Gaat er hier eentje uit zijn vel springen als ik ieder jaar een nieuwe zou kopen! Moet van al die poespas niet zoveel hebben, vindt hij maar flauwekul.
Shit hee! Jullie maken me echt jaloers!!! Die wil ik echt zooo graag, maar ik wil geen abonnement… En prepaid wordt die niet aangeboden!!! Het losse toestel vind ik eigenlijk effe te duur!! Dus weet niet hoe ik eraan moet komen!!
x cyn
En mijn tickets zijn nog steeds niet verstuurd… terwijl tickets van 06/06 wel al verstuurd zijn… Ha en ik wordt langzaamaan een beetje gek!!! En ik kan ze ook niet bereiken op de telefoon!!
x
Zo ik ben er weer, tentamen achter de rug, pfieuw! Voor mijn idee ging het nog best goed (zeg het nog maar niet al te hard)
Voor de mensen die de foto niet konden zien: http://www.mijnalbum.nl/Album=66KG3A6M Hier staat ie online ![]()
@ Cyn: Wat stom dat je je tickets nog steeds niet hebt!! Hoop voor je dat ze snel komen! Maar dat zal toch haast wel?
@ Telefoonfanaten
Ik mag nu ook weer een nieuw abonnement aanvragen
Maar ik ga dr eentje nemen met een kado ipv een telefoon. Ik wil graag zo’n JVC dvd-camera
en dan met abonnementje voor een jaar, dan kies ik volgend jaar wel weer een supersonisch telefoontje
Heb nu een s*****g E700 en doet het nog prima (nadat ik een nieuwe had gekregen omdat de Turkse zee mn oude kopje onder had gedrukt (toen ik hem NET had)…oepsie, maar viel met een smoes onder de garantie
:p)
Nou ok hier komen de foto’s van mijn toppers outfit/haar… En van mijn nieuwe coupe!! Kijk wel een beetje arrogant op 1 van die foto’s haha
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NQHRJG3G
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XV3DKIIS
Haha mijn scheiding lijkt echt mega!!!
x
**Nog 2,5 dag werken! Vandaag megadruk geweest op m’n werk, heb me geen moment verveeld en dag was dus ook heel snel om. Morgen weer werken, heb met een collega afgesproken tussen de middag lekker uitgebreid te gaan lunchen.
@Sev: hihi grappig dat je het zo leuk vond in Nederland! Vindt het zelf altijd erg leuk om naar Belgie te gaan
Heb je nu een nieuwe digitale fotocamera?**
@Mar: hoe gaat het met Bo? Ow daar kun je gwoon verliefd op worden op zo’n klein murmeltje
Nou verzekering is nog bezig maar waarschijnlijk kan ik een vergoeding wel vergeten omdat die jongen het lekker slim voor zichzelf heeft verdraaid…
@Fransijn: en heb je een leuk pakje gekregen van Ercan? Nog niet ingepakt maar wel al een heleboel dingen klaargezet!
@Cyn: leuke foto’s!!! Onze tickets zijn trouwens binnen, gaan ze donderdag ophalen.
@Linda: ben benieuwd hoe het gaat bevallen in een ander hotel. Ga nog wel ff een kijke nemen bij Riviera hoor! Heb je lekker geshopt vandaag?
Kus, Dia
leuke foto’s cyn;)
@Dia: Oh mooi!! Mijne nog niet haha… ze zijn ook nog niet verstuurd!!! Hoop echt dat ze dan donderdag komen!!!
x
Heey Cyn leuke foto’s!
@ Dia: Wat stom dat je nu niks vergoed krijgt
BAH!
@Cyn
Je nieuwe kapsel ziet er mooi uit. Oranje staat je ook erg goed
!!
@Dia
Heerlijk nog maar 2.5 dag werken!
Ontzettend balen dat je wss niets vergoed krijgt.
@Dia : Ik heb gekocht !!! Mijn digitaal fototoestelletje !
In het echt is het supersuperklein ! Moet nu 16u opladen die batterij en vanaf morgen kan ik foto’s maken ! wihiiiiiiiii
http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/237937347FE89C35C1257081004C0C53_big.jpg
@Cyn: Leuke foto’s Cyn ! Ze zijn echt prachtig !
Het reisbureau heeft vandaag gebeld: Thomas Cook wil nu 25€ per persoon terug betalen (Mn vriendje inbegrepen!!) dus krijgen we een 100€ terugbetaald, nou, beter dan niets…
Hoi, allemaal,
@ Rieneke, bedankt voor de foto van Bo, leuk dat iedereen hem nu kan zien.
Het gaat onwijs goed met hem, is al een beetje zindelijk, speelt, eet, pist en poept, alleen het 's nachts slapen is nog geen feest. Ik ben er vannacht twee x uitgeweest voor hem, maar voordat je dan weer slaapt!! En om 6 uur loopt de wekker weer af!
Maar nu moet ik straks met die grote naar de dierenarts. Hij eet niet, maar barst wel van de honger. Wij vermoeden een keelontsteking, hij kan niet slikken. Net rijst voor hem gekookt met zo’n lamshamburger, en dat verslond ie.
@ Cyn, ik hoop dat je morgen je tickets krijgt, wanneer ga je ook al weer precies? En leuke foto’s, wil je je vriendje opnieuw verliefd maken met dat mooie haar van je??
@ Marion, wat voor telefoon heb je dan? Ik heb ook net een nieuwe, een N…a 6111, in het grijs met roze, heel erg leuk. En hij kan zoveel dat ik het met mijn techneutenknobbel allemaal niet meer snap. maar wel filmpjes en leuke foto’s maken iig.
**
Ik weet nog steeds niet zeker of ik volgende week zaterdag met Marjan wel of niet mee kan gaan naar Marmaris, ik moet nog even heel lief soebatten om vrij te krijgen die week.
Nou, tot laterrrrrrrrrrrr
XXXxxx Mar
Mooi toestel Sev. Echt wel! Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe camera.
Ik heb er al wel een, maar heb nu een nieuwe PC en kan de software van de oude camera ( fuji-A202) nu niet meer vinden om hier op te zetten. Stom hè?
Groetjes Roanna:wave:
@Sev
Mooi toestel zeg!
Jammer dat ik niet zo dicht bij jou werk woon Mar, anders wil ik wel voor je invallen, zodat jij mee had kunnen gaan. Maarja, of ik hier ook nog vrij kan krijgen? Och jee, dan begint me eigen vakantie zie ik net ook:banana: Dus heb wel vrij, maar moet zelf ook op vakantie.![]()
Groetjes Roanna
@Mar
Heb nu een S*****g Z320i. Moet ook soms puzzelen hoor. Tegen de tijd dat hij versleten is zal ik wel weten hoe alles werkt.
Hoop dat het gaat lukken op je werk en dat je volgende week lekker met Marjan naar Marmaris kan. Kunnen anders wel een handje komen helpen met zijn allen, kunnen praten als brugman, dus wie weet krijgen we je baas ook wel om.
@Roanna
Gebeurt mij ook. Ruim ik het ZO goed op dat ik het zelf niet meer kan vinden.
Lijst was bijna verdwaald…anders moeten we zoooooo ver terug straks!
*Jacquelientje…2 juni…Alanya
*
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober Center Parcs
ff aanpassen:
Jacquelientje…2 juni…Alanya ![]()
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris ???
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober Center Parcs
XXxx Mar
@Rien: ja belachelijk he! Een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze wel eens. Nou dat bewijst dit geval maar weer…
Hoe is je tentamen gegaan?
**@Marion: ja echt heerlijk! Ben iedereen op m’n werk al jaloers aan het maken
**
@Sev: mooi fototoestel! Nu maar lekker veel foto’s maken.
@Mar: hoe was het bij de dierenarts? Hopen dat het weekje met Marjan toch nog door kan gaan!!
@Roanna: ow wat verschrikkelijk dat je op vakantie moet
Hoe was trouwens laatst de Indische avond geweest?