Turkish Tea Time Deel 1

@llemaal: Toppers was zooooo geweldig! Als ze volgend jaar weer komen, dan ga ik zeker weer!!! HEERLIJK! Echt 1 groot feest!!!

@Beps: ja nog maar 1 weekje!! Heerlijk hoor! Kan echt niet wachten!!! Maar jij gaat ook al bijna!!!

@Marion: Have fun with you telephone!!

x

@Marion: Eerst 24 kilo aankomen, gaat het er ook makkelijker af!! En dan dus extra opletten dan gaat het extra hard. De knop is om, moet vanmiddag langs een arts ivm afvallen, het wilde niet lukken, en nu ineens wel. MAAR…er moet nog 30-40 kilo af, wil ik op mn 'gewone’gewicht(volgens de tabellen dan) komen, maar eens kijken of ik er extra hulp bij kan krijgen. Houd jullie op de hoogte!(leg het wel toe als ik meer weet!)
:wave:

@Beppie
Het begin is er toch. Met behulp van die arts gaat het heus wel lukken!
Als je er te veel mee bezig bent werkt het ook alleen averechts meen ik, maar ja, heb makkelijk praten, hoef maar een kilo of 5.

@Beps: Toppertje!!!

x

@cyn…gelukkig dat het zo naar je zin hebt gehad…!!

@diamond…oke, zorg ik dat ik er dan ben;)

@sev…smakelijk eten, ik ben ook niet zo weg van asperges…

vandaag alweer mn laatse schooldag gehad…:smiley: klinkt goed he?
moet wel nog 4 weken stage lope, en ik moet ook nog naar school voor een hoop verslagen in te leveren, lessen heb ik dit schooljaar niet meer:D

liefs

filiz

@ Beppie, het begin is er en wij staan achter je hoor.

@iedereen die asperges gaan eten geniet ervan. Mij maak je er niet blij mee.

En ik moet even zeggen, het leven is sons oneerlijk.
Zo dat is eruit. Had even een iets op hetwerk meegemaakt wat in mijn ogen niet eerlijk is.
Maar ik ben geen grote baas, dus heb er niks over te zeggen.

Groet jacquelien

soms bedoel ik dan ipv sons maar dat iss denk ik wel voor iedereen duidelijk.

Groet jac

neej…jac…ik was evenm helemaal de lijn van het verhaal erdoor kwijt;) nee sorry flauw grapje…

klopt, niet alles wat gebeurd is eerlijk. nooit leuk natuurlijk, maar volgens mij moet je er hoe dan ook, het beste van maken.

xx

filiz

**@Beps: Marion en ik komen er zo aan! Super dat je al acht kilo kwijt bent, het begin is er en daar mag je best trots op wezen! **
Moet trouwens nog 3,5 dag werken, hoeveel moet jij er nog voor de vakantie?

**@Cyn: hé leuk dat de Toppers zo gaaf was, kon ook haast niet anders natuurlijk! **

**@Filiz: zie ik je dan :smiley: **

@Jac: vertel mij wat…wat kun je je dan kwaad voelen he! Hopenlijk is het weer een beetje opgelost nu.

Kus, Dia

Nou, ik denk dat wij hier in ons grote dorp de beste asperges hebben. :yes: Hoe ik dat weet? Mijn manneke is net thuis van het asperges steken bij de boer en brengt weleens wat mee. Doet hij al voor het 5e jaar van eind April tot de langste dag, 21 Juni. Iedere dag, ook het weekend is hij er mee bezig.

Maar aangezien wij de 13e op vakantie gaan, wordt het voor hem een week korter.

Dus dames, als jullie lekkere verse asperges willen, kom even langs zou ik zeggen.:wink:

Groetjes Roanna

Sorry Bep, ik lees het net pas Goed zeg van je! Ga zo door!

En Jac, er is bij ons momenteel ook van alles aan de hand op werk. Zo erg zelfs, dat er al iemand zelf ontslag heeft genomen.

Roanna

@Dia: Ja echt onwijs gaaf!! Zaten precies mooi in het midden, dus we konden alles perfect zien gewoon!!! Ga volgend jaar zeker weer!:RockOn:

x

@Roanna: ha dan komen we dus zo mooi jouw kant op vliegen! Dus bij jou op het werk ook al zulke toestanden? Bah vervelend als de werksfeer zo verpest wordt…

**@Cyn: gaaf hoor zo’n avond. En ook al ben je geen fan dan wordt je nog helemaal meegetrokken. Ben 's ooit bij een concert van Frans Bauer geweest en was echt lachen! **

Haha ja Franssie Bauer lijkt me ook geweldig! Wil ook weleens naar Jan Smit!!! Gister kwam Jim ook optreden, en al die meiden onwijs gillen!!!

Woeehoeee… zojuist 23 personen geboekt! Zonder dat mijn systeem vastliep, nu maar hopen dat mijn andere systeem het nog wil doen!

x

naar turkije…??:smiley:

@cyn: wow dat is mooi 23 personen.

Bedankt allemaal, maar ik ben nu zo kwaad dat ik toen ik thuis kwam gelijk de computer aangedaan heb en aan het kijken ben naar andere banen.
Niet goed maar af en toe heb je een dipje.
Zal het in grote lijnen vertellen.
Iemand is met de opleiding bezig voor verpleegkundige, maar mijn afdelingshoofd mag haar niet zo en geeft haar een onvoldoende met het zegje je functioneert niet zo als een verpleegkundige, stond met mijn oren te klapperen. Maar goed wij als collega’s kunnen niets inbrengen en dit is niet het enige voorval.
Dus had hem effe helemaal gehad.
O ja en ik heb ook maar het club cd op gezet van het hotel.
En dat maakte me iets vrolijker en ik kreeg een aanbod om in het hotel te gaan werken, maar ja dat doe je ook 1 2 3 niet.

Groet jac

Trouwens mij lijkt het ook leuk om naar jan smit te gaan.
Zijn vrienden waren een poosje geleden hier in de buurt en om 24:00 was jan er ook.
Was echt een dolle boel.

En trouwens heb een t shirt gekocht met de tekst: ik heb er geen kracht meer voor.

Groet jac

Nee helaas… naar duitsland!!! Vanavond ga ik mijn haar verven!!!

x

O leuk weet je al de kleur???

Ben benieuwd.
Groet jac

Dat shirt wil ik zoooo graag! Maar de maten die je hier kunt kopen zijn zoooooo klein!! Daar pas ik echt niet in!! Gisteren liepen er echt heeeeeel veel mensen met dat shirt!!! En mijn haar wordt Chocolade met blonde plukken!!

x