Turkish Tea Time Deel 1

Vandaag lekker vrij. Het regent hier weer en heb 't koud! En dan is het juni, ongelooflijk! Vanavond naar het reisburo om onze tickets op te halen en m’n paspoort moet ik ook nog afhalen. Dan laatste dingetjes nog kopen en dan haal ik m’n koffer maar 's van zolder.

**@Sev: gaat 't goed met touwtjespringen? Heb net een half uur zitten zweten op de hometrainer :o **

@Marion: hoe is het gesprek over je zoontje gegaan?

@Cyn: en heeft de postbode je al blij gemaakt? Nog ff meid en je hebt vakantie!!

@Filiz: spannend volgende week rijexamen! Oh ja je gaat een weekend weg, leuk! Zou in ieder geval weer wat beter weer worden geloof ik.

Kus, Dia

@Dia: JAAAAAAAAAAAAAAAA Eindelijkkkkkkkkk!!! :RockOn: :RockOn: Heb ze binnen, alles klopt! Dus nu kan mijn vakantie gevoel echt beginnen!!

x

**@Cyn: gelukkig!!! Heb je hem geen dikke zoen gegeven :smiley: **

@Diamond: Neen, ben nog niet begonnen met touwspringen, heb zojuist mn cursus Frans overlezen voor het examen vanavond. En het is juist weer enorm beginnen regenen, dus, zal ik wss vannamiddag touwspringen binnen in de garage :wink:

@Cynthia: Laat de vakantie nu maar beginnen wihiiiiii !!! Nou, ik ben enorm blij voor je, maar vergeet niet: als jullie allemaal terug zijn moet ik nog vertrekken hihihih :wink:

Dia, ik die postbode een zoen geven… No Way!! Hij was lelijk, oud en eng!!

x

Schat, als jij dan al weer terug komt dan ga ik lekker nog een keertje :wink:

x

Damn :bored: laat me toch even in mijn eigen geluk om te denken dat ik de enige ben die vertrek dan terwijl jullie het al gehad hebben :wink:

Nou, als ik terug ben, kijk ik uit om een weekje in oktober te gaan, samen met vriendlief terug :smiley: Is het in Marmaris nog warm eind oktober ? Mn vriend zou graag eens naar marmaris gaan, het is een andere streek en slechts 4 uur met de bus ipv 9 u naar antalya zoals hij in februari heeft moeten doen. Maar ik hoop dat het dan wat warmer is overdag dan in kusadasi verleden jaar in oktober, was echt frisjes !

Hee Sev, ik ben afgelopen oktober, laatste week, in Marmaris geweest. Het was toen zulk prachtig weer, heel warm overdag. Alleen 's avonds koelde het wel flink af, maar das niet zo erg toch?
Dus gewoon lekker gaan hoor eind oktober. Ik zal er dan ook zijn, kunnen we misschien wel wat afspreken!
*Succes met je examen francais vanavond! *

doei, gr. Marjan

@Sev: Ik was ook eind oktober in Marmaris… Erg lekker weertje hoor!!

x

Ok, het moet niet snikheet zijn ook natuurlijk, tenslotte ga ik meest voor mn vriend:p maar het is wel gezellig als je niet telkens een jasje of zo moet aandoen overdag om buiten te komen, in Kusadasi had ik dat wel nodig. En zaten we binnen ergens iets te drinken dan was het ijskoud als je stil zat… Nou, als ik mooi weer kan hebben in Marmaris, waarom dan naar Kusadasi gaan ? En ook, in kusadasi kennen ze mn vriend te goed zodat we nooit eens samen alleen kunnen zijn, is soms wel vervelend… En ook, als we naar Marmaris gaan, ziet hij ook eens iets van zijn land, want hij heeft nog niets gezien van die streken en is ook wel wat benieuwd ! En er kent ons niemand dus zijn we een week gezellig alleen :smiley:
En nu ik jullie hoor, twijfel ik geen moment meer !

Zo, het kookuurtje is weer aangebroken, eventjes in de keuken me gaan bezighouden, en gelukkig hebben we terug een afwasmachine, een hoop tijd uitgespaard dat ik niet aan de afwas sta, want we zijn met 4 thuis hehe :smiley:

Haha succes! En eet smakelijk alvast!!

x

Bedankt ! tot straks xxx

Het gesprek op school weer achter de rug. Gelukkig geen aparte mededelingen. Hij gaat vooruit, al is het heel langzaam. Maar ja, dat wisten we al. Begin volgend schooljaar krijgt hij weer een IQ-test. Gaan ze kijken op welke gebieden hij meer aangeboden kan krijgen.

@Cyn
He he eindelijk de tickets. De voorpret kan nu echt beginnen!

@mar: Ja eindelijk!!! Ben er ook wel blij mee hoor!!! :whistle:

x

**@Cyn: hihi nee laat dan maar zitten! **

@Sev: hihi ik ga na jou ook nog een keer :smiley: Maar heerlijk dat je in oktober misschien ook nog gaat!

Jacquelientje…2 juni…Alanya :turkey:

En nu schiet het op voor:banana: :

Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris ???

Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Diamond…15 september…Turgutreis
Linda1980…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober… Center Parcs

@Jacquelientje: ben je helemaal klaar voor vertrek? Net nog ff gekeken op weeronline en het is supermooi weer in Alanya!

Ik ben tickets aan het nakijken nu voor andere klanten! Ik heb hier nog wel een mooi setje; 06-06 vertrek Turkije…All-In… wie wil ze hebben :wink: Haha…

x