Turkish Tea Time Deel 1

Cyn en Bep: ONWIJS SUPER VEEL PLEZIER!!! We willen wel uitgebreid verslag als jullie terug zijn! :smiley: Maar geniet eerst maar even lekker!
Cyn veel plezier met je vriendje ook!

Liefs Rieneke

**@Roanna: ga echt niet weg zonder eerst nog een lekker wijntje gedronken te hebben hoor :smiley: **

@Beps: ja nog fftjes en dan staan we bovenaan! Hebben lang moeten wachten maar nu is het bijna zover!!

Wat is het hier rustig? Waar is iedereen? Lekker aan et genieten van het weekend?
Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Liefs

**Nieuw bedachte ovenschotel aan het uitproberen :laugh: **

Goeienoavend allemoal.
Twente meldt zich hier en wenst jullie allemoal een fijn weekend. :slight_smile:

@ cyn: HEEL VEEL PLEZIER!!!

Lekker geshopt broeken en shirtjes gekocht.
O ja en schoenen. hihihihihi.

@ Diamond: ben benieuwd of jen ieuwe ovenschotel gesmaakt heeft???

Iedereen fijne pinksteren.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Jac

Cyn VEEL PLEZIER

**@Jac: goed geslaagd dus met het shoppen! Ovenschotel was lekker! **

@Cyn, lekker aan het pakken ?!!
meid heel veel plezier samen , geniet er maar weer van !!

HĆ© Vonnie, je bent er weer! Waren je hier al een beetje kwijt :slight_smile:

Ja,dames lees even de nieuwe topics door;Von wanneer weer een nieuw verhaal?

Groetjes,

Hans.

Aan Allen Die Binnenkort Vertrekken: Prettige Reis !!!

*:turkey: Cynthia…5 juni…Gümbet:TURKEY:
*
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris

Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Diamond…15 september…Turgutreis
Linda1980…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober… Center Parcs

Zo ik denk ik haal het lijstje er maar weer eens lekker bij!!
Ik vind het zooooo zalig bijna bovenaan te staan!! Al is het maar 1 dag ik heb er zin in!!

Cyn: Goede reis morgen en tot vrijdag dan maar!!!
Ik sms je als de bus gaat rijden dan!!

Dia: Ben je er al klaar voor?? Je hoeft zeker niet meer te werken of wel?? Ik alleen nog dinsdag, woensdag dan vrij vanwege het motorexamen, en donderdag een cursusdag, wel zwaar maar daar kom ik wel door!!hihi

@Marjogge: En jij dan?? Ben jij er al klaar voor?? En nu Mar niet mee gaat, ga je dan alleen of had je al een 3de reisgenoot gepland staan dan??

@Mar ik lees eigenlijk net pas dat het niet gelukt is dus!! Jammer joh, maar anderzijds, nu kan je lekker van Bo-tje genieten dus!

Ik meld me nog wel
:wave:

Goedemorgen…
Goh Beppie, ben je altijd zo vroeg je bedje uit in het weekend?? Geen uitslaper, ik eigenlijk ook niet .Als ik me voorneem om eens lekker lang uit te slapen dan ben ik om 7 uur klaarwakker haha.
Maar ik heb gisteren dus een ticket geboekt, ga zaterdagmiddag vliegen naar Dalaman. In m’n eentje! Vind het heel spannend. Ben wel iemand die goed alleen kan zijn, maar ben nog nooit een week alleen op vakantie geweest. Maar ik ken natuurlijk wel veel mensen in Marmaris, dus gaat helemaal goedkomen hoor.
Beppie: je hebt nog wel een drukke week voor de boeg zeg voordat je eindelijk lekker weggaat. Des te lekkerder kun je daar uitrusten moet je maar denken. Succes met alles!
Diamond: geniet van alles, hoop dat het allemaal goed komt met het hotel wat net aan klaar is/nog niet klaar is. En ach, je zei t zelf al: je bent in Turkije en je zal best wel een goed alternatief krijgen toch?! Veel plezier hoor meid.
Cynthia: Nog 1 nachtje slapen, nou ja slapen?? Goeie reis en heel veel plezier. Doe de groeten aan Bloem…

Gisteren nog ff bij Mar geweest, al 3x deze week. Ik vind elke keer wel een smoesje om langs te gaan…dan kan ik lekker knuffelen met Bo haha. Tis echt zo’n poepie. Helemaal verliefd op dat beestje. Straks komen Mar en haar man hier ff een bakkie doen en ik hoop wel dat ze Bo meenemen, dan kan ik weer ff kroelen met hem. En nee, zelf willen we geen hondje. Kan echt niet. We zijn veel te vaak weg, 5-6x per jaar. Dus dat is geen goed idee. We hebben al een kat, Karel, en het is echt altijd al zo’n gedoe om die goed verzorgd achter te laten.

Iedereen nog een gezellig Pinksterweekend toegewenst, het zonnetje schijnt, nu nog wat hogere temperaturen en we hebben t voor elkaar…

doei, gr. Marjan

Huh, ik zie nu net pas dat er niks klopt van de tijd die hier aangegeven staat. Volgens ww tijd is het nu 06.58!! En het is toch echt 09.15 hoor. Hoe zit dat nou? Hebben jullie dat ook, of ligt dat aan mijn instellingen??

Hebben wij ook marjogege ! Volgens mij kunnen we er niets aan doen :stuck_out_tongue:

Zonnetje schijnt hier ook! Heb al lekker de deur opengegooid.

**@Beps: moet dinsdag nog hele dag werken. Daarna koffer inpakken. Heb hem gister al lekker van zolder gehaald, wordt elke keer zo blij als ik 'm zie :wave: Je hebt inderdaad nog een aardig druk weekje voordat je gaat. Maar straks lekker relaxen op het strand toch! **

**@Marjan: vindt het stoer hoor dat je alleen naar Marmaris gaat. Idd fijn dat je er veel mensen kent, zul je je vast niet alleen voelen. Wel heel jammer dat Mar niet met je mee kan. Nou knuffelse met Bo straks :laugh: **

Kus, Dia

Lekker zonnetje in het Brabantse land!!!

Nog even het huis alleen met de kleine. Manlief is gisteren naar een motortreffen gegaan met een vriend, ze bleven daar overnachten.

Pech voor mij, sta ik er even alleen voor met de dieren. Schrok vanmorgen om 9.30 uur wakker, mijn eigen dik verslapen :frowning: . Geen wekker gehoord. Normaal beginnen we om 8.00 uur. Vlug het werk gedaan en kan nu lekker gaan genieten van mijn vrije middag. Ga lekker met een boek de tuin in.

Fijne Pinksterdagen allemaal!

Geniet lekker van je boek in het zonnetje! Wat ga je lezen?

**Wij hebben het eerste deel van de zondag maar ff nuttig besteed, hele huis schoongemaakt. Want helaas kan ik daar volgende week niks aan doen :smiley: **

Heey meiden!!

Het komt nu toch allemaal wel erg dichtbij!!! Heb er echt enorm veel zin in!!! Zojuist al mijn spullen gepakt (heb natuurlijk weer veel te veel) haha… Nu nog even hierlangs… mp3 nog even wat opzetten… Mijn kamer nog ff helemaal opruimen, en dan is het allemaal prima!!! Om een uur of 8 lekker naar mjin bed… kan toch niet slapen, dus ga wel even voetbal kijken ofzo!!! Haha slapen zal toch wel niet lukken!!!

Ik zal Bloem de groeten van jullie doen, en ik vind het leuk dat Beps ook snel komt!!!

@Kristina: Ik zal Mario even de groeten van je doen!!

@Beps: Ik sms je van de week wel ff hoe het is daar!!! En dan zie ik jou gezellig vrijdag! Goeie vlucht alvast, en wat heb je de tickets trouwens snel!! Ze zijn zomaar even goed bezig bij OAD…

Ik denk dat ik als ik daar ben nog wel even langs kom op ww… en dan horen jullie alles wel van me!!

@Dia: Jij een hele fijne vakantie!!! Maar dat komt vast wel helemaal goed!!!

Nou meiden ik spreek jullie snel!

Kus Cynnie