Turkish Tea Time Deel 1

Haha ja die papieren zak over zijn hoofd en ze kop eraf hakken!! Haha, kan er nu wel om lachen maar voelde me echt niet op mijn gemak toen hij hier was!!!

Nog maar 2 uur en 28 minuten!!!

x

Hee Cyn, wat een angstig verhaal met die vent met tulband. Kan me helemaal voorstellen dat je het maar niks vond. Heb je daar niet iets van een alarm of zo wat je kunt inschakelen als er vervelende, lastige of bedreigende klanten zijn? Als ik jou was zou ik daar toch maar eens om vragen.
En anders kun je altijd nog een bus pepperspray neerzetten, eens kijken hoe snel zo’n engerd zich dan uit de voeten maakt haha!
Nog ff volhouden en dan weekend, hoop maar dat jhet gauw droog wordt. Hier regent t gewoon de hele dag al keihard…bah! Heb t nog koud ook. Morgen gaat manlief lekker naar Marmaris, ik moet nog ff 2 weken geduld hebben. Vanavond nog naar Ahoy, Musicals in Ahoy. Uitje van manlief zijn werk. Best leuk hoor, alleen geven wij niks om musicals. Maar we zullen ons denk ik toch wel vermaken.

Doei, gr. Marjan

ja hier regent het ook al de hele dag…we hebben zelf de verwarming alweer aangemakt…

veel plezier vanaaf marjan:)

xx

@Cyn: ieh wat een griezel zeg! Ow kan het me voorstellen dat dat heel bedreigend was. En Malta? Wat moet 'ie daar nou? Vette smoes lijkt me zo…

@Linda: hé meis leuk dat je er weer bent! Nou ik een stuur een Efes biertje jouw kant op hoor! En spannend dat jullie zondag moeten afdansen, laat je nog even weten hoe het gegaan is?

@Marjan: heel veel plezier in Ahoy, lijkt me erg leuk!

**Hier ook de hele dag regen, bah! **

Kus, Dia

@Dia: Ja precies. wat moet je op Malta… En toen begon hij weer over portugal of dat ver was enzo… Ik voelde me echt niet prettig!! Maar goed hij is weg, en als hij straks voor me loopt/rijdt met een fiets, dan rij ik hem plat met mijn racemonster hahaha!

x

**Hihi dus als er vanavond iets in het journaal is over een tulband dan weet ik genoeg :smiley: **

Haha precies!!! Dan zeg ik : “IT WASN’T ME”:devil:

hahaha…ja zie het voor me:D:D

Ben er ook weer ! Enorm druk gehad, nog een dag zoals de afgelopen drie dagen en ik lig helemaal dood, plat !

@Cyn: Heb je geen spray staan achter je bureau om ongewenste bezoekers tegen te houden ? :wink: hehe maar ja, kan me voorstellen dat je je niet erg op je gemak voelde !

Ik ben er ook weer!
OHW OHW OHW wat was dat COOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! :smiley: :smiley: :smiley:
Echt mijn favoriete sport geworden, waterskieen!!! Eerste paar keer lag ik al meteen met mn snuit in het water, hahaha! Maar toen ineens bij een zoveelste poging, was ik al meer dan de halve baan over!!! wow! ZO COOOL!!! Ja en toen bij bocht nummer 3 lag ik in het water… en dat was dus midden in het meer… en een pokke end terug lopen! hahaha! Echt super! Ook een keer kwam ik weer bij bocht nummer 3 en toen kwam er ineens een dikke ruk aan et touw, dus ik vloog de lucht in maar mn skies bleven staan en in de lucht besefte ik mij dat je toch we die skies nodig hebt! Dus ja toch maar losgelaten, hahahaha!
Ik ben zelfs nog door gegaan met waterskieen nadat ik mn enkel geknuisd (of iets dergelijks) had… vond het zooo tof en in het koude water voelde ik mn enkel toch niet…
Het was wel behoorlijk koud en het regende de hele tijd, maar ohw ohw ohw wat was dat cool! En je hebt toch zo’n wetsuit aan dus echt koud heb je het gelukkig niet! Tenzij je lang niet in beweging bent.
Binnenkort ZEKER nog een keer!!!

@rien: gaaf dat je het zo leuk vond, het lijkt mij ook leuk om een keer te gaan doen. wie weet straks in september in turgutreis.

Waar is iedereen toch?

Is echt heel erg tof! Mn favoriete sport nu :stuck_out_tongue:
En je leert et zo! Het ziet er moeilijker uit dan het is! :smiley:

@Rien: Leuk zeg die sport ! Mss heb je het al gezegd maar waar doe je dat dan ? zee ? Zwembad?:stuck_out_tongue:

hehe nee was naar een waterskie-baan in Duitsland geweest. Er is er ook wel een in Groningen, maar…mmm ik weet eigenlijk niet waarom we naar Duitsland gingen. Volgens mij betere baan en goedkoper ofzo…
Maar dus SUPER TOF!!!

Hoi rien en sev jullie zijn er wel zie ik anderen hier nog niet gezien vandaag erg rustig

Nou, ik ben er weer, hoor. Maar ik heb het superdruk nu, want we hebben sinds gisteren een superklein poepie van een puppie!
(ik moet heel erg uitkijken met m’n bureaustoel dat ik niet over hem heen rij!)
Het is een hele lieve jack russel van 7 weken en nu twee dagen. En we hebben al een megagroot (zo lijkt ie nu tenminste) monster van een choclat-labrador. Het is zo schattig om ze samen te zien. En het gaat hartstikke goed, ook met de katten. Alleen piept ie nog wel wat, en hij gaat geen meter bij je vandaan. Hij zit nu ook weer op m’n voeten. Maar het is net of weer een baby hebt. Kleine hapjes maken, er 's nachts uit om te laten plassen, knuffelen…
**
Verder aardig de eerste werkweek weer overleeft, niet leuk. Vooral niet omdat m’n weekje Marmaris met Marjan niet door gaat. Nu heb ik pas in September weer vakantie, maar misschien pik ik tussendoor nog wel een weekje,
Nou, prettig weekend alvast allemaal,
**
@Beps, niet meer motorrijden??
@ Cyn, Gatver, wat een eng verhaal, goed dat je hem weg heb kunnen werken.
@ Rienus, bij waterskieen stel ik me wat ander weer voor, hoor. Maar leuk dat het leuk was!

@mierre: heb je al een naam voor je nieuwe aanwinst

@Miere: proficiat met de nieuwe huisgenoot ! ZOooooo schattig ! Ik wou dat mijn monster nog klein was, helaas… Maar ook een hele lieve, ga je leuke tijden mee hebben !

Ohw Marjan! Wat schattig! Heel veel plezier en sterkte met de kleine pup! :smiley:

ik ben er ook maar shame on me…heb niets bijgelezen.
heb het afgeleerd met jullie haha.
daarentegen heb ik Verhalentopic weer ff stukje erbij.
Ha in dit tempo zit ik over 10 jaar bij het heden haha

Zal v.h. weekend even bijlezen , nu eerst: onder de zonnebank (even het stof eraf vegen :dead: )