Turkish Tea Time Deel 1

ppfff. warm hiero zeg. erg warm. kan me niet herinneren dat het vorig jaar in juni ookal zo warm was, maar dat zal wel anders zijn als je niet heel de dag in het zwembad kunt liggen.

op zich gaat het redelijk, en dat zeg ik, omdat ik echt wel geniet van het mooie weer en de zilte lucht en het geen sokken hoeven te dragen idee en meer van dat soort kleine dingen, maar er zijn toch best wel veel grote dingen aan de hand, waardoor ik niet barst van geluk.
geen klanten= geen geld. ik red het wel maar wat meer geld zou toch wel prettig zijn.
ik moet zsm naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep waar ik als een berg tegenop zie. niks ernstigs maar erg vervelend. hopelijk komt mn moeder, maar ze kan geen vlucht vinden op de tijd dat ze vrij kan krijgen, dus dat wordt erg lastig.
grote problemen met TD. de ene dag maak ik het uit en zijn we snel weer bij elkaar, en dan besluit ik dat ik er weer 100% voor ga en dan wil hij het weer uitmaken. heb hem sinds vorige week zaterdag nog maar 1 x gezien. moeilijk, moeilijk allemaal
en dan spelen er nog allerlei andere dingen in onze straat waar ik ook veels te veel energie aan besteed.
en dan nog de problemen uit Nl en met mn ex (hij is me geld verschuldigd en dat ga ik nu dus nooit meer terug krijgen)

anyway. ik dacht dat ik in turkije net als op vakantie mn problemen kon vergeten en opbieuw kon beginnen, maar dat is toch niet zo makkelijk. pppffff
en dna ooknog het feit dat je niemand echt kan vertrouwen ofzo…
moeilijk, maar ook een uitdaging.

ik zie enkele van jullie snel, kijk er echt wel naar uit (jullie nog meer denk ik) en dan is hopelijk alles opgelost.
anyway, kom maar op met de sate-saus en de cappucino en stroopwaffels (andere zooi is ook welkom!!)

sorry voor jullie, maar ik kan jullie geklets echt allemaal niet bijhouden. hopelijk gaat alles goed en schiet het aftellen voor velen al weer aardig op.
see u in turkey

**@Rien: super dat het zo gaaf was! Ging je sneller dan met het tapijtje? **

@Mar: oww wat lief zo’n babyhondje! Ben ook benieuwd naar de naam!

**@Bloem: hé meis! Ik hoop dat je je gauw weer wat happier gaat voelen en dat het er allemaal weer wat positiever gaat uitzien. **

Allemaal een fijn weekend!

Kus, Dia

@Bloem. zie m’n PM , had je bericht hier niet gezien…volhouden meid & succes

@llemaal. Zo ik ga maar es afsluiten voor vandaag.
Stukje Turkije horen ??? Kwam ik toevallig tegen, lijkt wel of ik in Istanbul bij de cami (moskee) liep haha.

@Dia, jij ook prettig weekend natuurlijk. Net de weerberichten gezien, en besloten dat ik maar onder m’n zonnebank blijf liggen…

Ja, dat was ik vergeten te vertellen, hij heet Bo. We wilden hem eerst Boris noemen, omdat onze andere hond Joris heet, dat klinkt zo leuk, maar achteraf vonden we dat toch niet zo’n goed idee. Want als je dan die kleine ergens voor straft of zo denkt die grote dat hij wat fout gedaan heeft, omdat het hetzelfde klinkt. Vandaar dat we het toch maar afgekort hebben tot Bo.
Maar ik vind het eigenlijk wel een lekkere stoere naam. Als ik ooit nog eens snap hoe dat gaat met foto’s plaatsen (misschien als een van die grote zonen van mij er eens is) zal ik wel eens een fotootje laten zien.
@ Bloem: Kop op meid, je hebt nooit gedacht dat het makkelijk zou zijn. Ik denk dat je nu in een fase zit waar je even doorheen moet. Zet hem op!!
**
XxxxxxXXxxx Mar

Hihi Von, Ik had mijn muziek even afgezet om te luisteren, was het weer afgelopen, heb ik mn muziek weer aangezet. Voelde echt even alsof ik weer in Turkije was! Vooral ook omdat de muziek uitging toen het begon en daarna weer aanging, hihi :slight_smile:

Nou ik weet niet of die sneller ging (haha ik grapte al tegen een Turkse vriend van me dat ik de volgende keer langs zou komen op mn waterskies :p) maar ging soms wel behoorlijk hard idd, heerlijk, gelukkig is de val niet zo hard :smiley:

Marjan: wat een coole naam. Stoere maar ook meteen schattige naam!

**@Mar: leuke naam! **

@Von: oh heerlijk zo’n zonnebank. Heb je er zelf één of ga je naar zo’n zonnestudio?

**@Rien: nou jij zo enthousiast bent ga ik het in september ook gewoon proberen. Misschien ontdek ik nog wel een onverwacht talent in mezelf :smiley: **

Goeiemorgen!! Ben weer lekker eenzaam aan het werk, dus ik zit niet in de bak nadat ik een tulband heb aangereden!

@Rien: Super joh!! Lijkt me ook heerlijk, maar dat kan ik echt niet denk ik zomaar!!

@Von: Lekkerrrr zonnebanken!! Ik heb die bon gister verstuurd dus je zal hem vandaag wel krijgen!

@Bloem: Kop op meis!!! Het lijkt allemaal zo perfect om daar te gaan werken, maar dat is het volgens mij helemaal niet!!

@Mar: Super een klein poepie!! Leuke naam ook!

@llemaal: Morgen naar de Toppers:D Helemaal leuk!! Heb een Oranje Cowboyhoed en een oranje Boa… We gaan met mijn moeders werk Bl*kker en dan moeten we in het Oranje. Mijn moeder gaat vandaag op de markt een shirt halen met de tekst " Ik heb er geen kracht meer voor " En ik ben er helemaal klaar voor!!

Ik hoop dat jullie mij vandaag door die saaie dag heen trekken!!

X Cyn

Goedemorgen,
Ben net terug van Schiphol, manlief weggebracht. Hij gaat lekker naar de zon. Gun t hem van harte hoor, maar een klein beetje jaloers ben ik wel haha.
Mijn beurt komt nog wel over 2 weken! Gisterenavond dus in Ahoy geweest, Musicals in Ahoy. Nou, t was dus echt geweldig. Wat een show zeg. Manlief en ik geven eigenlijk niks om musicals, maar dit was zo leuk en mooi en gewoon fantastisch. We hadden een VIP arrangement, met het werk van manlief. Heel deftig allemaal en na afloop van de show werden we naar een ruimte gebracht waar een disco was met hele gave muziek. We kregen drankjes en superdeluxe hapjes, dus we zijn weer flink verwend. Uiteindelijk lagen we pas om kwart voor 3 in bed en om half 7 er weer uit…je moet er wat voor over hebben nietwaar!
Dus nu zit ik zielig en alleen thuis, snifsnif. Kinders aan t werk, man onderweg naar Marmaris. Valt allemaal wel mee met mij hoor. Heb maar geen medelijden haha.
Hee Mar, je hebt Bo al in huis??? Ik dacht dat je hem zondag pas zou gaan halen. Ik kom gauw ff kijken en knuffelen hoor.
Iedereen nog een gezellig weekend, maak er zelf maar wat van want het weer werkt niet echt mee.

doei, gr. Marjan

Hee Cyn, veel plezier bij Toppers. Mijn zoon en zijn vriendin gaan vanavond. Die hebben VIP kaarten gewonnen! Leuk hoor.

En Bloem, kop op hoor meid…ik heb nu al bewondering voor je hoe je het allemaal doet daar! En met de TD komt het ook allemaal vast wel weer goed. Je weet met welk idee je erheen bent gegaan (heb je verteld tijdens de meeting…) dus hou je daar maar aan vast.
Mijn motto: gisteren is voorbij, vandaag is belangrijk, morgen weer een nieuwe dag!

jaja, zo af en toe kan ik best filosofisch zijn, maar tis wel zo.
Succes meis. Oh ja, wat een schitterende foto van je op jou website. Ziet er stralend uit. Houden zo hoor.
XXX Marjan

@Mar: Heb er oko vreselijk veel zin in! We gaan met 13000 man van de Bl*kker en we hebben allemaal iets oranje… haha geweldig toch!!!

x

@ Marjan, Ja, ik belde Hemelvaartsdag op om te vragen hoe het er mee was, en toen zei ze, je mag hem ook wel vandaag komen halen. Nou, dat hoefde ze natuurlijk geentwee keer te zeggen! Kom maar een bakkie doen als je tijd hebt!
@ Cyn, nog ff volhouden, bijna vakantie!

• En veel plezier bij de Toppers!*
    Xxxx Mar

@Cyn: had gister nog wel zo op zitten letten met het journaal, maar idd geen Cyn :smiley: Hopenlijk heb je vandaag een beetje leukere klanten (die lekker veel gaan boeken!)Veel plezier vanavond bij de Toppers!!

@Majan: top dat jullie zo’n leuke avond hebben gehad! Lijkt me ook erg leuk om een keer mee te maken. Wens je man maar veel plezier in Marmaris!

**Kan iemand nog ff het adres van Bloems weblog hier neerzetten, weet 't niet meer :frowning: **

@Marja: Ik hou het nog wel even vol hoor!! Met vandaag erbij nog maar 4.5 dag werken! Dus dat valt wel mee!

Heb je geen foto op de pc van de “kleine”??

x

@Dia: Haha nee ik kwam hem niet tegen!! Ik denk dat het vandaag weer een klote dag wordt!! Er is tot nu toe 1 iemand binnen geweest, en 1 telefoontjes. Verder heb ik ook alle tickets al nagekeken, en de internet boeking is ook al klaar! Dus ga zo wel weer ff een spelletje doen ofzo!!

www.bloemdiscoverslife.web-log.nl

x

@cynthia: kun je het nog een beetje volhouden? Veel plezier bij de Toppers

@cyn HEEL VEEL PLEZIER!!! lachen joh dat je naar de toppers gaat.
en een fijne werkdag vandaag.

Groet jac

@ Cyn: Ik heb een foto naar Rieneke gestuurd, die zou het voor me doen (proberen)
Mar

Heey!
Ik heb mn enkel gekneusd gister, bij het waterskieen… En gister wilde ik er niets van weten dus ben gewoon weer op de skies geklomen en opnieuw en opnieuw gegaan. Maar ja het water was koud, dus voelde ik de pijn niet zo erg. Maar werd vanmorgen heel vroeg wakker, met een helse pijn in mn enkel!! OHWWWwww pfff! Vrees dus dat ie toch echt gekneusd is, kan er ook moeilijk op lopen nu…
Weet iemand nog iets wat ik ertegen kan doen, behalve rust geven?

@ Cyn: Sorry meid ik kan je helaas niet zo heel goed helpen de dag door te komen, ik moet druk leren voor een tentamen :frowning:
Ik hoop dat die enge man niet nog een keer langskomt! En super veel plezier bij Toppers vanavond!!!

Liefs

@ Mar: ik heb de foto’s nog niet ontvangen, zou je ze nog een keer kunnen sturen?