Turkish Tea Time Deel 1

@Beppie:
Arme meid, je krijgt het wel voor je kiezen. Weer dezelfde als die een poos geleden aan het klieren was? Hopelijk is het leed dan geleden nu hij eruit is.
En omdat jij nu siewig bent moeten hubbie en puber je maar flink in de watten leggen dit weekend!

@Marion, ja het is dezelfde dus!!! En ik hoop ook dat het nu over is, want ik word er idd niet echt vrolijk van! Ik HAAT een prik bij de tandarts en als je er dan, zoals gister, binnen 5 uur 2 keer 1 krijgt, nee dan komt het niet echt goed met je humeur dus! Maar nu is het een btje stijf en gevoelig, maar de 1ste pijn is weg, gelukkig!!

Zijn er nog leuke plannen voor vandaag bij jullie?? Bij ons niet, een gewone zondag, de was en het huis en wij, ach ja, het leven blijft gewoon door gaan:laugh:
:wave:

@beppie: wat vervelend zeg met die kies! Hoop dat alles snel weer goed is.

Ik ga begin van de middag naar mijn ouders. Zij zijn vandaag 30 jaar getrouwd. Samen met mijn vader mijn oma ophalen. Als wij terug zijn is mijn andere oma er ook, mijn ooms en tantes en neefjes.

@linda: gefeliciteerd en veel plezier.

@ beppie: hopelijk gaat het gauw weer beter met je kies.

Groet jac

@ linda:
Ik ben niet echt blij met de heen tijd maar er is niks aan te doen.
groet jac

*:turkey: Jacquelientje…2 juni…Alanya:TURKEY: *
*
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…7 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda1980…31 oktober Center Parcs

Zo maar weer even het lijstje naar voren gehaald
Groet jac*

@ Linda: GEFELICITEERD!!!

@ Beppie: Oew sterkte met je kies! Ik hoop dat de pijn nu weg blijft! Kiespijn is erg vervelend!!! :frowning:

Moet vandaag alweer d ehele dag met school bezig :frowning: Drukke week deze week :frowning: Bah nou ja…

@Linda
Gefeliciteerd met je ouders. Maak er samen een mooie dag van.

@Beppie
Gelukkig dat de ergste pijn weg is nu, al is het natuurlijk niet prettig dat alles stijf aan voelt. Geluk bij een ongeluk dat het voor je vakantie is. Zou in Turkije gebeuren, zet wel gelijk een domper op je vakantie.
Wij gaan ook niets doen vanmiddag. Komen mensen naar het bedrijf kijken.

@Rieneke
Sterkte met leren :(. Hoe is het nu met je enkel?

@Bloem: Gelukkig dat het weer iets beter gaat!!!

@Beps: Oeh… het lijkt wel een vloek ofzo… Mijn vader heeft ook last van zijn kies… Losse vulling ofzo!!

@Linda: Gefeliciteerd!

Over 1.5 uur gaan we al richting a’dam… eerst even Villa Arena bezoeken… Wie weet er of er een MC Don*lds zit bij de Arena???

X

@linda…gefeliciteerd:D

@beppei…sterkte met je kies…ik hoop dat je snel nergens meer last van hebt

@cyn…veel plezier straks…het zal waarschijnlijk wel, waar heb je tegenwoordig geen fastfood keten…?

groetjes

filiz

@cynthia: moet je eens op de site van hun kijken. zijn er zeker wel een stuk of tien in a’dam

Veel plezier vandaag verder Cynthia!

Dank je! Het gaat ineens een stuk beter met mn enkel. Kon ik er gister nog nauwelijks op lopen, lukt nu al wat beter. Af en toe nog wel pijnscheuten, maar het voelt al beter aan dan gister. Moet em nog steeds niet te veel bewegen natuurlijk, maar volgens mij valt het toch allemaal wel mee :slight_smile:
Zou woensdag sowieso al naar de dokter gaan, dus dan vraag ik er dan meteen ook voor mn enkel na. heb ook lieve huisgenootjes :smiley: die wilden al boodschappen voor me doen gister, de schatten!

@Linda: Ik kan de site niet openen van hun!! Maar ach we zien wel, weet wel dat er een f*bo zit… dus dat komt wel goed :wink:

@Rien: Mooi zo dat het weer iets beter gaat! Sterkte nog!!!

x

@Cyn
Veel plezier in de Arena!
Zou er hier eentje een gat in de lucht springen als hij er heen kon. Moet alleen nog wachten tot de clubdag van de Ajax Kidsclub. Geloof dat het 11 augustus is.

@Rieneke
Fijn dat het een stuk beter gaat!

@Beps: ow wat balen dat je weer last had van je kies :mad: Hopenlijk heb je vanaf nu nergens meer last van!

@Bloem: gelukkig dat je weer wat positiever klinkt meis! Vanaf nu samen lekker gaan genieten van leuke dingen daar!

@Jac: nog ff en je gaat al!

@Cyn: heel veel plezier bij de Toppers! Lijkt me echt ontzettend leuk om 's bij te zijn.

@Rien: gelukkig gaat het weer wat beter met je enkel! Idd erg lief van je huisgenootjes!

Nou al een hele tijd niet meer geteld, maar…nog 10 dagen en dan gaan we al! Deze week een behoorlijk drukke week dus die zal wel zo om zijn. Zaterdag lekker lunchen met een vriendinnetje die ik al een tijdje niet heb gezien en dan nog dinsdags werken en woensdag de lucht in! Can’t wait!!!

@ Dia: Oew ik wil ook wel weer naar Alanya, maar eerst maar eens kijken of mn Istanbul-reis 1 augustus nog wel doorgaat :slight_smile:

Heel voorzichtig zeg ik: nog 64 dagen…

Heel voorzichtig want ik ben er nog niet helemaal zeker van, dacht eerst dat het sowieso niet door kon gaan, maar sprak K gister over msn en die zei dat hij waarschijnlijk toch wel kon op 1 augustus. Dus ben benieuwd naar zijn verhaal, helaas moest hij alweer weg toen ik net online kwam…

Hé lieve mensen,
Ik was een aantal dagen niet geweest en het is niet om bij te houden wat er hier allemaal gebeurt.
Bloem zit even wat moeilijk, Bep met kiespijn, Mensen die naar Toppers zijn geweest of naar Ahoy, Rieneke met een zere enkel, Hondje Bo die erbij gekomen is.

Te veel om op te noemen.

Ik kom net bij m’n schoonmoeder vandaan, eventjes wat extra verwend, want volgende week is het weer een drukte met het naar school gaan en m’n bijbaan. Dan kom ik er maar weer weinig aan toe. Maar gelukkig zijn er nog meer lieve mensen op de wereld die naar haar omzien.

Vanuit Side ook geen echt blijde berichten. Het is zo rustig in het hotel waar Ercan werkt, ze hebben bijna geen werk in de massage en hamam. Ze verdienen dus ook bijna niets.
E was behoorlijk depri hierover.
Als het zo door gaat zal hij proberen om wat anders te vinden. Maar ja, de vraag is wat en waar?
Het is om gek van te worden, deze voortdurende onzekerheden.
Ik hoop echt dat het toerisme weer wat aantrekt:(
Zij zijn niet de enigen die met deze problemen te kampen hebben.

Gelukkig ga ik er over 43 dagen al naartoe, al zou ik eigenlijk liever nu zijn gegaan.
E had liever dat ik nu voor een paar weken zou komen, want we zouden dan alle tijd voor elkaar hebben. Hij vond dat ik het maar met m’n directeur van school moest bespreken.
Ik zei dat dat hier in NL niet zo werkt en dat ik nu niet zomaar kan komen. Daar begreep hij niets van. Het is zo moeilijk uit te leggen aan hun, dat dit soort dingen niet vrijblijvend zijn. Eigenlijk moet het maar gebeuren als het hun uitkomt, maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet.
Ik ga wel zien hoe alles zal uitpakken.

Ik ga nu even wat doen voor school. Ik hoop snel weer te komen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Toch begrijp ik dat niet helelmaal dat het zo rustig is. Of zou het nog moeten komen? In mijn omgeving gaan er zovelen naar Turkije op vakantie binnenkort.

Een collega van me gaat de 31e mei, met 11 man naar Alanya naar Grand Kaptan. ( ben best wel een beetje jaloers) :laugh: :embarrese

Neef van me met de familie naar Bodrum, kennissen van me naar Kusadasi met de hele meute. Wat is er dan toch aan de hand met het toerisme in Turkije? Ik vind het ook sneu voor die mensen daar.

Fijne dag nog verder allemaal.

Groetjes Roanna :wave:

Ik snap het ook niet!!! Waarom zijn er ineens zo weinig toeristen, spookt de vogelgriep nog in hun hoofd ofzo??
Waar zijn alle toeristen dan naar toe? Wat zonde!
Ik hoop dat er nog snel een drukte gaat komen… en dat de mensen in de Turkse toeristengebieden weer snel genoeg werk krijgen, zo is et toch niet te doen??

Liefs Rieneke