@diamond: hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
De zomertijd gaat ook altijd veel sneller voorbij dan de wintertijd, bij mij dan…
Vind winter soms echt zooooo langzaam gaan…
Gelukkig is het nu lente (al merken we er op het moment niet veel van, het lijkt wel herfst…)
Maar Linda die 110 dagen zijn zo voorbij hoor! ![]()
Ben weer op school. Had alles al goed voorbereid dus even tijd om hier te lezen.
Voor veel mensen schiet het al lekker op. Die gaan over een aantal dagen al naar Turkije toe. Wat een heerlijkheid. Ik hoop dat het hier ook eens een beetje gaat zomeren hoor, want ik heb het steeds zo koud.
Heb nog steeds m’n leren jas en laarzen aan.
Ik ga over 42 dagen weg vertrekken, op 10 juli. Gelukkig maar, want ik heb echt heimwee naar E en naar Side. Het gekke is mijn naam verdwijnt steeds uit de lijst, terwijl Cynthia hem er toch echt in gezet had. Dat wilde mij niet lukken.
Ik zal dan niet klagen dat ik het daar te heet heb.
Ik wens iedereen een heel plezierige werkweek, schoolweek toe. En voor degenen onder ons die examen moeten doen TOI, TOI, TOI.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Je staat er weer tussen Fransijn
!!
*Jacquelientje…2 juni…Alanya
*
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Fransijn…10 juli…Side
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober Center Parcs
Goeiemorgen meiden !
Zo meteen jullie kant op richting ZUIDDORP om heerlijke asperges te gaan eten en mss nog een beetje iets leuks van nederland mee te pikken ![]()
Tot vanavond ![]()
@Sev
Veel plezier in Nederland en geniet van de asperges!
@Sev: Geniet!!! Ohhhw zoooo lekker asperges!!! Mss gaan we dat wel eten vanavond!!! Hmmmmm!!!
![]()
Kan mijn mannen er hier niet blij mee maken…
@Linda: nee hadden een lekker rustig dagje. Eerst uitgeslapen en ontbeten en daarna beetje opgeruimd, gelezen en geinternet. Hoe was het bij je ouders?
@Sev: have fun in Nederland! En eet smakelijk! Mijn vriend houdt helaas niet van asperges dus heb ze tot nu toe nog niet gehad.
**@Marion: zullen we dan maar samen asperges gaan eten
**
@Dia
Goed idee!! Hoe laat en waar? Misschien kunnen we het tapijtje van Rieneke lenen.
**@Marion: goed plan! Haal ik zo ff het tapijtje op bij Rien en dan kom ik je halen. Gaan we lekker asperges eten! **
Moet nog wel eerst mijn nieuwe mobiel op gaan halen!
Goeie morgen allemaal (nog net)!!
Asperges jammie!!! Helaas moet ik de hele dag leren, dus geen tijd om mee te eten
Maar natuurlijk mogen jullie het tapijtje lenen!!!
Dia ik stuur em was alvast jouw kant op ![]()
Sev: Veel plezier en eet smakkelijk in Nederland ![]()
Liefs
@Marion, bedankt dat ik weer in de lijst sta, anders is het net of niet gaan mag.
Heb je je nieuwe mobiel al?
Heb ook net een nieuwe bij m’n abonnement gekregen. Een Treo smartphone 650, met internet enzo. Zou het zelf nooit gekocht hebben, maar hij is toch wel gaaf.
Ben al dagen alles aan het uitproberen
Wat asperges betreft! Wij hebben hier in dorp een van de beste aspergeboeren uit de omgeving.
Ik ben er dol op. Vooral aspergesoep is ook zalig. Er is zelf een speciaal aspergewinkeltje bij de boerderij.
Jammer dat het seizoen van asperges maar zo kort is.
Eet lekker Sev.
Ik ga nu BROOD eten.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn
Nee, ga hem nu halen. Ben wel benieuwd. Heb altijd een hele simpele gehad, nu dus ook eentje met alles erop en eraan, Sa****g Z320i. Zal dus ook de eerste dagen nodig hebben om te kijken wat er allemaal op zit.
@Marion: veel (uitprobeer)plezier met je nieuwe mobiel! Ik kom hem zo even bekijken want Riens tapijtje is aangekomen. Vlieg meteen jouw kant op!
@Cyn: Over 1 week ben jij er al, mazzelbips!!! Nou dan kan je me mooi smsen hoe het is enzo!!! En de groeten doen aan Bloemmie!!! Jaha!!!
@Marion: Is een vet toestelletje, en ik hoop dat je tijd genoeg hebt, anders kom je er na 1jaar pas achter wattie allemaal kan:laugh: (had ik ook al hoor, is niets unieks hihi)
Asperges vind ik zalig, hubbie een beetje, de puber niet, maar die eet niet hier vanavond dus dan is dat een goede optie!! En ik vind ze zalllugggg!!!
@Dia: Ik ga dus mee hoor, naar Marion voor de asperges, ff hierlangs vliegen dus!!
@Rien: Niet teveel lopen hoor, kan je je leven lang last van houden!!
@Fransijn: OHHHHH ik ben jaloers, de lekkerste asperges in het dorp!!! Jammie!!!
Zo bijna het weekend afgelopen, morgen weer werken enzo, dus ik mag er weer 3 dagen tegenaan!! Ik houd jullie vanaf morgen weer op de hoogte!!
![]()
@Beppie
Heb jij hetzelfde toestel? En bevalt ie? Had hem al begin februari besteld maar moest wachten tot het oude abonnement was afgelopen, vandaag dus…groot voordeel van het nieuwe abonnement: kan nu ook lekker goedkoop naar Turkije bellen.
Gezellig dat je ook asperges mee komt eten!!!
@Dia
Ben er klaar voor!!! Op naar de asperges.
@Marrion: Nee, ik had dat al met de D500, maar die heb ik nu ingeruild voor de E820(nog meer, kleiner, platter weet ik veel, hij kan alleen niet koken helaas hihi)…maar ik heb ook naar die gekeken, en ik blijf het een heeeel leuk toestel vinden!
Kom maar op met die asperges, veel saus ei en ham graag(ben 8 kilo afgevallen dus kan wel iets extra’s hebben, heb ik verdient!!!)
![]()
8 KILO!!!
Hoe heb je dat gedaan dan in zo’n korte tijd??? Echt knap.