vind ik ook zéér lief ! Want in september ga ik terug met school beginnen en kan ik zoveel niet meer gaan werken om bij te verdienen… Hij zegt zelf dat hij niets uitgeeft momenteel, gaat niet uit enz… (zou hij moeten durven zo zonder mij;)) maar hij heeft wel al 2 cadeautjes voor me klaarliggen :love: ben echt benieuwd wat het worden zal !
Haha, je boft maar met zo’n vriend! Je gaat hem bijna weer zien ook =D. Echt leuk voor je! Dat wat jouw pa heeft heeft mijne ook. Dan maak je het hele huis schoon en merktie het niet eens. Zal wel een mannenafwijking zijn. Ik heb mijn baan opgezegd, 28 juni is mijn laatste werkdag. Ik ga daarna heel lang op vakantie en hoop daarna een nieuwe baan te vinden. Is trouwens nog aardig moeilijk om een leuk bijbaantje te vinden… Niet dat er weinig aanbod is, maar veel leuks zit er niet tussen.
Ik zie net dat je 1 augustus pas gaat? Ik dacht dat jij komende week wegging! (ik raak echt in de war hier) maar als je 1 augustus pas gaat heb je nog wat tijd om te sparen, dan moet die 100 euro wel lukken. Veel succes ermee, ik hoop dat je het bij elkaar krijgt!!
@Sev
Oefening baart kunst moet je maar denken. Over even zijn die moeilijke overhemden ook peanuts voor je ![]()
@Kristina
Dacht dat Beppie vanmiddag op examen moest
. We zullen het wel horen straks. Wensen haar anders morgen gewoon weer succes.
@Kristina: neen, idd, ik moet nog 54 dagen !!! Véél te lang dus ! en die 100€ komt er ook wel, al moet ik ze van mn spaarrekening afhalen, zet ik ze in de winter wel weer terug
hehehehehe.
@Marion: dacht ook dat beps vandaag moest, toch ?