Turkish Tea Time Deel 1

@ Diamond. Dat was weer reuze gezellig.

Ja erg he, dat wij al binnenkort op vakantie moeten?:banana: :stuck_out_tongue:
Voor jullie schiet het ook al op. Lekker he?

Groetjes Roanna;)

**Ja vreselijk! Moet er niet aan dĆ©nken om straks lekker op het strand te liggen met m’n mp3, tijdschrift en om me heen te koekeloeren :stuck_out_tongue: **

Zonde hoor Mar, als het niet lukt!! Gun het jullie zo, al hoewel, moet je Bo wel heeel lang missen(hihi)
Nou ik moet nog 3 gewone dagen, en 1 cursusdag, en dan woensdag volgende week afrijden voor de bijz verrichtingen en dan…JOEPPIE!!!

Ga ervan uit dat ook wij de tickets laat krijgen, we zien wel
:wave:

Ik heb ook nog geen tickets, maar weet al wel, onder voorbehoud dan, de tijden. s"Morgensvroeg 5 uur weg en terug om een uur of 9 in de ochtend.:jeez:

@ Diamond, als je het leuk vind, kun je even op deze site kijken, dan heb je een beetje een indruk van zo’n avond.
www.marihati.nl en dan even op foto’s klikken.

Groetjes Roanna.

Hee allemaal

zo vandaag lekker geshopt met mams, ik heb een nieuwe tas gekocht en een heel mooi overhemd voor mijn vriend, je moet je mannetje af en toe ook eens verrassen :wink: .

Wat een ontzettend lieve hondjes zeg.

Diamond doe ze de groeten in riviera hotel.

Cynthia wat een leuke foto’s zeg, staat je goed je nieuwe coupe.

Doei

Niet alleen op het werk :smiley: :smiley: :smiley:

Hoi lieve mensen,

Ben gisteren na schooltijd opgebeld door m’n ex, omdat het heel slecht ging met m’n schoonmoeder en ze moest opgenomen worden.
In heel Leiden/Leiderdorp konden we niet terecht op de longafdeling, dus moesten we helemaal naar Hoofdorp toe.
Komen we daar aan blijkt ook daar de longafdeling vol te liggen.
Toch hebben ze haar opgenomen, want ze had het erg benauwd. Gelijk aan de zuurstof, antibiotica en pretnisolon. Ze knapte direct op.

Was pas gisteravond om half elf thuis, maar m’n vriendin kwam toch nog even met het pakje van Ercan. Hele mooie oorbellen. En hij heeft al bijna geen geld denk ik dan. Echt lief!!!
Heb hem toch nog even gebeld, want hij ligt nooit vroeg in bed.

Ga nu nog even m’n schoolbord klaarmaken.
Wie weet tot later vandaag.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn
Zal je geschrokken zijn van het telefoontje! Vreselijk dan als iemand zo benauwd is en je krijgt te horen dat de afdeling vol is. Sterkte en hopelijk mag ze snel weer naar huis.

Wat ontzettend lief van Ercan. Verwacht je een beetje warmte krijg je een hele hittegolf ;).

@llemaal: Thanks voor jullie lieve reacties!!!

Heb zojuist gekeken en mijn tickets zijn nog steeds niet verstuurd!!! Dus ik heb alweer aan de telefoon gehangen… Ze zeggen dat ze waarschijnlijk vandaag nog worden verstuurd… Dus nou we wachter af!!

@Mar(miere) Ik heb over je hondje gedroomd… Opeens zag ik die grote bruine hond van jullie om de hoek komen, en toen daarna kwam dat kleinste schatje!! Haha waar je al niet over droomt!!!

@Fransijn: HEEEL VEEL STERKTE MEIS!

Vandaag weer werken… en morgen ook nog! En dan VACANTIONES!
x

@Fransijn, Beterschap voor je schoonmoeder!!! Vervelend zijn die dingen, benauwd zijn ken ik te goed!!! Sterkte daarmee! En die warmte, ach soms zijn die mannen zoooo lief!!

Straks komen ze echt mn compie vervangen!!! Helemaal goed!!! Ben benieuwd!!

@Fransijn: >Sterkte met je schoonmoeder ! En wat die oorbellen betreft: moet super zijn om ze te krijgen !
Mn vriendje heeft ook al 2 cadeautjes voor me klaarliggen en hij wil er gƩƩn woord over kwijt want anders is het geen verrassing meer, ik moet het maar zien als ik naar hem toe ga, ondertussen nog 60 dagen !! Maar ja, wel superlief :love:

@Cynthia: Nou, die tickets laten lang op zich wachten, ik zou nerveus zijn en al moest ik ze zelf bij hen gaan afhalen :stuck_out_tongue:

@Beps: je komt toch nog op WW hƩ ?

@Sev: vast wel, die monteur is er nog niet dus!! We wachten wel af, en anders vanavond nog heel ff(moet nog weg!)

Nu ja, ik moet ook nog ff wat leren aan mn frans, morgen examen in de avondschool en wil er niet afgaan !
Ook nog wat in mn boekje lezen van mn fototoestel dat ik het goed kan gebruiken deze zomer, en 10000 foto’s trekken van mn vriendje :love: hihihi

Hallo meisjes,
Paar dagen niet geweest en nu ongeveer een uur zitten bijlezen haha! Wat heerlijk voor degene die al gauw weggaan. De voorpret is al zo heerlijk he? En als je dan eenmaal in je geliefde Turkije bent, is het nog weer veel leuker dan dat je van te voren dacht…
Ja, Diamond, das echt een straf he om zo op strand te liggen, MP3, boekje en je ogen de koste geven. Pfffff, gewoon hard werken hoor. Dan moet je weer opstaan van je stoel om naar de wc te gaan of om iets te gaan eten. Jeetje, supervermoeiend allemaal :-)!
Hoop dat jullie allemaal en heerlijke warme week zullen hebben, geniet ervan!
Ik ga dus zelf 10 juni voor een weekje en ik hoop zooooooooo dat Mar meekan. Zo niet, dan ga ik dus alleen. Ik vermaak me natuurlijk wel, maar met z’n 2 is gewoon veel leuker.
Mijn man is nu in Marmaris met een vriend van ons. Ze hebben fietsen gekocht en hebben zich al op de weg gewaagd ook. Das gelukkig goed gegaan. Prachtig warm weer en al met al hebben de mannen het heel gezellig zo. Voor de rest geen nieuws. Ben de hele week vrij en hoef zaterdag pas weer te werken. Ga me nog bijna vervelen…dat huishoudelijke werk heb ik na een dag wel weer gezien hoor, maar moet natuurlijk wel gebeuren.
Oh ja, afgelopen zondag was ik in Arnhem en heb daar zo lekker turks gegeten in een restaurant aan de Rijnkade. Echt super. Misschien een mooie locatie voor een eventuele volgende meeting??
Iedereen nog een goeie week toegewenst, meiden die weggaan gauuw: geniet van alles inclusief de voorpret, goeie reis en kom weer goed thuis! (ook belangrijk toch??).

doei, gr. Marjan

@Sev: Ja maar als ik ze zelf moet halen dat is wel erg ver! Ik ga ook mega veel foto’s maken van mijn lief!!!

@Beps: Nog maar 9 dagen voor jou!!!

x

@Sev
Succes met leren!!!
En goed oefenen met het fototoestel zodat hij extra mooi op de foto staat. Kan je de allermooiste onder de topic foto’s plaatsen :wink: .

@Beppie
De compu-kerel zal toch niet de hele dag werk hebben om je computer te installeren? En treuzelt hij, dan laat het maar ff weten, zullen we hem met z’n allen eens flink achter zijn vodden aan gaan zitten.

@Cyn: Over 9 dagen zit ik al in Bodrum, dus ik houd er 8 aan(Hihi) tenslotte gaan we eigenlijk al bijna op donderdag weg!!(jaja laat me maar, ik willllll weeeeggggggg!!)

@Marion: nee hoor, hij is nu boven in het gebouw(ik zit beneden aan de receptie) de voorbereiding aan het doen, en dan komt hij alleen beneden om de laatste implementaties(zoo mooi woord he!) te doen!!

Ik ben er dus zo af en toe gewoon!!

Mis Von al een paar dagen :confused:

Waar ben je meissie?

Die is wss stiekem naar haar vriend toe gegaan :wink:

@Beps: ja dat is ook wel weer waar!!! Lekker he!! Ik zit maandag rond deze tijd of in het hotel of in de bus… Of gewoon thuis zonder tickets haha… Kan de lol er nog wel van in zien!!

x