Heeeej meiden, ik was dus vandaag in Nederland en het was zooooooo gezellig ! De asperges waren superheerlijk ! Heb wel geen avondeten meer nodig
Nou, zeker voor herhaling vatbaar ! en Nederland is zoooo leuk en gezellig !
Morgen komen ze om 8u30 al met onze nieuwe afwasmachine, dus word weer vroeg opstaan !
En mn vriendje zit online !!!
anders niets meer te meldenā¦
ps: ik lees later wel weer bij, er is weer veel gepost !
@llemaal: Weet niet of ik vandaag nog op mn werk online op WW kan, want mn nieuwe compie word daar geinstaleerd dus!!! Ben benieuwd hoe dat zal gaan nl!!
Iedereen een fijne dag en vooral blijven aftellen, bij mij nu onder de 10!!!
Goedemorgen allemaal,
Ik ben ook weer op school. We hebben deze week de citoās rekenen, dus begin van de ochtend is het echt heel stil, want de kids werken er serieus aan.
Voor ons even een graadmeter of alle leerstof wel beheerst wordt.
Heb net de verwarming in mān portocabine aangezet, want het was koud en kil binnen.
Mān vriendin komt in de loop van de ochtend thuis uit Side, nou die zal wel helemaal de koude rillingen krijgen hier in Holland.
Voor mij brengt ze wat warmte mee van Ercan, want die heeft een pakje meegegeven aan haar. Ben benieuwd.
Voor velen onder ons is het nog een kwestie van dagen en ze zullen vertrekken. Succes met inpakken hoor.
Ik tel nog 41 dagen. Lijkt niet echt zoveel meer.
Een goede dag gewenst voor jullie allemaal en al helemaal voor degenen die examens of tentamens hebben.
@llemaal: mijn haar is moooiii!! Maar wel vrij donker!! Pure Chocolade dus!!! Denk dat die fotoās vanavond wel komen!!! Ben nu namelijk weer aan het werk! En ga zo maar ff heeeeel boos worden op Oad⦠Ik heb namelijk nog steeds mijn tickets niet!! En daar baal ik van! Want dan zouden ze pas donderdag komen, en ik wil ze nu!!
@Beps: Lekker he zoān dokter!!! Ook voor jou nog maar ffies wijffie!!!
@Mar: Ja mijn moeder is zoān zenuwpees!! Die denkt dat alles fout gaat enzo!!! Maar goed ik bel ze straks wel even, want ze zijn wel belachelijk laat! Terwijl de tickets 16 mei al geprint zijn!!! Maar ja we wachten wel af!
De afwasmachine man is juist weg en wij hoeven niet meer de afwas te doen !!! Wel ja, toch niet 3 x op een dag tenminste
En mn ma heeft weer een goeie afgegaan bij die arme man ! Raapt ze de vijzen op vanop de grond, zegt ze erbij: Meneer, zijn dit jouw vijzen die hier liggen ? Zegt die daarop: Neen mevrouw, mijn vijzen zitten er nog allemaal in wahahahahahahahahaha Nou, we lagen hier met zn drie in een deuk van het lachen !!!
Sev: Succes met het zoeken naar een geschikt digitaal fototoestel, dat zou idd balen zijn als je fotos moet missen van je vriendje. Ik heb gisteren ook asperges gegeten, heerlijk mijn moeder kan ze zo heerlijk klaarmaken.
Cyn: Dat klinkt mooi hoor je nieuwe kapsel. Heb je al leuke reacties gehad?
Annemiek: hmm wat stop zeg dat die arts zo moeilijk deed. Maar er is een begin gemaakt dus nu gaat het vanzelf beter, vrouwen hebben in het begin meer moeite dan mannen om kiloās kwijt te raken. Hou de moed erin.
Diamond: Nog ff en dan zit je in Alanya. Ga je het riviera hotel niet missen?
Rien: veel succes met je tentamen.
Fransijn: spannend een pakje van ercan, hopelijk geeft hij heel veel warmte mee voor jou want van dit weer wordt je niet echt warm.
Ik kan de foto van bo ook niet zien jammer genoeg want ik ben dol op puppies.
Vanmiddag lekker shoppen met mijn moeder, dat is altijd gezellig. lekker ergens een kopje koffie drinken. en heerlijk door de winkeltjes lopen.
Vanavond ga ik naar mijn vriend en morgen en donderdag ga ik met hem mee op de vrachtwagen. Hij levert op engelse en amerikaanse legerbasissen en dat is heel indrukwekkend om te zien hoe het daar is. Lijkt wel of je op een filmset bent van een oorlogsfilm, iedereen in uniform en overal jeeps en tanks. Spannend.
Vrijdag een heerlijk dagje samen.
Zaterdag moet ik werken en dan 's avonds een verjaardag, zondag ook een verjaardag met bbq. Heb er zin in.
euuuuuuuh, vijzen, ff een vertaling zoeken die jullie verstaanā¦
Bouten ? zo van die metalen dingen die ze in hout vastzetten⦠zoals een nagel en zo , maar aangezien jullie āvijzenā niet verstaan, denk ik niet dat jullie het spreekwoord zullen verstaan die met het grapje te maken hebben
@lin: Thanks!! Ja mijn collega, die zegt opeens het lijkt nu al alsof je gekleurd bent, want die dacht dat ik vanavond zou gaan! Haha maar ze vond het heel mooi!!! Gezellig joh met je vriend mee!! Veel plezier!
@Cyn
Krijgen altijd de tickets pas 2-3 dagen voor vertrek.
Ook ooit op Schiphol aan de balie pas kunnen halen. Maar hadden toen ook pas een week voor vertrek geboekt. Dat was echt stressen, rijden altijd ruim op tijd aan maar er was een extreem lange file tussen Utrecht en Amsterdam, deden een dik uur over nog geen 50 km, en hadden uiteindelijk nog maar 45 minuten om van de parkeerplaats naar het vliegtuig te komen. Wat duurt het dan lang voor de bus aan rijdt. In de vertrekhal eerst de tickets halen en weer helemaal naar de andere kant van de hal voor in te checken. Rennen, rennen met buggy en koffers. Had onderweg al hele taferelen in mijn hoofd dat het vliegtuig zonder ons zou vertrekken. Gelukkig waren er meer passagiers die vast zaten in die file en vertrok het vliegtuig wat later. Eenmaal ingecheckt werden we snel door de douane geloodst en naar de gate gebracht. Wel speciaal achteraf maar hoop het nooit meer mee te maken.
@Marion: Ja dat komt doordat je een lastminute hebt geboekt. Ik ga voor de 14e keer met OAD, en heb ze altijd eerder gehad⦠Istanbul had ik ook al 2 weken van te voren binnen⦠Maar ja we wachten af⦠Ik maak me er niet druk om, maar mijn moeder zit helemaal in de stress!!