Hé bloem, meissie, kom op, het is allemaal nog zo vers, kom eerst even tot rust. Over een paar weken zie je alles misschien heel anders, en kan je een verantwoorde beslissing nemen.
Hou je taai, geniet een beetje van hier, je familie, je vrienden, (ons).
Anders spreken we gauw weer wat af, kan je praten tot je erbij neervalt, als je daar behoefte aan hebt.
XXXxxxx Mar
Heej Bloem lieverd ! Volgens mij is het beter om nu even alles op een rijtje te zetten en te bekomen van het ergste. Zodat je geen overhaaste beslissingen neemt en je veiligheid ook niet in het gedrang komt ! Je hebt nog een heel leven voor je waarbij je naar turkije kunt ! Geniet even van de dingen hier, (ok, i know, het is geen Turkije) maar mss kan je met vriendinnen eens stappen of zo ? Genieten van je familie ? En dan weer rustig gaan nadenken om weer ev naar Turkije te gaan !
In ieder geval veel sterkte gewenst ! En weet dat we er voor je zijn !
groetjes
Sev
x
@Bloem
Geloof direct dat je je ontzettend rot voelt. Maar zoals de anderen ook al zeggen, neem geen overhaaste beslissingen. Op dit moment kan Bodrum je ook niet het vrije gevoel meer geven zolang TD daar is.
Er is heel wat gebeurd daar meissie, gun jezelf de tijd om dat te verwerken.
dikke knuffel en sterkte xxx
@beppie: Hele fijne vakantie
@iedereen: heb gisteravond laat nog een smsje van diamond gekregen. Ze zijn goed overgekomen. zitten alleen niet in het hotel wat ze geboekt hadden, omdat dat hotel nog niet open is. ze heeft me gevraagd aan jullie allemaal de groeten te doen, dus bij deze.
Hoi Linda 1980
Dat zat er ook wel dik in, want ik las ook op vakantiewijzer, dat het hotel nog niet klaar was. Waar zit ze nu dan en zijn ze er tevreden mee? Of heeft ze dat niet verteld? Nouja, maakt ook eigenlijk niet uit. Ze zitten lekker in Alanya.:yes:
Bep, een hele fijne en toffe vakantie gewenst, zo ook een hele goede reis.
De groetjes daar aan je vriendin Cynthia. Zet de boel maar op stelten.:laugh:
Tot ziens weer op dit forum na alle vakantie’s.
Groetjes Roanna
![]()
Ik ga ervan maken wat ik kan, lol maken met Cyn(al 3 smsjes gehad vandaag hihi) en meld me weer als ik er weer ben!!!
Iedereen die thuis moet blijven: Sterkte maar het weer doet het prima, dus genieten is niet moeilijk!
Iedereen die ondertussen weg gaat: VEEL PLEZIER!!!
Bloemmie: We kletsen vanzelf bij(laf joe en alles komt goed!!)
Tot over HEEEEEEEL LANG(hoop ik)
![]()
beppie…heel veeeel plezier!!!
@ BEP!! ONWIJS VEEEEEEEEEEEEEEEEL PLEZIER!!! Doe de groeten aan Cyn!
@ Bloem: Begrijp dat je je verschrikkelijk k*t voelt nu! Wacht het nog even een tijdje af tot alles wat af koelt en kijk het dan eens weer aan. In de tussentijd zijn wij hier iig altijd voor je!! DIKKE KNUFFEL!
@ Filiz: GEFELICITEERD MET JE RIJBEWIJS!!!
Sorry ik ben de laatste tijd wat druk in de weer en heb niet zo heel veel tijd om te reageren. Maar ik kom snel terug!
Liefs Rieneke
heeeeey!
@ Filiz: Gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Lekker karren met je auto!! Ben je van plan een autootje aan te schaffen??
@ Bloem: Heel veel sterkte!! Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, weggehaald van je ‘thuis.’ Iedereen steunt je en alsje hele lange verhalen wil ophangen over wat je daar allemaal hebt meegemaakt en hoe leuk het was: wij lezen ze graag!
@ Beppie: ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar in ieder geval EEN SUPERLEUKE vakantie gewenst! Dat zal verder vast geen probleem zijn. En als je daar, op een leuk terrasje zit, met een glaasje lekkers in je hand, denk dan aan ons, thuisblijvers. Natuurlijk groetjes aan Cyn en vermaak je daar!
Doeeeei iedereen,
Weltruste!
Marjogege…10 juni…Marmaris:TURKEY:
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Zo voelt ook wel leuk om zelf het lijstje voor Marjan neer te zetten!!!
He Mar: Veel plezier, maak er wat van, en geniet van de rust in jullie huisje!!!
Ik ga mn laatste dingen pakken, en over een kleine 2 uur zijn we weg!!!
Tot niet gauw:laugh:
![]()
He Annemiek, hele fijne vakantie
*, ook van mij en de groeten aan Turkije en aan Cynthia. *
Een nadeel, je bent weer van de eerste plaats af! Hehehehe.:whistle:
Nou ja op naar de volgende vakantie!:yes:
Maar voor nu, ga lekker genieten samen met je Hubbie
Dikke knuf, Mar:wave:![]()
Thanks Mar, gaat lukken hoor, ben nu gewoon aan het wachten tot we vertrekken. Hebben via smart-parking een plekje op lang-parkeren, tegen een gereduceerd tarief(www.schiphol.nl) en we gaan!!!
![]()
En nu sta ik dan gewoon bovenaan het lijstje, maar geloof me meiden, ik had daar veeeeeelllllll liever samen met Marja gestaan, maar helaas…
Ik heb er wel erg veel zin in, geen idee of ik het ga volhouden in m’n eentje. Ik zie t allemaal wel. Weekje is zo weer om. Morgen 2x naar Schiphol, eerst morgenochtend om manlief op te halen en dan mag hij mij 2 uur later weer terug gaan brengen! Bizar eigenlijk haha.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn weekje daar, internetcafe’s zat daar.
Allemaal een prettig weekend, tis prachtig weertje en het wordt lekker warm. Zomer dus jippie!!!
doei, gr. Marjan
@Marjan
Is gewoon erg jammer dat jullie niet met zijn 2-tjes konden gaan. Toch gezelliger dan in je uppie. Maar gelukkig heb je er toch zin in.
Morgen wisseling van de wacht aan het thuisfront (lijkt me ook erg vreemd)en dan genieten…op naar Marmaris!!!
ik zou zo met je mee gaan!! gekke husband, beetje thuisblijven!!
Hey Bloem, heb maar geen medelij met husband hoor…hij komt morgen terug van 2 weken Marmaris! Dus niks tekort gekomen haha.
Enne als je meewilt: be my guest! boek een ticket en kom naar me toe. Je hebt mijn mobiele nummer toch? Bel of sms me maar als je onderdak zoekt. Maar volgens mij ben jij niet zo weg van Marmaris toch??
Sorry, maar ik ben een aantal dagen niet op het forum geweest. Gewoon te druk. Druk op school, m’n bijbaan, een ernstig zieke schoonmoeder.
Gisteren gehoord dat ze een tumor in de borst heeft. Vandaag gaan ze haar verder onderzoeken en kijken of het kwaadaardig is.
Even spannend wel en afwachten.
Morgen vlieg ik even heen en weer naar Heteren, waar ik een feest heb bij mijn broer. Eigenlijk niet zo’n zin in nu, maar ja daar zet ik me maar even over heen.
Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen.
Probeer echt m’n best te doen om weer meer te komen, want ik mis het wel.
Hoop over 31 dagen wel naar Side te gaan, want nu in deze moeilijke tijden mis ik Ercan helemaal.
Liefs allemaal en maak er maar een mooi weekend van. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn
Begrijpelijk dat je nu geen zin hebt in een feest nu je schoonmoeder zo ziek is. Is schrikken als ze een tumor vinden, nu maar hopen dat het niet kwaadaardig is. Zullen met zijn allen duimen voor een goede uitslag.
Hoop dat het weekend je, ondanks alle zorgen, ook nog iets moois brengen zal.
Sterkte meissie…we denken aan je!!!
Iedereen die de komende week gaat HEEL VEEL PLEZIER
Ik weet niet of ik deze week langs kan komen dus dan doe ik het nu maar voordat ik iemand vergeet
Beps wat jammer zeg dat jij het niet gehaald hebt.
Filiz jij heel erg gefeliciteerd met je rijbewijs.
Kus Linda