Haha ja dat kan heel goed!! Die zit op het hoekje… Ken je die blonde turk die daar werkte… Mehmet!!! Daar ben ik ook weleens geweest, maar ik ben vaker in x-bar te vinden!
x
Haha ja dat kan heel goed!! Die zit op het hoekje… Ken je die blonde turk die daar werkte… Mehmet!!! Daar ben ik ook weleens geweest, maar ik ben vaker in x-bar te vinden!
x
Mijn compie doet het!! Vet ding, lekker snel, en typt heeeel licht dus
De nieuwe tft-monitor is al besteld, dus wat wil ik nog meer?? OP VAKANTIE!!!
Bijna!!
![]()
Nee ik ken niemand meer vanuit tie tijd.
Was wat jonger en had enkel oog voor de obers hahaha.
Weet nog wel dat er kale man was achter de bar want met hem maakte ik te gekke cocktails. hahaha.
En o ja ik had altijd bij zo doner kebad tentje. Die man praat een beetje nederland en wist precies wat ik en een vriendin at en we kwamen altijd rond dezelfde tijd.
hmmmmm water loopt me in de mond.
En in bodrum bij de solmus station in zo.n steegje zit er ook een die heeft laatst een prijs gewonnen.
Maar ook super.
Maar goed moet even wachten voordat ik dat weer kan proeven.
Ja hier smaken ze ook wel maar daar mmmmmmmm.
Ik ken ook iemand een nederlandse die daar een supermarktje heeft zij is met een turk getrouwd.
Volgens mij ziet tie bij ayaz in de buurt.
Nu ik er zo aan die tijd denkt komen er veel herinneringen.
Groet
Ja het schiet ook voor jouw op.
Lekker hoor
groet
@Jac: Oh ok… Ik ben nu nog steeds vrij jong, en kijk dus af en toe mijn ogen uit naar lekkere mannen!! Haha kijken mag namelijk nog steeds!!! :whistle:
Mmm ja die Döner kebab spreekt mij ook altijd erg aan! Maar ja ik heb All-Inclusive… dus dan doe je dat niet zo vaak! In Gümbet die kebab zaak tegenover Ayaz zekeR?
x
Ja schuin tegenover ja.
O ja dat kan nee ik had half pension, maar goed.
Ja ik ben ook nog jong hoor en ik kijk graag naar mannen, mag he ik ben single hahaha en 23 jaar jong.
dus ik geef mijn ogen de kost. hahahahaha
Groet jac
Nou dan ben je toch nog steeds jong
en als je single bent, dan is turkije natuurlijk helemaal geweldig met al die mooie mannen!!
x
jaaaaaaaa moet ik eerlijk toegeven;)
groet jac
Hé meiden!! Zo eindelijk thuis, was me het dagje wel weer
Zometeen lekker naar de snackbar en een extra grote portie friet halen, lekker!!
@Roanna: dan zijn jullie er in ieder geval lekker vroeg, heb je de hele dag nog daar. Alleen terug wordt wat vermoeiender denk ik…
@Linda: en was je vriend blij met het overhemd? IK zal zeker de groetjes voor je doen, ben benieuwd welke fotograaf er nu werkt. Heb je nog contact met die ene?
**@Frnasijn: hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Wat een lief kado van Ercan! **
@Sev: en al veel geoefend met je nieuwe fototoestel?
**@Marjan: geniet nog maar lekker even van je vrije dagen! Hopenlijk gaat het lukken dat Mar meegaat! Enne dat op het strand zitten ver-schik-ke-lijk
**
@Von: ja waar ben je???
@Cyn: eindelijk zeg! Hoeven jullie idd niet meer te stressen, wel zo lekker!
**@Jac: lekker kijken naar al die mooie mannen en je bent ook nog 's een keer single, ideaal
**
Kus, Dia
@Dia: Fototoestel is fantastisch !!! Heb alle mogelijke functies uitgeprobeerd en het zijn er héél wat ! Kan zelfs mn vriendje in een hartenkadertje zetten op foto :d haha echt super ! en speciale effecten dat je het niet meer voor mogelijk houd ! Super !!! en filmen kan ik ook voor een uurtje of 2:D Dus, mn vriend zal nog wensen dat hij in een aparte kamer sliep ![]()
Vinden jullie de mannen/jongens daar niet erg opdringerig?
**Hihi Turkije is erg goed voor een egoboost
**
Haha, zeg dat wel. als je het zo bekijkt is het positief ![]()
Maar je hebt gelijk, soms is het wel vervelend. En types die aan je zitten, die vind ik helemaal vreselijk! Heb op straat ooit 's ruzie lopen maken tegen een oude vent die met z’n tengels aan me zat :devil: Hihi was midden in een barstreet en iedereen schoot me te hulp
Heey iedereen!
Ik ben dr weer! Heb mn tentamen achter de rug
Heb Desperate housewives en Grey’s anatomy (was laatste aflevering :() bij een vriendin gekeken en was meteen maar blijven slapen
Was gezellig! Ga nu mn kamer maar eens uitmesten… mag ook wel eens gebeuren…
@ Fransijn: Hoe gaat et nu met je schoonmoeder? Dat was even schrikken! En wat lief van Ercan!
@ Sev: veel plezier met je nieuwe speeltje
Ik vind fotograferen altijd erg leuk! Ik kan na mn stage een vak fotograferen volgen, ga ik ZEKER doen!
@ Cyn: Ahhh fijne EINDELIJK de tickets zijn iig onderweg…!
@ Mar: ik hoop dat je toch nog met Marjogege op vakantie kan!! Ik duim voor je!
Liefs Rieneke
oei dat is wel mooi dat iedereen je te hulp schoot.
Nee ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik maak het wel duidelijk als ik het niet wil.
Vond de marokaanse mannen opdringeriger dan de turkse mannen.
Groet jac
Ik heb het gevoel dat die jongens daar in bars elke week een ander schatje gewend zijn en dat ze daardoor denken dat elk meisje wel wat met hen wil.
Zijn er trouwens veel mensen die tentamen/examenweek hadden? Hoe ging dat? Erg vermoeiend/stressend?
Veel success als je nog niet klaar bent!
Ik had dus alleen gister avond een hertentamen, ik heb er wel een redelijk goed gevoel over (maar zeg het nog maar niet al te hard…)
Ik vind trouwens de opdringerigheid van de Turkse mannen wel mee vallen. Ja er zitten een paar vervelende tussen, maar ik heb er meestal niet echt problemen mee, gelukkig. En ik ben nogwel hoog blond met blauwe ogen
Maar ik denk dat het ook wel een beetje een kwestie is van hoe je met vervelende Turken omgaat… Ik loop meestal gewoon weg. Meestal helpt dat wel.
O ja, Als je uit Turkije komt, heb je direct weer wat reserves en kan je er weer beter tegenaan ! Die mannen weten echt hoe ze je om hun vinger moeten winden!
Nou, die barstreet mannen, als je het eens allemaal bekijkt, gebruiken ze vooral die engelse meiden! Die zijn zoooo goedkoop en natuurlijk laten ze hun kans niet schieten!
En ja, net zoals Rien ben ik ook goed blond en blauwe ogen en die Turken zien het direct! Zelfs als ik het nog niet door heb dat ze naar je kijken, weten ze al welke kleur van ogen je hebt, iets waar ik bijna nooit op let !
En ja, mn vriendje is ook voor mn ogen gevallen :love: , hij zegt zelf dat als hij naar mn ogen kijkt, hij tot rust komt…
Oh ja nog ff tellen natuurlijk want nu is het tellen wel erg leuk
nog 6 dagen!! Zonet nog een mailtje gehad uit Alanya en kan nu helemaal niet meer wachten om te gaan! Morgen tickets en paspoort ophalen en nog wat kleine spulletjes halen. Zonet nog ff bij een vriendin geweest die ik niet meer spreek voor vertrek en wat heerlijk gevoel als mensen je een fijne vakantie wensen:banana: