Turkish Tea Time Deel 1

JA!!!
Het komt dichterbij!!! Heerlijk!!!

Maar Sev, ik ga ook nog in September en wss naar Kusadasi!!! LALALALA!!!
:wave:

Jacquelientje…2 juni…Alanya*** ***:turkey:

Morgen is het zover!!! Ben je er klaar voor?

Een goede reis en HEEL VEEL PLEZIER!!!

@Beps: nou, dan ga je mn vriend nog kunnen zien :wink: En anders gaan wij eind oktober samen naar Marmaris ? Nou ja, we zien wel, ik boek niet graag tƩ veel op voorhand met mn vriend, je weet maar nooit hƩ ?

@Sev: goeie beslissing… Het kan inderdaad zomaar ineens over zijn! Al gaan we daar natuurlijk niet van uit!!

x

Wel ja, het mag altijd blijven duren natuurlijk, maar je weet nooit dat er een tijd komt dat je denkt liever alleen door te gaan of dat je niet meer gelukkig bent in die relatie. Nou, ik denk er liever niet aan ! Maar toch moet je het in je achterhoofd houden, zeker omdat die afstand zo ver is !

@Sev: Precies!!! Heel verstandig! Ik weet wel dat ik in aug weer terug ga, en misschien is het dan wel over… Het kan, hoop het niet, maar het zou kunnen…Je moet met alles rekening houden!

x

Nou, zolang de mijne me niet bedriegt, blijf ik bij hem, tenzij hij zichzelf niet goed voelt bij mij… Hij heeft sinds enkele dagen een Franse vriendin: 9 jaar en superlief hihihihihihi en ja spreekt enkel Frans, dus kan hij enkel in het frans zeggen: hoe gaat het met je ? hahahahahahaha nou ja, zolang hij het bij zo een vriendinnetjes houd :wink:

Hahaha vet schattig! Ja dat moet kunnen inderdaad… meisjes van 9 zijn (vaak) nog lief en onschuldig… Vanaf 15 wordt het erger :wink:

x

Nu, zolang ze onder 12 zijn ben ik al tevreden :smiley: Bij hogere leeftijd mag hij al wat meer reactie verwachten :wink:

Heeey jongens,
vandaag lekker tot half vijf op school gezeten =S.
Hoe zit dat allemaal, ik volg het niet meer. Hebben jullie vriendjes in Turkije ofzo??

ja, Cynthia en ik hebben een vriendje in Turkije :smiley:
Ook Mizz-styloww heeft er eentje enneuh, nog mensen ? Kan er niet direct opkomen, sorry !

Wat lief!! =D Dan missen jullie ze zeker ook heel erg =(… Hoe vaak en hoe lang zie je ze ongeveer??

Tickets zijn binnen! Reisburo had contact opgenomen met het reisburo en hotel had gezegd dat het op 6 juni gaat openen. Zie ik net in m’n mailbox een mailtje van iemand uit Alanya met foto’s die vandaag zijn gemaakt. Is dus nog helemaal niet klaar, volgens haar is de geplande datum nu 15 juni…

Gaat je hotel later open dan dat jij er gaat verblijven??

Nou jongens, ik ga nu poolen! Heb morgen examen Nederlandse Literatuur dus ga nu nog eventjes ontspannen in een cafe, beetje relaxen met wat vrienden.

Fijne avond nog!

@Kristina: Noumissen doen we ze hƩƩl erg ! En ik zie mijn vriend zo een 4 of 5 maal per jaar zal het zijn, hangt ervan af, in augustus vieren we onze 1e verjaardag samen en zie ik hem voor de 4e keer, dan nog een keer in oktober hoogstwaarschijnlijk. En ja, wie weet in december maar dat is niet zeker !

Ja we zij er helemaal klaar voor.:RockOn:
Koffers zijn gepakt. Morgen de laatste spullen er nog in en dan rond half 12 smorgens rijden we weg hier vanuit Nijmegen.
Als alles goed gaat gaan we 17.45 uur de lucht in.
Maar de laatste weken heeft Arkefly heel veel vertraging bij deze vlucht dus we hopen dat de vertraging niet zo erg is.:sad:
Maar ja belangrijkste is we gaan heerlijk naar Alanya voor 9 dagen…
Als we terug zijn dan gaan we een week of 10 daarna weer naar Kusadasi:wink:

gr Jacqueline en wie nog meer gaan binnenkort ook heel veel plezier…:turkey:

Goeie Reis Jacquelientje !!!

en cyn?? zijn de tijden nog hetzelfde??
ik weet niets over het weer in oktober, maar nu is het warm!! warm enne…warm!!
komt u maar!!

@sev…ook mijn vriend woont in turkije…

slaap lekker

filiz