Turkish Tea Time Deel 1

@llemaal: gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?

Nee… denk het niet! Mijn vader is werken, dus ik denk dat ik lekker bij mijn moeder blijf!!!

En jij?

x

@cyntia: mijn ouders en zusje komen vanavond op visite, morgenmiddag naar mijn ouders toe. oma,s ooms en tantes komen dan ook ivm 30-jarig huwelijk van mijn ouders morgen

Gezellig!! Poeh 30 jaar al!! Oh god… mijn ouders ook dit jaar haha!! Veel plezier meis!

x

Dank je jij sterkte nog de laatste drie kwartier

nee… :frowning:

@Lin: Thanks… dat gaat wel lukken! Mijn schat is toch nog steeds online!:banana:
Meiden ik ga hier zo weer ff pleite!! Spreek jullie snel!

:wave:

X Cyn

**Wij gaan vanavond naar vrienden. Moeten alleen een behoorlijk stuk rijden naar hun toe :jeez: **

Iedereen een fijne avond!!

Ik ga vanavond eten bij mn ex vriend (we zijn nog gewoon vrienden). En filmpje denk ik. Maar nu eerst nog maar even hard leren, bulgh!
Veel plezier vanavond iedereen!!

Liefs!!

Hé Rien wanneer geen we weer stappen?
Eetze vanavond!

Wat hebben jullie lekker gekletst zeg!!! Vanaf gistermiddag problemen gehad met de verbinding dus kon niet meer op internet :frowning: , kom je er achter hoe verslaafd je bent. Een hoop bij te lezen dus, leuke berichten maar helaas ook minder leuke.
Hopelijk vergeet ik niemand.

@Bloem:
Schrok ff van je bericht. Niet verwacht na al dat positieve nieuws. En zoals altijd komt dan alle narigheid tegelijk. Hoop dat je moeder snel naar Turkije kan komen. En over een weekje zijn ook onze Cyn en Bep in Gümbet. Kan je tenminste ff je ei kwijt. Kop op meissie, denk aan je!!!

@Cyn:
Veel plezier bij Toppers. Gelukkig geen last meer gehad van die engerd.

@Marjan:
OOOOOOOO wat leuk een kleine pup. Mooie naam trouwens BO.

@Rieneke:
Rustig aan met je enkel, kan flink pijn doen als hij is gekneusd. Misschien ook maar even een dokter naar laten kijken voor de zekerheid.
Jammer na zo’n leuke middag waterskiën.

@Mar:
Ga je het doorzetten en in je uppie naar Marmaris? Super zeg!

@Beppie:
Begon je tussen de berichtjes al te missen, en opeens… daar was ze gelukkig weer. Puber gelukkig ook genoten van de rijles. Wordt het voortaan samen kicken.

Hallo,

Ja als jullie gaan ga ik nu wel een keer mee er mag niks meer tussen komen.
Ik ga vanaaf voor de buis. Mijn ouders zijn vandaag terug gekomen van een weekje duitsland.

Heb ook mijn tijden gekregen voor 7 juli 20:55 en terug vlieg ik om 13:05.
Maar het kan natuurlijk weer veranderen.

iedereen een fijne avond!!!

Groet jac

@jac: ben je blij met de tijden. in september vrtrekkenw ij hier om 16.50 en komen de weeke rna hier weer terug om 16.05

Zuiddorp ga ik maandag naartoe ! Kennen jullie het ?

@sev:Nee, heb geen idee waar het ligt

@Sev:
Geen flauw idee waar het ligt!

hey allemaal. weer lekker aan het kletsen hier…
zullen het maar niet over de hollandse herfst hebben hè bah bah bah.
heb uit pure frustratie vandaag weer veel te veel gekocht, haha.

over frustratie gesproken: heb ik een heeeeeeeerlijke pizza gekocht , had 'm in de oven gedaan…ga ik Verhalentopic weer ff bijschrijven (voor de liefhebbers, heb er net weer een stukje bij gezet) ennnnnnnn je raadt het al: zwarte pizza…BAH , heb er de balen van. Stom van me ik denk wat ruik ik nou. Maar even naar de Turk voor een pizza :wave:

Zo meiden ik ben siewig!!! Had zooooo’n kiespijn, kloppen enzo pijn pijn pijn!!! Ik de tandarts gebeld vanmiddag, erheen geweest, ach kan nog wel gered die kies, ff boren, 50-50 kans…oke dan niet trekken…verdoving 4 uur later uitgewerkt…PIJN PIJN PIJN!!! Ik terug naar de tandarts, weer verdoofd en die kies is er nu uit!!! Hopen dat het nu over is want ik heb er geen zin meer in!!!
:wave:

thanks allemaal
td en ik hebben het weer goed gemaakt en hopelijk blijft het ook zo. zo’ n relatie kan ook niet leuk zijn onder zoveel stress. daarom gaan we ook leuke dingen doen voortaan. hopelijk
enne von. ik had eerst je pm gezien en daarna besloten om jullie ff op de hoogte te stellen, dus niks geen sorry.
verder warm en nog steeds geen sokkken aan, wel een lekker windje nu. wel rustig nog steeds.
groetjes!!

@Bloem:
Gelukkig weer wat goed nieuws vanuit Gümbet!!!