Dus hier het nieuwe lijstje, met een gapend gat!! Snif, snif :sad: :sad::sad::sad::sad::sad:
**
** Cynthia…5 juni…Gümbet Diamond… 7 juni… Alanya Annemiek…9 juni…Gümbet Marjogege…10 juni…Marmaris
** Roanna…13 juni…Salou Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis * MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer Fransijn…10 juli…Side Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) Marjogege…22 juli…Marmaris Rieneke…1 augustus…Istanbul Sevgilim…1 augustus…Kusadasi Cynthia…21 augustus…Gümbet Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi Diamond…15 september…Turgutreis Linda1980…15 september…Turgutreis Marjogege…19 september…Marmaris Hugo…30 september…Kiris/Kemer Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal) MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side Linda1980…31 oktober… Center Parcs
@Mar
Vind het zooooooooooooooooooo jammer voor jullie. Want ook al weet je dat het op het werk nu niet mogelijk is. Stiekem verheug je je er toch op.
Maar zoals je al zegt, wie weet komt het er later in het jaar nog een keer van. Want wat in het vat zit, verzuurd niet.
@Beppie
Hoe was het vandaag??? Hebben ze je lekker verwend?
Ben op een leuk idee gekomen (denk ik toch) om toch nog een cadeautje aan mn vriend te geven! Aangezien hij zelf zei dat hij een fotoboek niet overal kan meenemen waar hij gaat, snap ik nu ook wel, zou ook niet graag altijd een dik boek meesleuren. Maar, deze week had hij me echt een gouden tip gegeven zonder dat hij het zelf wist ! Wel, hier komt ie: Aangezien hij altijd in hotelletjes logeert (momenteel nu nog bij zijn broer) maar toch moet hij altijd zijn eigen handdoek meehebben. Nou dacht ik, laat ik hem een handdoek geven met iets moois op geborduurd ! Iemand een idee voor een lief zinnetje ? Ga eerst vragen wat het liefste is dat ik ooit tegen hem heb gezegd als hij me geen antwoord kan geven (want meestal zegt hij dat alles lief is) maar ik kan moeilijk een héél jaar erop laten borduren hé? Dan zoek ik het zelf wel uit, maar het zou tof zijn mochten jullie ook met leuke zinnetjes komen ;)
Kelebek: Wat een geweldig aanbod! Dat kun je inderdaad niet afslaan. Wel aan ons denken he als je op je luie kont in een mooi hotelletje voor bijna gratis zit met in je kont in de hangmat hangt met een cocktailtje in je hand.
Sev: Dat is echt een leuk idee, dat heb ik ook wel eens gedaan, alleen dan niet voor mn vriendje. Iets leuks… Ik weet het niet zo gauw, moet wel bij jullie passen. Wat ik heb gedaan is een keer de songtext van ‘I don’t want to miss a thing’ op een foto van mij en mn vriendje laten afdrukken, dus misschien een zinnetje uit een liedje dat je mooi vindt.
Een vriend van me werd maandag 18 en hij wou natuurlijk een feestje geven. Omdat hij thuis niet zoveel herrie mag maken, en niet alcohol zou mogen heeft het feestje bij mij plaatsgevonden, en ik heb het geweten. Rotzoooooi! Iedereen ligt nu nog te maffen, ik heb al opgeruimd.
Wat zijn de plannen voor vandaag? Lekker lang weekend of moeten mensen maandag werken? Ik ga vanaaf werken, moet om vier uur van huis.
Hoi allemaal,
Wat jammer hé dat Marja niet meekan. Baal er echt enorma van, maar ja, we halen t wel een keer in. Ik zit nu een ticket te boeken voor mezelf en ben zo blij, want ik kan dus gebruikmaken van de knalaanbieding bij Neckermann. Een retourticket naar Dalaman alles incl. voor 123 euro! Das toch heel mooi meegenomen nietwaar? Volgende week zaterdag laat in de middag vliegen, maar dat komt me heel goed uit, want manlief komt 's morgens thuis en dan hebben we tenminste nog ff een paar uurtjes samen :-)…
Nou, ik ga weer verder met boeken, t kan maar weer definitief zijn!
Fijn weekend iedereen en Cynthia en Diamond: veel voorpret en goeie reis alvast, Beppie ook natuurlijk!
@Marion: we laten ons verrassen! Genoeg andere goede hotels en we zijn in ieder geval lekker in Turkije, da’s het belangrijkste! Fijn dat het goed gaat met de kleine, dat soort ongelukjes zit vaak in zo’n klein hoekje…Verwen hem maar lekker!
@Mar: ow wat jammer dat het toch niet gelukt is om vrij te krijgen zodat je met Marjan mee kunt. Hopenlijk gaat het later dit jaar toch nog lukken. Hoe gaat het inmiddels met Bo?
@Sev: lief idee! Zal 's ff nadenken over leuke zinnetjes. Heb nog niet veel inspiratie op de zaterdagmorgen
lang afwezig geweest maar heb het ontzettend druk… momenteel een nieuwe baan erbij (heb er nu dus 3) als grondstewardess… heb afgelopen week cursus gehad en morgen moet ik voor het eerst de vloer op gaan inchecken… spannend hoor… word hartstikke druk morgen want de mei vakantie begint…
tja verder erg druk met school (aangezien ik daar de laatste tijd te weinig aan gedaan heb… )
naja ga er weer vandoor… groetsels
Haar laatste post dus vermoed dat ze nog steeds erg druk is.
Ben me langzaam aan het voorbereiden, en ik barst van de koppijn… Zullen de zenuwen wel zijn!! Linda is ook ziek, die heeft buikpijn gehad, en heeft nu nog enorme hoofdpijn… Denk dat zij ook wel last van zenuwen heeft!!! Maar goed dat komt allemaal wel goed… Als we onze mannen zien dan is het vast wel weer snel over!!
Ik weet niet of ik morgen nog langskom (vast wel) Maar anders wil ik iedereen die na mij vertrekken alvast een hele fijne vakantie wensen!!
@Beps: Jou zie ik vrijdag in Iskandil!!! Sms me maar als jullie transfer-bus gaat rijden! Dan weet ik wel ongeveer wanneer jij aankomt in het hotel!!
Ik zal maandag meteen Bloem even haar stroopwafels en sate-saus brengen haha!!! Zal ze vast wel blij mee zijn!!
Nou meiden voor nu even genoeg, ik ga mijn mp3 even volstoppen, morgen mijn koffer inpakken… En dan kan het beginnen!!! Aaaah… krijg helemaal een raar gevoel in mijn buik, nu ik dit zo opschrijf!!
@Cyn
Hey vakantieganger!!!
Wat vervelend die hoofdpijn, zullen idd de zenuwen wel zijn, nog een paar dagen wachten en dan is het eindelijk zover. Op naar je vriendje .
Als ik je niet meer spreek: HEEL VEEL PLEZIER!!
Geniet lekker van elkaar. En dat er heel veel mooie herinneringen bij mogen komen.
Ook lots of fun met onze Beppie en Hubbie en doe Bloem de groetjes.
Dank jullie wel!!! We gaan ons zeker wel vermaken!! Met elkaar, met onze mannen, met beps en hubbie… En met alle andere turkse mensen!!! Turkije en dan vooral gümbet zal weten dat wij er waren haha!!!
**@Cyn: heeeeeeeeeeel veel plezier meis!!! Hopenlijk is je hoofdpijn snel weer over zodat je ook lekker van de voorpret kunt genieten. Have fun samen met Beps en lekker genieten met je vriend! Veel succes bij z’n familie! **
WE HEBBEN DE TICKETS!!! En de tijden blijven gelijk: 06.25 heen, 22.10 terug!!! ZALIG
KOM MAAR OP!!
Cyn: Sterkte met voorbereiden enzo, ik sms in de bus, en ik zie je vrijdag @Roanna: Arme jullie, maar het is maar 1 week dat ik weg ben, ben er zoo weer!! @Diamond: Ook jij suc6 met de laatste loodjes!! Maar als jij weg bent, ohhhh dan sta ik op 1!!!
Ik ben het hele weekend druk, dus ik spreek niemand meer denk ik!
@ Bep: Wat een mooie tijden. Bofko*nt. Hadden wij vorig jaar naar Alanya ook!
Ook ik heb gister de tickets binnen gekregen en ook onze tijden zijn niet veranderd.
Heen om 5.10 in de ochtend en terug om 8.05 in de ochtend. Dus da’s een dag en ontbijt verlies. En ook weer midden in de nacht er uit voor de terugweg. :mad: Zo zie je maar, ook naar Spanje en ook met Transavia heb je soms onmogelijke tijden. Maarja, het zij zo en we doen het er maar mee!
Heeey, Cynthia en Beppie heel veel plezier! Jullie gaan naar Grand Iskandil he? Wordt echt geweldig daar. Hoe heten jullie vriendjes eigenlijk, wonen ze ook in Gumbet/Bodrum? In ieder geval wens ik jullie een heeeeeele fijne vakantie. Wil je aub de groetjes doen aan Mario (van Kristina) En vermaak je! (dat zal wel lukken!