Turkish Tea Time Deel 1

@Beps: hier net zul druilerig weer :mad: M’n vriend is druk met het annleggen van een vijvertje in onze tuin, dus daar zullen we vandaag wel mee bezig zijn. Veel plezier bij je ouders!

@Kristina: dinsdagnacht zal ik inderdaad wel wat minder goed slapen van de zenuwen. Nou ja, kruip ik maar lekker ff tegen m’n vriendje aan, kan daarna een week niet…

@Roanna: leuk naar Istanbul! Nou zet die wijn maar koud, ik lust vanavond vast wel een glaasje!

@Marion: jahaa lang naar uitgekeken, die eerste plaats :slight_smile: Moedig de mannen maar lekker aan op het voetbalveld!!

Goeie middag allemaal!!
@ Bloem: vervelend dat het niet zo goed liep tussen jullie! Maar idd zoals Diamond al zei het gaat er vooral om dat je gelukkig bent!

@ Roanna: COOOOL winkelen in Istanbul! Dat is zooo leuk! Was ook eens in een ENORM grote winkel, 4 halen 1 betalen!! en dan heb je echt merk kleding! Had bijna een extra koffer nodig voor mn nieuwe kleding :stuck_out_tongue:

@ Diamond: Heey ik vlieg met je mee he! Naast je raampje op mn tapijtje! Moet je wel even het raampje open doen, anders kunnen we niet praten :stuck_out_tongue:

@ Marion: Veel plezier op het voetbalveld! Hoop dat je mannen winnen!

@ Kristien: Veel succes met je huiswerk en je schoolexamen!!! Ik duim voor je!

@ Iedereen: Zullen we nog even een laatste stapavond houden voordat iedereen weg gaat??? Vanavond kan ik helaas niet, maar wie vliegen er morgenavond met me me op mn tapijtje???

Liefs

@Rien: stapavondje morgen gaat denk ik niet lukken, ben veels te druk met koffer inpakken enzo :banana: Maar ik zie je woensdag, wij vertrekken om 11:20 hoe laat vetrek jij dan met je tapijtje? Ik zal het raampje vast opendoen dan zie ik je wel aankomen. Trek ik je gewoon naar binnen hoor anders zit je zo zielig alleen. Gaan we daarna eerst ff eten en dan STAPPEN!!!

Dan zie ik je om 11.20!!! :smiley: GEZELLIG!!!
Neem ik waterpijpje alvast mee, raki, gaat helemaal goed komen! In Alanya nog even ergens lekker eten, ik weet nog een restaurantje waar ze HELE lekkere Turkse soep hebben!! At ik altijd toen ik afgelopen zomer 2 maand dr was. En dan heerlijk de haven onveilig maken!! :smiley:
Gaat gezellig worden!!!

Liefs

Ik wil ook mee op een vliegend tapijtje… Dan lekker gelijk door naar Turkije, op vakantie, weg uit het druilerige Nederland!
Zometeen moet ik werken, heb ik niet zoveel zin in (bijbaantje). Ach, ik heb ontslag genomen, zodat ik komende zomer zes weken weg kon naar Turkije! Goed vooruitzicht, dat wel.
Na mijn werk gaan we nog even lekker gezellig poolen met wat vrienden in een cafe, beetje ontspannen voor ons examen morgen. Iedereen die weggaat veel success met pakken, zorg dat je niets vergeet!
@ marion: hoe ging het voetballen? Hebben ze gewonnen?
@ Roanna: winkelen in Istanbul… Ik ben er nog nooit geweest, maar winkelen klinkt altijd gezellig! Wat zijn de prijzen daar? Ik zou maar niet teveel meenemen, anders zit je op de terugweg over het gewichtlimiet voor je koffer!

Aan iedereen een fijne avond nog!

Doeeeei!

Ik heb geen idee hoe de prijzen daar liggen! Maar dat je goedkoop kunt winkelen is bekend. Kennis van mij was onlangs geweest en had in een merkwinkel 4 stuks halen, 1 betalen. Die was inderdaad met een extra tas terug gekomen. :yes: Nou, dat wil ik ook wel!

Ik vind zowiezo stedenreizen leuk . Zijn al 2 x Barcelona geweest en tig keren naar Parijs. Binnenkort doe ik Barcelona even weer aan, omdat we er dan toch in de buurt zijn.

Maar Istanbul lijkt me toch spannender, ook al omdat het zoveel bezienswaardigheden heeft en die wil ik ook gaan zien.

**Ik kan helaas niet mee op het tapijtje, want om die moet ik net werken. Dus jullie veel plezier! Maar zal aan jullie denken!:stuck_out_tongue: :wink: **

Groetjes en een fijne avond nog en voor sommigen, werkse!

**Roanna:wave: **

Shoppen in Istanbul is idd SUPER goedkoop!
Ik zag bijvoorbeeld een leuk rokje voor 5 lire!!! En dat was ook een bekend merk daar (ik ken het alleen niet)
En die 4 halen 1 betalen, was op zich een hele dure winkel, met allemaal chique dingen, maar ja 4 dure dingen (voor Turkse begrippen) en dan er maar 1 hoeven te betalen…
Ik heb er een heel pak met 2 (waaronder 1 satijnen) rokjes erbij gekocht!
Maar heb echt nog nooit ergens kleding goedkoper gezien dan in Istanbul :smiley:

Roanna veel plezier!! :wink:

**@Rien: weet je wat, we vliegen eerst naar Istanbul of kleding te shoppen en gaan daarná de haven onveilig maken! **

**Wat is het rustig hier he? Volgens mij is iedereen op vakantie of de koffer aan het inpakken!:banana: **

**Groetjes Roanna :wave: **

De kids hadden de 4e plaats met voetballen. Hebben in ieder geval een leuke middag gehad.

Na het toernooi lekker uit gaan eten in het Turks restaurant. Had deze keer Yurt Kebab … heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!

@marion2: een 4e plek is tocch ook mooi als ze maar plezier hebben gehad

@Marion: lekker!!

**Ow ik begin zenuwachtig te worden. Ben net al ff alle kasten langsgeweest om te kijken of ik alles heb. Heb morgen helaas helemaal geen tijd, alleen 's avonds nog. Maar dan wil ik natuurlijk nog ff lekker met m’n vriendje knuffelen :smiley: **
Zonet mp3 speler vol met lekkere muziek gezet dus daar kan ik straks in het vliegtuig lekker naar luisteren.

Nou tot morgen!

Kus, Dia

@diamond: koffer al gepakt?

Kom gauw even langs om iedereen een goede week te wensen. Het zal weer een megadrukke week worden, zo al met al.
Maar dat geeft niet want de tijd zal dan ook vliegen.

Er is weer veel gebeurd dit vrije pinksterweekend. dus bijlezen is heftig hoor.

Werkze allemaal.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Komt ie nog een keer Diamond

:turkey:*Diamond…7 juni…Alanya :turkey: *

Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris

Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Diamond…15 september…Turgutreis
Linda1980…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober… Center Parcs

Morgen mag jij op 1 Beppie!!!

Hey Hallo, hier ben ik ook nog even! Prachtige dag vandaag ! Ik heb het helaas al druk gehad de laatste tijd waardoor het soms wat moeilijker is om alles hier bij te lezen…

@Diamond: Prettige reis meid! Ik hoop voor jou dat het hotel ondertussen af is waar je naartoe gaat en dat je een prachtige tijd mag gaan beleven !

Goedenmorgen allemaal!!
Iedereen een lekker weekend gehad? Nou ik wel hoor, gister lekker uit eten geweest, was echt super lekker dus!

Nou een beetje rommelige week tegemoed dus, vandaag nog werken, vanavond beginnen met de koffers, morgenmiddag(13.15) motorexamen, morgenavond nog visite(wss) en dan donderdag naar cursus en dan…VAKANTIE!!! OHHHHHH!!!

Dia: Al klaar?? Als je dit leest heb je vakantie, dus genieten maar!! Morgen mag ik de 1ste plek!!
Marjan: En jij dan, ben jij er al druk mee?? Spannend hoor, zo de 1ste keer alleen naar jullie huisje!!

Nou ik hoor het allemaal wel en kom vandaag nog wel langs!!!
:wave:

MSS mag mijn vertrekdatum nog aangepast worden ! Mn ma zou zo graag de zondag al vertrekken zodat we 12 dagen blijven ipv 10 dagen. Omdat het ons enige verlof is en we nooit weggaan in het jaar… Nu moet mn pa nog alleen akkoord geraken en kunnen we hopelijk gaan bijboeken, wihiiiiiiiiiiii :smiley:

Hopen dat het goed komt, Sev, heerlijk hoor!! Zal voor je duimen
:wave:

Dank je wel ! Hoop het ook. Alleen, is dan weer 100€ die ik voor mn vriend moet bijbetalen :frowning: maar ja, er wacht me nog een drukke julimaand en heb nu al bijna genoeg om zijn verblijf te betalen, dusja… Pfffff maar ik snap wel dat mn ouders dat niet kunnen betalen… Want mn zus gaat niet mee en als ze zijn verblijf betalen, zou mn zus dan ook hetzelfde moeten krijgen hé?! Mn ma zou dat wel allemaal voor me doen maar mn pa wil niet en eerlijk gezegd wil ik het ook niet, want het laatste wat ik wil doen is om geld vragen !