@Linda: Haha ja het is wel weer lekker saai! Af en toe mensen voor een gids, maar verder zie je hier geen mens!! Heb zojuist de afwas maar ff gedaan, en even wezen lunchen!! Ach nog maar 3 uur en 50 minuten!! Haha ben onderhand al verslaafd geworden aan een spelletje op deze pc haha!!
jeetje…1 avond niet lezen en je hebt alweer een uur werk!! maar oek, het houd ons bezig:D
@rieneke…wat erg dat je je enkel hebt gekenusd!! ik wens je veel beterschap…hebn verder geen idee wat je er nog aan zou kunnen doen, behalve hem goe hoog houden
@bloem…ik kan me voorstellen dat het af en toe een beetje moeilijk is! komt vast wel weer goed meid;) hoop dat je moeder snel een ticket vind
@sev…alvast smakelijk:D waar ga je precies naartoe?
gister was erg gezellig:) we hebben besloten om 1 avond soundmixshow te houden, en ieder mag voor een ander een leid uitzoeken…
mijn liedjes zijn geworden>>seksbom en feliz navidad…haha ik ga maar eens beginnen met instuderen:banana:
vanaaf lekker turks eten…heb dr zn in. kom je helemaal in de turkse stemming…turkse muziek op de achtergrond…turkse obers…goh was 't maar vast 6 uur!!
Euhhhhh, goeie vraag meiden, als mn ma thuiskomt weet ik het jullie zeker en vast te vertellen. Het is niet zooo ver in Nederland, dichter bij België maar vraag me nu echt niet waar
Heey Filiz!
Wat leuk dat jullie een soundmixshow houden! Succes met instuderen!!
Ohw ik moet als de sodemieter achter de pc weg en gaan leren…
Spreek jullie hopelijk vanavond wel weer!
@llemaal, daar ben ik weer eens!!! Ik is naar de kapper geweest en mn ragebol van laatst is een btje bijgewerkt dus! Zit een stuk beter!! Manlief en puber waren zowaar een btje enthousiast erover, dus denk dat het echt leuk zit(hihi)
@Cyn: Nog ff meid, dan zitten we er, jij dan wel ff eerder dan ik, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben al echt aan het aftellen dus
@Marja: jawel ik rijd nog steeds…moet zelfs 7 juni mn 1ste examen doen!! De puber is ondertussen ook geslaagd voor de theorie en heeft gister zn 1ste les gehad, wat een kicken was dat hier !!!
Tof een puppie, BO, gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!! Genieten hoor!! En met de bruine gek dat gaat helemaal goed hoor, die zijn zoooo lief voor die kleintjes!!
Allemaal verder ik heb niet alles bij gelezen, jullie zijn TE ERG!!
Kom nu weer wat vaker langs, was deze week een btje er niet zeg maar!!
@Beps: Ja lekker he!! Maandag over een week ga ik gewoon al! En jij over 13 dagen ook al!! Zooo lekker!!! Haha was gister bij Linda, en die heeft haar koffer al gepakt!