@Dia
Ben net begonnen in De Baby blues van Tony Parsons.
Wat zijn jullie al goed bezig geweest op de zondagmorgen…hele huis al gepoest!!
Goeie middag allemaal!
Hier schijnt het zonnetje ook! Zo meteen nog maar eventjes wat dingen voor school doen, eerst even aankleden :whistle: Ik ben wel goed in uitslapen ![]()
Ahhh ik ga van vandaag eens een nuttig dagje maken ![]()
Kamer uitmesten, school, raam open, zon binnen laten enz ![]()
Cyn: Oew morgen al naar Turkije! Ben jaloers op je
Super veel plezier!
Dia: Nog 3 daagjes ![]()
Beps: ook al bijna!
@Cyn
Hoofdpijn weg???
Kan me voorstellen dat je niet kan slapen vannacht…heb dat ook altijd als we vroeg vertrekken. Voel me de 1e dag dan ook meestal net een soort zombie :laugh:
@Rieneke
Hoe is het met je voet? Heb je er nog last van?
Ben je die leuke Noor trouwens niet meer tegen het lijf gelopen?
**@Rien: zondag is toch ook uitslaapdag! Hebben wij ook gedaan, daarna lekker uitgebreid ontbeten, heerlijk! Nou succes met je nuttige dagje he
**
@Cyn: thanx! Komt idd vast helemaal goed! Jij ook ontzettend veel plezier en geniet ervan! Heel veel fun samen met Beps (maken jullie wel foto’s?)
@Marion: boek zegt me zo niks. Ben vergeten een boek te halen voor de vakantie, misschien dinsdag nog ff snel in de pauze ofzo…
@Mar: ja hoofdpijn is bij wel al weg… Bij linda nog niet helemaal, maar dat komt ook weer goed!!! Ik zal denk ik echt niet slapen vannacht! Maar goed ik zie allemaal wel!!
@Dia: ja tuurlijk maken we foto’s!!! Haha erg leuk!!!
X
@Dia
Een goed boek is inderdaad onmisbaar op vakantie! Gaan er altijd een paar mee. Maar meestal mag ik blij zijn als ik er 1 uit krijg.
Het gaat al een stuk beter met mn voet! Had hem licht gekneusd maar de kneusing zit bovenop mn voet, dus kan er wel op lopen. Alleen traplopen naar beneden voelt niet lekker.
Ben de Noor niet meer tegengekomen en hij had ook niet meer gereageerd op een smsje, dus heb hem afgeschreven…
Was nog wel weer een hele leuke Nederlandse jongen tegengekomen, met ZULKE mooie ogen! Maar heel raar want hij vond mij ook super leuk! En HIJ wilde nog eens afspreken en hij had toen mij zijn nummer gegeven, zodat et van mijn kant moest komen want hij wilde toch wel afspreken. Smst ie niet terug…echt raar! Maar ja…
Ga maandag weer naar die internationale bar (waahhh echt leuke bar!! :p) Daar zitten altijd ZOVEEL lekkere mannen! Mmm die Nederlandse was ik daar ook tegengekomen…
Maar ik doe maar even rustig aan, ik droom de laatste tijd erg veel over S…
Misschien toch iets te snel verder willen gaan???
Is ook beter om dat eerst goed af te sluiten voordat je weer een nieuwe relatie begint.
Hoi allemaal, ben een paar dagen niet geweest, dus bijlezen is bijna niet mogelijk, maar oké.
@Degenen onder ons die het snelst vertrekken zijn CYN, DIA, MARJAN EN BEP. Alvast een hele fijne vakantie gewenst en geniet van ons tweede thuisland.
@Sev, wat een leuk idee van die handdoek. Ik hoop dat je echt een mooie tekst kunt bedenken om erop te laten borduren.
@Kristina, wat gaaf dat het feest bij jou mocht. Dat is echte vriendschap.
@Marjan, wat goedkoop zeg, je ticket. Zo kun je nog eens gaan.
@Jac, als ik thuis ben kijk ik de soap ook altijd. En heb je nog lekker geshopt?
@Cyn, wat een heerlijk vooruitzicht dat je je geliefde zo snel zult zien. En leuk dat je Bloem van ons kunt groeten.
@Roanna, jij zult naar Salou gaan, moet erg leuk zijn. Is m’n zoon ook geweest. Ik ging vroeger naar Lloret de Mar.
@Rien, mannen zijn soms zo vaag. Ik raad je idd aan om het even rustig aan te doen, want je hebt je hoofdstuk met S blijkbaar nog niet geheel afgesloten.
Met m’n schoonmoeder gaat het gelukkig weer iets beter. Probeer zoveel mogelijk naar het ziekenhuis te gaan, maar met m’n baan op school en m’n bijbaan is het wel lastig.
Ik ren me rot. Maar ja over 5 weken begint de grote vakantie.
Ik ga nu even voorbereiden voor volgende week hoor.
Liefs en nog een fijne pinksteren, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
heeey iedereen,
@ marjan: maak je geen zorgen, het komt helemaal goed! Wel spannend om in je eentje te gaan… Ik ben het ook van plan, alleen dan voor zes weken, komende zomer. In ieder geval heeeeel veel plezier!
@ Fransijn: wat is er met je schoonmoeder? (of heb ik daar overheen gelezen?) In ieder geval veel sterkte ermee. Binnenkort is het vakantie en kun je lekker tot rust komen.
Voor iedereen die bijna op vakantie gaat heel erg veel plezier!! Ik heb trouwens nog een vraagje, uit pure nieuwsgierigheid. Voor de mensen die Bodrum been beetje kennen: als je uitstapt bij dat busstation, heb je aan de ene kant een markt (overdekt) en als je de andere kant oploopt loop je als het ware richting het strand/centrum. Nou, als je dan de weg eerst oversteekt en dan op het voetpad verder loopt krijg je al snel aan je rechterhand een kledingwinkel met schoenen en tassen enzo. Hij heet geloof ik Halikarnas… Kent iemand dat en kent iemand de mensen die daar werken?
Groetjes!!!
He hallo allemaal,
zo ik ben weer bij gekomen van alles. Lag in de tuin te slapen en schrok toen mijn hond op mijn sprong.
En omdat ik zo raar wakker werd moest ik bij komen vanmijn slaapje hihihih.
Ik moet nog effies wachten maar als je het snel zegt zijn die weken ook zo weer voorbij. 5 Weken.
Dat is eigenlijk niks he.
Lekker hoor, maar eerst ga ik 16 juni effies naar Breda voor een weekendje daar was ik effe aan toe, samen een vriendin ga ik daar ook de bloementjes buiten zetten.
Groet jac
**@Jac: heerlijk zo’n weekendje weg samen met een vriendin! En idd vijf weken zijn echt zo voorbij hoor. Maar niet te snel want dan ben ik alweer terug
**
hi allemaal
de afgelopen dagen bewolkt in gümbet, maar daarom nog niet minder warm. iets te veel gefeest de afgelopen nachten…moe…kater. het is trouwens nu echt over en uit met TD. had het nog nooit echt uitgemaakt met iemand en vond het heel heel erg moeilijk, maar dit is echt beter voor mij. voel me ook een beetje bevrijd nu.
dus helemaal in mn uppie in Gümbet. Hoezo independant woman??
cyn, tot morgen, beppie tot snel
mmmmmm…morgen frietje sate!!!
hahahahahahahaa
groetjes uit gümbet!!
**@Bloem: jeetje zeg…Maar je klinkt in ieder geval erg positief en het gaat erom dat jij je gelukkig voelt. Veel plezier met Cyn en Beps! En geniet van je frietje saté
**
**Vandaag nog lekker een dag vrij. Nog een paar dingetjes doen voordat we gaan want moet morgen nog de hele dag werken en dan komt er ook niks van. **
Kus, Dia
*
Diamond…7 juni…Alanya
*
Annemiek…9 juni…Gümbet*
Marjogege…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Diamond…15 september…Turgutreis
Linda1980…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober… Center Parcs
**Volgens mij is Cyn weg dus het mag nu he?
**
**Ow wat een geweldig lijstje!!
**
JAJA Dia!!! Maar Cyn is idd weg, en op tijd ook, dus ze zit wss nu zelfs al in het hotel te lunchen!!! Ik ben JALOERS!!!
Nou ff genieten van dit lijstje zodat ik woensdag Dia van de 1ste plek kan vegen :laugh:
Zo naar mn ouders, een dagje nietsen, eigenlijk geen tijd voor maar die maken we dan maar. Helaas is het weer pet hier, erg bewolkt en regen dreigt, maar goed, ze zitten op de camping en we zien wel!
Morgen werken, en vandaag of morgen beginnen met de zonnebank!!! VOORBRUINEN!!! JOEPPIE!!!
![]()
Zooo, wat is iedereen druk met voorbereidingen… Het is altijd echt fantastisch als je bijna op vakantie gaat en de laatste dingetjes aan het klaar maken bent (zonnebrand kopen, koffers pakken, fantaseren over je vakantie!)
Diamond: ik hoop dat je een beetje kan slapen de komende nachten
Beppie: niets om jaloers op te zijn, jij gaat ook al heel erg snel ![]()
Bloem: veel success nog. Je klinkt inderdaag positief, en cyn en beps gaan je gezelschap houden, dus dat komt allemaal wel goed. Heel erg veel plezier nog!
Ik ga lekker aan mijn hw en daarna moet ik werken… Morgen heb ik nog 1 schoolexamen en dan heb ik weer een week gewoon les. Nog drie weekjes tot de vakantie!!!
Groetjes iedereen!
**Ja, maar ik sta in het roze lijstje lekker bovenaan
**
Ik weet het, ik ga NIET naar Turkije deze keer, maar weet al bijna wel zeker, dat ik met mijn nichtje uit Haaksbergen, eind oktober ga shoppen in… ISTANBUL:banana: Gister afgesproken.
Vandaag verder ook een rustige dag. Ga denk ik, de wijn maar vast koud zetten, voor vanavond.
Fijne dag allen en tot ziens… Groetjes Roanna
@Bloem
Jammer dat het over is met TD maar zoals Diamond al zegt, het gaat erom dat je je gelukkig voelt.
@Dia
EINDELIJK OP DE 1e PLAATS!!!
@Beppie
JIJ MAG OOK BIJNA!!
@Roanna
Gezellig, winkelen in Istanbul!!
Wordt ook het lijstje weer iets langer, begint aardig te krimpen nu.
Zo meteen naar het voetbalveld. Is een toernooi voor de jeugd. Hoop dat de mannen het goed doen vandaag. Komt een hoop familie kijken en dan is het natuurlijk mooier voor de kids als ze ook nog wat winnen.
@ marion2: Nu, als je jongens het net zo goed doen, als gisteren de jeugd van Oranje, gaat het helemaal goed komen. :NETHERLAN
Veel plezier en geniet ervan.
Groetjes Roanna:wave: ![]()