Meiden ik ben een lekker dagje relaxen(ff voorproeven zeg maar!) in de Zwaluwhoeve!!! Lekker met een vriendin ff ontspannen, bijbeppen enzo!!
Hadden deze week fantastisch nieuws: Een vriendin van ons probeert al 4 jaar zwanger te worden, zouden beginnen met IVF…MAAR IS SPONTAAN ZWANGER!!! We zijn zooooo blij voor haar…ik weet nl als geen ander hoe moeilijk dat allemaal is!!!
Nou voor mij nog maar 1 week, en dan zit ik al in het vliegtuig nu!!!
(HHAHAHAHAHA)
@Beppie
Dat is echt geweldig nieuws voor je vriendin!!!
Laat jullie maar lekker verwennen vandaag.
Vandaag eventjes naar kantoor!
Kleine was zielig, had gistermiddag een ongelukje gehad, met zijn vingers tussen de schuifdeur van de taxi gezeten. Viel gelukkig allemaal erg mee.
@Beppie: Fantastisch nieuws van die vriendin ! Nou, hopelijk gaat alles goed nu met haar en kan ze binnenkort gaan bevallen. Is toch altijd leuker als het spontaan gaat hé ?
@Marion: Nou, arme jongen ! Verwen die maar eens goed
Heeey jacquelientje, veel plezier alvast!! Ik ben jaloers, dat je dat maar weet! Maar ik denk dat ik niet de enige ben.
Beppie: echt leuk voor je vriendin! en jij veel plezier op je vakantie alvast.
Ik ga nu nog even een opstel afmaken voor school en daarna een examentje maken op school.
Nou, om 11.00 moet ik gaan werken (als ze me niet eerder bellen) dan eerst daar het eten klaarmaken voor iedereen en zelf daar eten en daarna beginnen kopjes wassen
Diamond: Hoop voor je dat het hotel klaar is als jullie komen, in een bouwput zitten is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor het ultieme vakantiegevoel. Als het nog niet klaar is worden jullie dan ergens anders ondergebracht?
De fotograaf van Riviera werkt dit jaar in kahya hotel ofzoiets. Ligt 50 meter bij Riviera vandaan. Ik heb toevallig vorige week nog met hem op msn gezeten. Was erg leuk hij had een microfoontje en daar begon hij een beetje nederlands door te praten (hallo holland, hoe gaat het, goed? Heel goed), was wel jammer dat ik niet zo’n ding heb kon ik niets terug zeggen. krijg nu wel kriebels om naar turkije te gaan. haha maar ik ga heerlijk naar Mexico.
Fransijn hoe gaat het met je schoonmoeder?
Annemiek wat ontzettend mooi nieuws dat je vriendin eindelijk zwanger is.
@ Jaquelientje: HELE FIJNE VAKANTIE!! Waarschijnlijk ben je al net weg, maar ik wilde je toch nog even een fijne vakantie wensen!!
@ Beppie: Heey wat goed! Geweldig nieuws voor je vriendin!
@ Marion: Ohw bah dat klinkt niet lekker, je vinger tussen een taxi-schuifdeur? AUW! Arme jongen!
@ Kristina: Veel succes met je examen!!! En hoe is het gegaan?
@ Lindalight: Ja die microfoontjes en webcams zijn echt uitvindingen!! Heerlijk om je vrienden van Turkije toch nog te kunnen zien en horen!
Een vriend van me uit Turkije komt in Groningen studeren!!! Hij komt over een paar weekjes al! Hij is het vriendje van mn beste vriendin, echt leuk! Hij kan inmiddels ook al wat nederlands en hij komt dus in de zomervakantie een Nederlandse taalcursus doen en daarna begint zn studie hier alweer!! Echt leuk! Kan ik hem ook laten zien hoe het stappen hier gaat
Wieuw! Een vriendin van me is stewardess en ik kan met ONWIJS SUPER VEEL korting mee vliegen, naar overal waar die maatschappij een vlucht op heeft!
Dus ik ga binnenkort een keer met haar mee, wil nog wel eens naar Cuba of Mexico, of allebei
Zelfs verblijf wordt ook voor je geregeld! Dus binnenkort ga ik maar eens naar Cuba ofzo. hihi wat een mazel weer!
Zo een gesprek gehad met mijn leidinggevende over het meisje met een onvoldoende.
Dit kan niet worden terug gedraaid ze blijft bij haar besluit dus een onvoldoende.
@Jac
Wat sneu voor dat meisje!!! Wel ontzettend lief van je dat je het voor haar op neemt.
@Rieneke
Lekker meid dat je met je vriendin mee mag! Mexico of Cuba? Zeker doen als je de kans krijgt. Turkije is fantastisch maar het Caraibisch gebied is ook prachtig.
@Kristina: reisburo zegt dat hotel open gaat op 6 juni, dat is een dag voordat wij vertrekken. Maar waarschijnlijk gaat dat niet lukken en moeten we naar een ander hotel :sad: Hoe is je examen gegaan?
@Beps: ben je weer helemaal ontspannen? Lekker dagje gehad? Wat een geweldig nieuws over je vriendin!!
@Marion: hoe is het nu met de kleine en z’n vingertjes?
@Linda: wat leuk dat je nog steeds contact met hem hebt! Ben benieuwd of Adam nog steeds in Riviera werkt. Ga nog wel ff binnenkijken in ieder geval!! Ja jij gaat heerlijk naar Mexico dit jaar, gaaf!!
@Rien: WOW wat zie ik ? CUBA ??? Nou, dan ben ik hartstikke jaloers op jou !!! Maar zeker doen als je die kans krijgt !!! Zou ik ook doen! Ook al ben ik gek op Turkije, zoiets sla ik zeker niet af !
Nee echt super aanbod! Ik vertelde het ook mn ouders en die waren ook meteen laaiend enthousiast! Ze zeiden al: dat is een kans die je niet voorbij moet laten gaan! Ze wilden me zelfs wel sponsoren
Maar dan zit ik dus 3 dagen op Cuba of Mexico of Dominicaanse republiek (even kijken), verblijf wordt geregeld (All In vaak) en dat alles voor nog niet eens het geld voor een goedkoop ticket naar Istanbul!!! (om maar even een indicatie te geven)
Dus exotisch oord, here i come!!!
Jazeker weten!!! Ik wil graag naar Cuba! Dus ik zal dr even vragen wanneer ze daarop vliegt en dan ga ik mee!!! Over 2 weken vliegt ze op Cancun (mexico) wil ik ook nog wel heen (haha ohw voel me nu wel een beetje een patser, maar zoiets mag je gewoon niet voorbij laten lopen(of vliegen dus)!)
@Dia
Zou dan toch nog net kunnen lukken als het hotel op 6 juni open zou gaan? Wordt nu zeker met man en macht gewerkt. Hoop voor jullie dat ze het gaan redden. Je hebt niet voor niets voor DAT hotel gekozen toch?
Zaten er vorig jaar ook zo voor, erg spannend is het dan, want waar kom je terecht als het niet klaar is. Ook heel bijzonder als je er dan uiteindelijk toch, tegen verwachting in, je vakantie gaat doorbrengen.
Met de kleine gaat het goed hoor! Vingers zijn nog wel erg gevoelig maar gelukkig hebben de nagels niets geleden. Middelvinger zit alleen een kleine snee in. Sta er eigenlijk versteld van, had verwacht dat alles dikker zouden worden. Een enorme meevaller dus.
Zo meiden, daar ben ik ook weer ff, en helaas, helaas, helaas, :mad:ik kan niet mee met Marjan naar Marmaris. :sad::sad::sad::sad:Het is gewoon onmogelijk om precies die week vrij te nemen. Ik baal echt ontzettend, voor mezelf maar ook voor Marjan. Met z’n tweeen is toch gezelliger dan alleen. Maar we gaan vast nog wel een keer later dit jaar. En ik neem van de zomer ook heus nog wel een keer vakantie, maar de eerste weken zit dat er dus niet in. En ik weet natuurlijk niet of ik dan wel naar Turkije kan. Maar ja, life goes on, nietwaar? En werk is toch belangrijk. Anders kan je helemaal niet meer op vakantie. Verder gaat alles goed hier, ook met de kleine Bo. Hij groeit als kool, en is ondeugend en lief.
** @Cyn, heel veel plezier en knuffels in Gumbet!!! Beps spreken we nog wel voordat ze weggaat. @Alle nieuwe meekletsers, ook van mij welkom op het forum. Ik klets niet zo veel mee, want ik heb het druk met werk en puppie en andere beesten en ook nog een beetje huishouden. Maar ik lees 's avonds bijna altijd alles bij, en dan post ik meestal ook wel één x of vaker.
*XXXxxx allemaal, Mar *