ik snap ook niet dat het zo rustig is…hopelijk wordt het straks weer drukker…
als het eenmaal zomervakantie is.
@fransijn…gelukkig dat je schoonmoeder zo goed wordt verwend…
ik hoop dat er snl wat meer gasten in het hotel komen waar je vriend werkt, of dat hij snel iets anders vind. houdt je ons o de hoogte?
@Fransijn: Mijn vriend werkt ook bij de massage, maar dan om ze te verkopen en ook hij zegt dat: 1. Er maar 250 mensen zitten in een hotel waar anders 600 mensen zijn. 2. Niemand een massage wil momenteel… Dus verdient hij ook geen geld. Ook hij kijkt uit naar een andere job maar niemand heeft nog iemand nodig omdat er te weinig volk is… Nou, ik vraag me af hoe het zal aflopen, we blijven hopen op een goede zomer !
Sterkte meid !
Jeetje ik had het absoluut niet verwacht dat het toerisme in Turkije dit jaar zoveel minder zou zijn dan voorgaande jaren. Maar wie weet wordt er straks nog behoorlijk wat geboekt, we moeten het maar afwachten…Ben wel heel benieuwd waar die mensen dan allemaal wél naartoe gaan.
@Rien: hoop dat het snel helemaal zeker wordt dat je 1 augustus gewoon lekker kunt gaan, kun je tenminste echt gaan aftellen. Hoe gaat het ondertussen met je werk voor school?
Pfff ja, nou ik moet dus een rapport schrijven over een onderwerp waarvan ik het boek niet heb en de colleges ook niet heb gevolgd (ik weet et was niet zo slim van me…) Dus best lastig! Maar zoals het er nu uitziet kom ik er wonderbaarlijk toch nog wel uit (heb goedbruikbare info op internet gevonden, pfieuw!!)
En dan heb ik dinsdag ook nog een tentamen
Haha ik kreeg net een filmpje opgestuurd, waarop je mij ziet waterskieen! Ohw was zoooo tof! Ik wil snel nog een keer!
@Rien, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!!! @Dia: ben je er al een btje klaar voor, ik begin nu echt vet af te tellen!!! Nu nog dins-woens en donderdag, volgende week dinsdag woe vrij, en dan donderdag nog een cursus, en dan…JOEPPIE!!! Maar dan ben jij al weg, Cyn zit er dan al 3 dagen!! @Cyn: Lekker bij de Mc geweest?? Zit daar ietsje vandaag he, bij de S**ll!!
Ik heb bijna niets gedaan vandaag, alleen de IS!! Owww ik wilde dat het was was!!! Maar nee, nog meer dan genoeg IS!!! BLehhhh!!!
Mn kies gaat, maar het is allemaal beurs en gevoelig!!!
Nou morgen een nieuwe dag dus
**@Beps: ja gaat snel nu he!! Hoef ook nog maar 3,5 dag te werken, heerlijk! Ben de kleren die ik mee wil nemen al een beetje apart aan het leggen in m’n kast en m’n toilettas aan het vullen ** En dan: here we come!!!
Hmm ben wel jaloers op jullie, jullie gaan allemaal al zo snel. Ik ga pas 15 september. Heb net maar even geteld, over 110 dagen ga ik dus naar Turgutreis. Voor de eerste keer naar Turkije. Oh kan echt niet wachten. Moet morgen weer werken na twee weken vakantie te hebben gehad. Nou ja vakantie, mijn ouders veel geholpen zijn zijn nl twee weken gelden verhuisd maar ook in mijn eigen huisje veel achterstallige schoonmaakklusjes gedaan. Komende week meteen een extra koopavond, heb er dus twee deze week. De week erna maandags de hele dag werken (2e pinksterdag) en de dag erna meteen weer een extra koopavond. Begin dus weer lekker.
@diamond: kom je de 7e zeker uitzwaaien hoor staat al genoteerd in d agenda. Nog plekje over in je koffer? Ben trouwens wel benieuwd naar de Turkse appelthee!
@beppie: gaat het alweer iets beter? Heb jij ook toevallig nog een plekje over in je koffer? Hihi
* Jacquelientje…2 juni…Alanya:TURKEY: *
*
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober Center Parcs
*Jacquelientje, Cynthia, Diamond, Annemiek, Marjogege en Mar ik ben ook jaloers op jullie! Het wordt hier nog stil zonder jullie…
Wat gaan er veel mensen weg binnenkort!!!
Linda1980: er is nog wel een plekje in mijn vliegtuig vrij En anders kunnen we binnenkort ook wel weer met zn allen op mn vliegend tapijtje weer richting de haven van Alanya gaan
@Linda: ja veel nog he! Maar voor je het weet is het zover hoor! Weet nog dat we in december gingen boeken voor Alanya en toen leekr het nog zover weg en nu gaan we al bijna!