Mijn collega is vanmorgen met een hele groep vertrokken naar Alanya en had me vanaf Schiphol, nog even een smsje gestuurd en ik heb haar voor de zoveelste keer een goede vakantie gewenst. Ikke jaloers? Helemaal niet!:sad:
Zolang het zonnetje maar lekker schijnt is het overal leuk! Vond Salou in ieder geval hartstikke leuk, vooral in het voorjaar als die hele meute toeristen er nog niet is.
**Zullen we trouwens weer 's een flesje wijn opentrekken **
PROOST! Idd rustig vanavond, terwijl ik niks leuks op tv kon vinden dus maar een beetje op internet speuren. Oh morgen komt mān favo serie weer: Prison Break, helemaal geweldig. Erg leuk ook dat de laatste aflevering volgende week donderdag is grrr. Heb mān vriendje maar gezegd dat 'ie het echt op móet nemenā¦
Ja dat was ik ook maar aan het doen. Ik moest tevens nog even voor familie van mij een reisje zoeken op het internet, voor eind Juni naar een warm land. Nee, dit keer ook geen Turkije, want daar waren ze al 5x geweest en nu heb ik denk ik, wel wat voor ze gevonden. Dus ga dat zo nog ff aan ze doormailen.
Nou, ik neem er nog een en dat kan die wel weer. Jij ook nog? Laaste voor vanavond dan. Wel een lekker wijntje he?
Heeey, wat is dit? Het lijkt wel alsof iedereen binnenkort naar turkije gaat⦠En dan zeggen ze dat het toerisme is afgenomen⦠Ik wens jullie proost, een glaasje wijn is nooit weg
Goede morgen Sev!
Heb om 10.00 uur het jaarlijkse gesprek met de orthopedagoog op de school van mijn zoontje. Iedere keer weer spannendā¦
Hij heeft allemaal testen gemaakt om het niveau te bepalen en dan wordt er gekeken of hij genoeg vooruit gaat. Ook wordt er gekeken naar de motoriek en spraak en bepaald of hij logopedie, Ceasar- of fysiotherapie nodig heeft.
Tijdens dit gesprek wordt het behandelplan doorgenomen voor het komende jaar.
ow wel handig zo een test als je het mij vraagt, ben je er vroeg bij moest hij hulp nodig hebben. Nou, vind ik toch wel leuk, want ik ken mensen die lang problemen hadden op school en zo en niet mee konden en er is nooit achter gekeken geweest en die waren dan ook niet gelukkigā¦
Mijn plannen: Werken, wachten tot de postbode is geweest⦠en dan misschien heel blij zijn dat mijn tickets eindelijk in mijn handen zijn!!! :RockOn: Verder niet zo veel boeiends!! Over 8 uur heb ik bijna vakantie!!!