Turkish Tea Time Deel 1

Hoi,
Allemaal een lekker weekend gehad? Ik wel hoor. Gisteren in Beverwijk in de Bazaar geweest en heb daar een appelgroene koffer gekocht, zo’n harde weet je wel?! En nog een spijkerbroek tot m’n knieen, camouflage omslag, glitters erop voor maar 15 euro! Ben weer helemaal blij ermee haha.
Nou, ik moet morgen en overmorgen nog werken en bovendien morgenochtend eerst nog de maandelijke verplichte training voor mijn werk. Dat wordt weer 3 uur rollebollen met mijn collega’s. Omdat wij op ons werk nogal eens met agressie te maken hebben, is deze training verplicht. Wel fijn hoor, je leert er veel en het is belangrijk om het bij te houden.
Zaterdagochten om 10 uur komt manlief aan op Schiphol, die ga ik dan halen en om een uur of 1 moet hij mij dan weer daarheen brengen, want dan ga ik weg. Toch nog een uurtje of 2 samen, das wel leuk toch.
Gelukkig wonen we dichtbij Schiphol, half uurtje, dus tis net te doen!
*Diamond: nog 1 nachtje slapen…geniet van alles, goeie reis en veel plezier!
*Beppie: Succes met je motorexamen, ik duim voor je!!

Ik ga maar eens in actie komen, moet weer een hoop gebeuren vandaag. Ik ga zo strijken en meiden luister goed: Dat doe ik dus nooit, mijn man strijkt altijd (echt waar), maar omdat hij nu in Marmaris zit, zal ik het nu toch echt een keer zelf moeten doen!! Nou ja, misschien vind ik het nog wel leuk ook haha.

doei, gr. Marjan

Strerkte Marjan, met strijken!!! Bij mij thuis doe ik de was en koken als ik vrij ben, en eigenlijk is dat alles, derest doen de mannen!! Puber doet om de dag stofzuigen, en hubbie doet stoffen en dweilen, enzo.
Ja ik doe ook het strijkgoed(is bij ons echt HEEEEEEL weinig) en de ramen bedenk ik net!
Lekker toch als je de taken zo goed verdeeld hebt!

Nou de dag al weer bijna om, en dus zit ik alweer op een kwart van mn werkweek(hihihihi):laugh:
:wave:

@Beppie & Marjan
Wat heerlijk luxe al die hulp in de huishouding. Kan er gewoon jaloers op worden. Hier is het hele huis en de tuin mijn pakkie an.

@Dia
Al gehoord of het hotel klaar is? Succes met pakken!

@Sev
Hoop dat de extra dagen door gaan!

@Marion: Nou, hier juist hetzelfde ! Pa, als hij van zijn werk komt, is hij net als op vakantie! Doet juist NIETS ! Alles voor mn ma en ja ik want ik kan het niet aanzien dat al het werk voor haar alleen is !

Ja Dames ik weet het, ik ben gezegend!! Weet al een flink aantal jaren dat ik heeeel dankbaar moet wezen, en dat ben ik dus ook! Al voor de puber in huis kwam deden we alles samen, en was de verdeling 25(voor mij hihi)75(voor hubbie)
Nee, ik leen hem niet uit, hij is van mij en niemand anders!!!

@Sev
Het is nu eenmaal niet anders, mag ook niet klagen (alleen als ik de boel niet bij kan houden). Scheelt dat manlief ook hele lange dagen maakt. Zou natuurlijk anders zijn als hij van 8.00-17.00 uur zou werken en de rest van de tijd op de bank lag.

@Diamond
Een hele goede reis morgen en…

:banana: :banana: HEEL VEEL PLEZIER IN ALANYA :banana::banana:

Zo, net terug van het reisbureau. Momenteel is het niet mogelijk om 2 dagen bij te boeken omdat we dan via Rijsel moeten vertrekken en dit willen ze nog niet boeken omdat hun vluchten anders uiteengetrokken worden, omdat we dan via Brussel terugmoeten. Maar we moeten nog eens terug gaan en als er nog plaatsen over zijn Last-Minute, dan zit er een kans in omdat ze alsnog hun vlucht willen vol krijgen. Vorig jaar hebben ze het ook voor een ander gezin kunnen regelen. Maar het moet wel Last-Minute gebeuren. Maar daar hebben we het zeker en vast voor over! Dus er is nog hoop !

DIA: Fijne vakantie!!! GENIETEN:banana: :banana: :banana: :banana:

Ik mag dan lekker op de 1ste plaats YEAHHHHH

Sev: we blijven voor je duimen hoor, het MOET lukken!!

Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

cynthia is al weg…ben te laat cyn, maar hoop dat je het super naar je zin hebt!!

@diamond…ook voor jou heel veel plezier gewenst;)zal natuurlijk wel lukken!!
al helemaal klaar om te gaan?

wat kunnen jullie kletsen zeg, ik ben net terug van 4 dagen centerparcs en ben te moe om bij te lezen.

we hebben het wel super gezellig gehad met zn 10e!! :banana:
we kwamen vrijdag rond 4 uur aan…we hebben echt alleen maar lompe dingen gedaan. we zijn meteen gaan zwemmen, en dat is ook de einge keer geweest. s avonds het bierspel gedaan…jeetje wat is dat lachen.
we hebben een dag getennisd (jaaa we gingen met de meiden van het voetballen) is dus niks van terecht gekomen, lachspieren wel goed getraind.
en je had daar van die trampolines…kon je voor een euro 7 min springen…al die kindertjes erop…wij ertussen in…naja zo een soort dingen hebben ons bezig gehouden de afgelopen 4 dagen…

ga zo maar eens bij slapen

liefs

filiz

@Filiz
Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad in CP

Meiden waarschijnlijk m’n laatste berichtje voordat we vertrekken. Zometeen eten, koffer inpakken, douchen en slapen! Heb er echt ontzetten veel zin in!

**Beps, Marjan en Roanna: jullie ook een heel fijne vakantie en geniet er lekker van! Komen straks weer een boel verhalen los, leuk! **

Tot over een week allemaal!

Dikke kus, Dia

**

@Dia: GOEIE REIS !!!

Jaaaaaaaaaaaa.

Een hele goeie reis en een te gekke, super vakantie gewenst. Ook voor je moeder. Geniet met z’n beide en zet de boel daar maar op stelten.:RockOn: :RockOn::laugh:

Groetjes en tot laterzzzzzzzz.
Roanna :wink:

Ps. bedankt nog voor je berichtje tav mij!

DIA: SUPER VAKANTIE TOEGEWENSD!!! GOEIE REIS!
En je zit me morgen voor je raampje zweven op mn tapijtje :wink:

**@ Filiz: Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! Bierspel kan idd flink op de lachspieren werken! Weet je wat een vervelende regels kunnen zijn: Niet lachen of elkaar niet aan mogen kijken, niet aan je haar (of gezicht) zitten, ohw ohw verschrikkelijk, hahaha!

@ Sev: Nou hopen dat het last-minute nog lukt! Zou wel superleuk zijn!! :smiley:

Liefs
**

@Diamond: Fijne vakantie. Zie je morgen op het vliegveld!

Diamond Geniet van je vakantie en doe iedereen de groeten in het mooie ALANYA

:turkey: DIA: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
GENIET MAAR LEKKER:banana: :banana: :banana:

Heb net weer effe geteld, over 100 dagen naar Aegean Dream Turgutreis