O gaaf man.
Ik weet niet welke maat je moet hebben, maar je kunt ze bestellen tot maat XL.
Nu moet ik enkel nog de lama’s thsirt hebben.
hihihiihh vind ik ook een goed programma.
Groet jac
O gaaf man.
Ik weet niet welke maat je moet hebben, maar je kunt ze bestellen tot maat XL.
Nu moet ik enkel nog de lama’s thsirt hebben.
hihihiihh vind ik ook een goed programma.
Groet jac
Mijn moeder had op de markt gekeken maar daar was xl echt heel klein!!
x
hmmm oke.
Ik heb hem besteld op pagina www.netalsindefilm.nl
daar kun je hem ook weer terug doen.
Ik dacht eerst ook dat xl te klein was maar deze zat aardig goed.
Ben er erg trots op mijn tshirt.
Heb net gekeken op de pagina hij kost 19,95.
Groet jac
Keej thanks!!! Ik moet maar ff kijken!!! Ik ga zo weer lekker naar huis! En dan vanavond in de verf!! Zal morgen ff een foto hierop zetten van mijn outfit van de toppers haha!!!
x
Mmm jammie je haar klinkt lekker
Chocolade en die blonde plukken is dan witte chocolade? Jammie!
hee meiden,
Het afdansen ging goed. Ben benieuwd 10 juni krijgen we de uitslag. In september gaan we verder met de bronscursus. Heb er veel zin in.
groetjes Linda
o gaaf man, spannend hoor. Ik duim voor je.
Groet jac
@Cyn: lekker zo’n grote boeking! Gaan ze naar het voetbal ofzo?
Ben benieuwd naar je nieuwe haar! Doet je schoonzusje toch je haar?
**@Jac: jeetje kan het me voorstellen dat jullie behoorlijk kwaad waren. Gemeen hoor van jullie chef! En vooral sneu voor dat meisje! **
@Rien: hihi chocoladebui?
@Linda: fijn dat het zo goed ging! Nu maar wachten op de uitslag!
@Cyn
Ben benieuwd naar je haar en naar je Toppers-outfit.
@Rieneke
Inderdaad klinkt het haar van Cyn lekker. Lijkt op die witte bonbonbloc met bruin van binnen…jammie…jammie. Gelukkig ben ik straks de rij van de chocola voorbij gerend in de supermarkt. Begin het te leren.
@Jac
Zou ook uit mijn vel springen als ik dat mee zou maken. Kan er absoluut niet tegen als er iemand onrechtvaardig behandeld wordt.
@Linda
Gaat goed komen 10 juni. Op naar het brons!!!
hehe jazeker chocoladebui! Wilde net weggaan naar de winkel om weer eens een lading chocolade in huis te halen, maar bedacht me nog even WW te checken ![]()
Pfff ben hard aan het leren…dus heb wel wat chocolade verdient! Morgenavond tentamen (gelukkig net voor Desperate housewives afgelopen
mis dus net niks
pfieuw)
Maar vanaf woensdag ben ik dus weer actiever hier ![]()
Zo meiden, nou die arts kan niet meteen iets voor me doen! Je moet een BMI hebben van 40+, en de mijne is “maar” 39, dus sorry u komt niet in aanmerking voor het hulpmiddel!!!
Weeg dus “maar” een kleine 40 kilo teveel he, das helaas niet genoeg!!
Wat wel uit de onderzoeken is gekomen dat mijn schildklier niet echt optimaal werkt, dus naar een internist dan maar weer, en verder VOOR AL DOORGAAN MET DE WEG DIE U NU GAAT, HET GAAT TOCH!!!(Nee die kiloos ben ik kwijt geraakt door mega-stress!!! Leuk joh een puber van een ander NOT!)
Maar goed, ik klaag niet, nog 10 dagen en dan …JOEPPPIEEEEEEEEEEEE
![]()
Ook stom zeg, maar goed niks aan te doen.
Jeetje wat schiet dat op he 10 dagen en dan lekker naar turkije.
Groet jac
@Rien: succes met je tentamen morgen! En daarna lekker Desperate Housewives en Grey’s!!
@Beps: lekker behulpzame dokter zeg…Nou ja straks lekker eerst maar 's genieten in Turkije!!
Hmmm vandaag eerste werkdag. Iedereen was weer lekker aan het zeuren. Hoop dat het morgen een stuk gezelliger is.
@diamond: was gister hartstikke gezellig bij mijn ouders
waar is iedereen?
leren ![]()
spelletjes spelen, tv kijken(The Matrix YEAHHH!!), wachten tot het tijd is weer naar bed te gaan denk ik
![]()
@kelebek:succes morgen met je tentamen, zal voor je duimen