@Linda
Lijkt me leuk om een kijkje te nemen op een legerbasis. Toch zowieso wel leuk een keer mee in de vrachtwagen. Mijn ex-vriend was ook chauffeur en ik ging ook vaak mee toen hij nog nationaal reed.
Mag nog een keer samen met de kleine mee met mijn broer, hij is ook chauffeur (mijn schoonzus trouwens ook), containers koppelen in de haven, maar het komt er steeds niet van.
Nou die compie doen ze morgenochtend vroeg, dus dat word niet vandaag, blijf ik lekker afentoe langs komen
![]()
Gezellig!!! Ik ben er ook de gehele dag tot 17.45. Ga zo alleen wel ff lunchen!!
x
@Cynthia, ik ben ook altijd wel zenuwachtig hoor als ik de tickets niet vroeg genoeg van te voren krijg.
@Linda, leuk hoor shoppen met je moeder. Koop maar lekker veel leuke dingen voor jezelf. Ik doe dat niet zo vaak meer, omdat ik al m’n geld opsparen moet om vaak naar Turkije te kunnen en daar samen leuke dingen te doen.
Gaaf om met de vrachtauto Naar die leger bases te rijden. Maakt op mij ook altijd wel indruk.
@Sev, ik wist ook helemaal niet wat vijzen waren, maar dat is nu wel duidelijk.
Fijn dat je gisteren genoten hebt in ons Kikkerlandje.
@Hoe staat het met de Compu Bep?
@Heb je al gepakt Dia?
@Rien, hoe ging je tentamen?
Jammer maar ik kan de foto van het puppy ook niet zien.
Ga nu even lunchen, wie weet tot straks.
Bey, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Vreemd dat niet iedereen de puppies kan zien.
@Cyn, ik heb de lunch op, was weer lekker!! Zo nu door tot vanavond!
![]()
Haha heel mooi! Ik heb het ook op! Had 2 broodjes rosbief en 1 broodje boeren metworst! Hebben zojuist ticketpost gehad… en je raadt het al: Geen tickets! $#%^#$&^$*@ . Dus nu gaat mijn baas/collega even bellen, want die kan altijd zo lekker onaardig doen!! Dus jullie horen het wel als ik meer weet!!
x
Ik heb, via via, toch de foto van Bo gezien, MAR!!! WAT EEN POEPPIES!!! De bruine muppet had ik al eens gezien(maar die houden een heel deel in mijn hart, wij hadden er zelf 1), MAAR OHWWWW die klein Jack!!! Geniet ervan jullie daar!!!
![]()
@Cyn:
(@&$&$@#)^$)!@&^#)!@&(^#$)!#^%!@#_($^&!@()#^!@#^!@#^ Vind ik dus ook ja!!!
Nou ben toch wel benieuwd naar hun excuus!!! Wel heel kort dag als je nog vanalles moet regelen om bijv naar schiphol te komen ofzo!!
Nou we horen hoe je collegaatjes ze beleefd de huid vol gescholden heeft(HAHA)
![]()
Meiden wat zijn jullie rustig geweest. Was even sporten en had verwacht een pagina of wat bij te moeten lezen.
Ja weet ook niet waar iedereen is marion, maar het is stil
Hoe bevalt je telefoontje trouwens?
![]()
Nou mijn baas heeft oad gebeld, en de tickets zijn zo laat omdat Transavia en Martinair zo ontzettend laat zijn met de vluchten te bevestigen. Mijn vluchten zijn al wel bevestigd, en worden met spoed verzonden… Dus we wachten maar weer af!!
x
@Beppie
Mobilie bevalt goed hoor, heb nog niet veel tijd gehad om hem uitgebreid te bekijken. Gisteren moest hij opladen en vandaag eerst thuis gewerkt en daarna gesport. Was net aan het kijken naar een coole ringtone. Zal straks eerst die cd installeren kan dan mp3-tjes downloaden.
@Marion: Succes dan maar, ik weet hoe het tobben kan worden, want dat hebben wij ook gehad, met de blue-tooth! Beltoontjes oversturen enzo…uren lang proberen, maar niets, en dan 2 dagen later alles in 1 keer gelukt!!! Niets anders gedaan dan eerder dus ???
![]()
Ach we zien het wel Beppie, als het niet lukt is het nog geen ramp. Kan bellen dat is het voornaamste. De rest is eigenlijk maar bijzaak…maar wel leuk.
@Mar: Heerlijk zeg een nieuwe telefoon!! Mijn telefoon is van november, maar ik wil ook een nieuwe!!! AAAAhh… hahaha!!
xx
Nou ik kan er weer een paar jaar tegen, had nog een N***a 3310. Dan weet je het wel…antieke boel dus vergeleken bij deze…hahahahaha.
Haha ik heb al ongeveer 12 telefoons gehad… >> HAHA ja geld teveel <<
Maar ik wil zo’n vette sams*ng die je kan uitschuiven!!! Prachtig!
x
Heb nu zo’n vette uitschuifbare S*****g
.
Ik heb er zo een dus!!! HIHIHI, had de D-500 en heb nu de E-820!! Gaaf toestel hoor maar het blijft een telefoon die net iets meer kan that’s all!!
Maar ik wil wel elk jaar een nieuwe(hihi)
![]()